Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....Og dag 20 :evil:

Enten kan jeg ikke stole på CB-testene, eller så driver eggene mine og gjemmer seg. Dumme egg! :evil:

Bestiller legetime når mensen kommer.

utålmodig og litt deppa hanni :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du ikke finner el, og er så frustrert, skjønner deg godt!!

Håper stille at det kan være noe feil på testene........

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også håper at det er noe feil, Bizzy. Greier dessuten fint å innbille meg at jeg kanskje er gravid uansett :roll: Det er superteit.

Men, men.... Litt slitsomme dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje psyken min spiller meg et puss og EL kommer denne uka? :wink:

Jeg håper det, jeg. Sitter på jobb og er tung i hodet. Enda må mye gjøres før jeg kan dra hjem, og så har jeg en avtale klokka 19 som jeg må rekke også. Mye tyder på kveldsarbeid i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Det er bare å stå på og late som om en har el hele tiden... :wink:

Ganske morsom trim egentlig... :ler:

Krysser fingrene for deg... :blomst_opp:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg leser litt her da...

Egentlig har jeg det ganske bra nå. Negativ test både i går og i dag fortsatt. Jeg har funnet ut at jeg ikke kan la dette gå så inn på meg. Jeg er fortsatt bare 27 år - mange venter med å prøve til de er 30 eller mer. Men moren min var 26 når jeg ble født, og jeg tenker liksom at jeg er "sent ute" i forhold til det :roll: Skjønn det den som kan....

Jeg har hatt to fine dager på jobb nå - veldig mye å gjøre - men jeg liker meg godt, har det morsomt. Jobba til nesten klokka 21 i går da (var på jobb fra 07.30-2045, ikke veldig smart). Blir en sen dag i dag også tror jeg. Men, men.

Takk Mayamor og bizzy for hilsen i boka :blomst:

Jeg har nå forresten tatt 11 negative CB-EL-tester på rad. Nekter å kjøpe en ny pakke med de der kjempedyre greiene, men lurer på om jeg må prøve å få tak i noen tester til i morra for sikkerhets skyld. Tenk om EL er akkurat en uke forsinka?

Vi skal planlegge en rolig og hyggelig helg iallfall. Men jeg gleder meg til helg. Nå må jeg jobbe litt (snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok Personatest i dag - og jeg tror at den var positiv :o En uke etter forventet EL i så fall. Jeg tok testen utpå dagen for jeg forsov meg i dag og rakk ikke i dag tidlig. Jeg har lest litt om Personatester - men dere guruer - det stemmer at når den streken som er nærmest selve testpinnen er sterkest - da er den positiv? Ellers har jeg vondt i hodet i dag - sikkert fordi jeg forsov meg og fikk en skjev start på dagen :roll: . Ellers er alt bra. Jeg holder på med husvask - det går sakte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom streken nærmest tissestripsen er:

*sterkest - da er testen positiv

*svakest eller like sterk som den andre - da er testen negativ

http://www.pernille.info/persona.htm

JA! Du har el imorgen da kanskje!

Flott!

Kos deg med huset! :wink:

Må være rent overalt, for ikveld skal det vel foregå litt av hvert overalt!? :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, at du har fått positiv el-test i dag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Regner med at du vet hva du har å gjøre :blunke:

Står forresten på personatestene at de ikke skal taes med en gang på morgenen... vet ikke hvorfor.... tror jeg leste det på pakningsvedlegget....eller kanskje jeg har drømt det fordi det passet meg best slik :roll: Hmm.. les for sikkerhets skyld all den lille teksten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men i dag var testen klart negativ og ikke sånn "blank" som på den siden du viste til. Lillen. Dvs. streken lengst bort fra testpinnen var klar blå, men den andre streken som var tydelig i går, syntes ikke i dag. Og det betyr....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis testen var positiv i går og negativ i dag, så er vel EL i dag? Jeg mener bestemt å ha lest at EL er dagen etter positiv EL-test (med Persona altså). Har man positiv El-test to eller flere dager på rad, er EL på den første negative testdagen etter det.

Knotete forklart, men slik forsto jeg det fra sidene som Lillen sprer det glade budskap fra :D

Lykke til da! God helg! Hold senga! :blunke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Jolie - jeg antok også at det var slik. Vi får håpe at det har klaffet :wink:

Har en rolig søndag. Mannen ser Cupfinale på tv selvsagt. Og kjerringa vimser litt rundt og gjør husarbeid (og utsetter den jobbinga som egentlig skulle vært gjort). Jeg har vært utrolig trøtt denne helga - tror at uka var litt vel slitsom for meg. Nå må jeg vehte 14 dager på IKM da - egentlig skulle jo IKM være nå på torsdag, men med så sen EL - så har jeg vel en syklus på 37-38 dager i stedet for 30.... Litt kjedelig det der. Men jeg har iallfall funnet ut at det stemmer at det er perioden mellom mens og EL som kan påvirkes og rotes til av stress og ubalanse. Perioden EL-mens skal være konstant - så (...telle...) 21/11 er IKM denne syklusen(dåpsdatoen min faktisk) - gruuusomt lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanni!

Ja, det er bilde av meg... :wink:

Vi har en pakt! Den er grei!

Gravid før jul, det blir du og jeg!

(og flere andre...)

Nå er det bare å vente på at egget skal feste seg.

Oppdater om du har noen mystiske smerter i løpet av uken... :wink:

Men kanskje er det uansett ikke sent; pul litt idag også da vel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt da, Lillen :oops: :o

hihi...

Det var jo nesten et dikt du hadde skrevet - innmari fint.

Jeg skal nok kjenne etter på alle mulig bauger og kanter. Blir småkvalm når jeg spiser faktisk (i går + i dag), men det er nok enten innbilning eller at jeg fortsatt er veldig sliten. Var jo konstant kvalm i ukene før bryllupet uten at det betydde noenting som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno nytt i dag. Slitsom dag på jobb. Var hjemme kvart på ni og satte meg rett foran PC'n for å jobbe mer - og se hvordan det gikk :oops:

Men jeg må jobbe litt nå, ellers blir det nattejobbing - og det tror jeg ikke er så veldig lurt. Nei - til arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...