hanni Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 26. oktober 2003 Uff - av en eller annen grunn er ikke søndagen noe god lenger Det er utrolig så labil jeg er for tida, og mannen henger ikke på humørsvingningene. Det er kanskje også litt mye å forvente. Jeg ser det diskuteres på KG hvorvidt det er en menneskerett å få barn. Jeg synes jo ikke det er det, men likevel er det veldig vanskelig for meg å tenke at jeg kanskje ikke skulle få barn. Jeg tar det ikke som noen selvfølge, men hvis det skulle vise seg at jeg ikke kan, så tror jeg at jeg ville ta det veldig tungt. Jeg ser jo bare nå hvor slitsomt jeg synes det er å prøve Det som er litt slitsomt er at jeg er i en alder der det er vanlig å begynne å få barn - og jeg merker at jeg av og til blir litt trist av egentlig hyggelige nyheter fra venninner og bekjente. Jeg skjønner at disse følelsene er grusomt egoistiske, og jeg skjuler dem selvsagt for andre - men jeg må jo også få lov til å føle sånn ( for meg selv ) . Og som jeg har nevnt før, jeg føler veldig på at folk rundt meg venter på at jeg skal bli gravid - fordi det passer så godt nå. Jeg tror jeg tenker for mye i dag, jeg. Herregud - vi har ikke prøvd så lenge akkurat, men det rører visst mye rundt oppi hodet mitt fordet. Det var visst dagens hjertesukk. Nå skal jeg prøve å skrive positive og glade ting framover Og så skal jeg kjøpe tester og hostesaft på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. oktober 2003 #182 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisann Hanni! Hvordan går det med deg? Vet at slike tanker har lett for å snike seg inn, spesielt når den ene etter den andre i den nære omgangskretsen overrasker med gledelige nyheter. Syns det virker som om en stor andel av mine venninner blir gravide, og nesten alle sier at det skjer på første forsøk. Det stikker godt må jeg innrømme, det er ikke det at jeg ikke unner dem det og jeg blir jo glad på deres vegne, det er bare det at jeg blir så trist på mine egne vegne. Forstå det den som kan... Har nå forsøkt i 8mnd/perioder snart og føler til tider at det aldri kommer til å klaffe, men det er også dager da jeg er sikker på at, ja dennne gangen skjer det! Skjønner så godt hva du mener! Tenker på deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. oktober 2003 #183 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg skjønner også hva du mener! Men nå skal vi sliterne stå sammen, og innen jul er vi gravide alle mann (jenter)! Tenk det da! Så spennende! :D Stooor klem til deg Og håper du har det litt bedre med deg selv i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk for hilsen Jolie og Bizzy. Det er litt trøblete for tida - så jeg er mest innom og leser litt nå av og til. Jeg kommer sterkere tilbake senere. Men godt at du også forstår hva jeg føler, Bizzy. Dumme følelser, men de er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. oktober 2003 #185 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå er det bare 5,5 måneder siden vi bestemte oss for å prøve og 4 måneder siden vi faktisk begynte å prøve, men jeg forstår deg allikevel... Alle får det til bare ikke oss liksom.. Men til slutt ordner det seg helt sikkert. I mellomtiden sender jeg deg en STOR trøsteklem og maaaasssee :trøste: Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 #186 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei, Hanni! Trøblete for tiden? Er det graviditets-tankene, eller er det noe annet som plager deg? Du har ihvertfall helt normale tanker... Tror ihvertfall jeg skal prøve for harde livet å fokusere på andre ting fremover. Det tar skikkelig på å tenke på dette døgnet rundt (ja, det gjør jeg!)! Det er en slitsom tid, men fokuseringen kan vi prøve å gjøre noe med, sammen! Vi prøvere, mener jeg...! Det er ihvertfall godt å ha alle jentene her i denne tiden. Klem og Kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 28. oktober 2003 Meta og Lillen :blomst_opp: Dere er nå søte her inne da! Jeg føler meg bare ikke så spesielt lykkelig for tida, og så er jeg jo ganske nygift da - så det forventes jo Godt å vite at jeg har normale tanker - jeg føler ikke det nemlig. Har starta på ny runde med EL-tester i dag, selvsagt negativt. Regner med at denne syklusen er lik den forrige og den før der - og da kommer EL til helga. Men jeg tror dette er siste syklus med tester, for jeg tror at jeg fikk litt høyere forventninger da. Ja, ja - mannen synes ikke det er like greit med humøret mitt for tida - for å si det sånn og gruer seg til ny periode med prøving. Jeg er liksom så sikker på at noe er galt - har hatt en sånn tanke i bakhodet i mange år om at jeg sikkert ikke kan få barn. Og så når jeg da fant ut at jeg hadde EL - så tenkte jeg WOW - jeg har tatt feil. Tror det er derfor det er sånn. Skjønn det den som kan... Men nå skal jeg sitte litt til på jobb - og så skal jeg bestemme meg for at resten av uka skal bli fin og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. oktober 2003 #188 Del Skrevet 28. oktober 2003 først nå har mine kollegaer tørt å fortelle meg hva for et troll jeg var rundt el og teste dager...Så som Lillen sier du er helt NORMAL- det er lov å ha tunge dager når man holder på med slike tøffe ting...klart det tar på, det vet alle som har vært eller er prøvere!! Jeg føler med deg!! Noen ganger valgte også jeg å holde meg langt unna kg....og bare furte....og så var det noen solstråler her inne som fikk meg i godt humør igjen. Tenker på deg og unner deg en positiv test! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. oktober 2003 #189 Del Skrevet 28. oktober 2003 - og foresten jeg var også nygift og skulle være bare lykkelig...men den tidne kommer, tro meg!!! ((((((((((((((()))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #190 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk Kipa!! Jeg føler meg mye bedre i dag. Jeg tror jeg skal greie å ha en fin uke utover nå når jeg har bestemt meg for det. I dag gjorde jeg feil med EL - test. Glemte først og så klarte jeg jo bare å tisse to sekunder eller noe etterpå selvsagt. Men det kom streker, negativ - så da regner jeg med at det var et ganske riktig resultat. I kveld skal jeg legge på nattbordet eller på do. Skal treffe venninne i kveld og gleder meg utrolig. Har ikke sett henne på lenge. Hadde det ikke vært for at jeg skal tidlig opp på torsdag skulle jeg drukket vin også! IIIK - jeg må jobbe... kan ikke surfe rundt her nå. Ha en god dag dere som titter innom :D Klemmer fra en noe lystigere hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har sagt det til en veldig god venninne at vi prøver :o Kjempeskummelt :o og litt deilig, for da har jeg noen andre enn mannen å snakke med. Og hun sa at hun skjønte at sånt måtte være vanskelig og slitsomt. Hun er helt fantastisk :D Jeg er egentlig letta over å ha sagt det til noen. Negativ EL-test i dag igjen. Mistenker at EL ikke kommer - men jeg er jo teit da, for jeg har jo regna ut at EL kommer i morra. Må jobbe. Gøy at Magnhild har født. Håper at alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. oktober 2003 #192 Del Skrevet 30. oktober 2003 Må si meg enig; du er litt teit! Selvfølgelig kommer el! Kanskje ikke imorgen, men dagen etter, eller dagen etter der igjen! Det blir en fin kosehelg... Det er kjempeherlig å ha fortalt det til noen! I know... Ha en fin dag, Hanni! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. oktober 2003 #193 Del Skrevet 30. oktober 2003 Heisann Hanni Godt å få sagt det til noen ja!! JEg frotalte det til søsterene mine med en gang vi bestemte oss for at tiden var inne for prøving, har heldigvis et veldig nært forhold til mine søsken så jeg er veldig heldig der, de er akkurat som to bestevenninner ) Deretter fortalte jeg det til en annen av mine venninner da hun fortalte meg at hun var gravid, deretter fortalte jeg det til min venninne Meta da jeg fikk vite at også de skulle prøve :blunke: Så jeg har mange å prate med når det gjelder prøvingen, men må innrømme at nå i det siste er det for det meste Meta og dere her inne jeg benytter meg av :blunke: Føler liksom at det blir litt masete for mine venninner som ikke er prøvere å høre om de samme bekymringene og irritasjoenen hver syklus, nå som det begynner å bli så mange av de Krysser fingrene for at du finner el i løpet av helgen Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #194 Del Skrevet 30. oktober 2003 Takk takk, Lillen og Bizzy. Dere er greie. Godt at også flere forteller, jeg tror kanskje jeg sier det til mamman dersom det ikke funker denne gangen heller - for jeg kan jo få vite litt om arvelige ting og sånn. Dessuten hinter hun så mye, at det kan være OK å stoppe mas. Slitsom dag på jobb og har enda noen timer igjen før en slitsom og lang fredag. Bra du er enig med meg, Lillen - i at jeg er litt teit Må kjøpe nye tester i dag - for pakka ble tom - men jeg håper håper på positiv i morra eller lørdag. Sist gang var jeg bare helt sikkert på at "denne er positiv", og da var den det... Rare greier. Men håper jeg finner den da.. Må jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #195 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dag 16, negativ EL-test. Føler at den blir positiv i morgen da. Føler meg litt rar og uggen i dag også. Kanskje jeg blir forkjøla. Har anskaffa hostesaft uansett - føre var... Ha en god helg, alle! Klemmer fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. oktober 2003 #196 Del Skrevet 31. oktober 2003 Heia Hanni!!! Selvfølgelig skal det komme el i helgen, så nå får dere stå på skikkelig, morgen, middag og kveld Håper du får en fin og produktiv helg :blunke: GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. november 2003 Forfatter #197 Del Skrevet 1. november 2003 Negativ El-test, dag 17 :o Hva er dette??? Har tatt 5 tester nå...Håper på positiv i morra - men kanskje jeg har en måned uten EL? Mistenker litt at jeg har EL annenhver måned. Jeg stresser nok for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. november 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 2. november 2003 Dag 18, Negativ EL-test Svakere teststrek enn i går, lurer på om det betyr at jeg iallfall ikke får EL denne måneden... Uansett så har jeg jo vært litt ute av meg og sånn - og sånt kan jo påvirke perioden mellom mens og EL har jeg hørt - sånn at syklusen blir lengre. Men skal jeg gidde å ta flere av de spinndyre testene nå? Æsj teit. Jeg tenkte å kanskje bare ta tester denne måneden, for hvis de stemte med forrige syklus - så visst jeg åssen det var tenkte jeg - men her må jeg nok fortsette å teste i flere sykluser. Jeg synes det er rart at man kan hoppe over EL en syklus - men jeg mistenker at det er dette som skjer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. november 2003 #199 Del Skrevet 2. november 2003 eller du kan ha en superlang syklus, som faktisk ikke er så ualminnelig som man tror...men fy fa## så frustrerende!! :evil: Du merker ikke når du har el da, med litt smerter eller kvalme eller noe..så slipper du de dyre testene mener jeg..jeg kutta ut det med en gang..prøvde en pakke og gav opp, var jo helt umulig å prikke riktig synes jeg. men så begynte jeg å kjenne etter el- symptomer isteden. Uansett så må du ikke gi opp, det kommer noe positvit når du minst aner det. I mens " keep up the good work! Klem til deg på en dum dag... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. november 2003 Forfatter #200 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg aner ikke åssen EL kjennes ut - har aldri kjent noenting. Jeg hadde 41-dagers sykluser i sommer, så det kan jo hende den er lang, ja. Jeg fortsetter med tester noen dager til og ser om streken blir sterkere eller svakere. Har ellers hatt en ganske fin dag. Jeg har liten matlyst om dagen, ellers er alt normalt. Nå skal jeg legge meg veldig snart. Ny slitsom uke - håper jeg finner ut av noe i løpet av uka. Stoppa med hostesafta - for det kan jo bli litt mye med så manga dager Det er vel ikke helt bra når man ikke hoster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg