Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hanni - må stikke innom og se hvordan det er med deg. :wink: Ser at vi er spente på morgendagen, så da krysser jeg fingrene for at alt er i orden hos Hanni-mannen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med hue fullt av hårfarge... fargefarge - bli ferdig til Nikolai og Julie?

Eggposer - jaja - de så jeg iallfall på skjermen. Unnskyld Lillen - NYDELIG - burde jo tenkt meg det. Hele Lillen er jo nydelig (SMISKE SMISKE)

Takk for hilsner Flaca og Meta. Hyggelig!

Nå må jeg skylle ut fargen snart - ellers blir jeg flintskalla!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og...

Er spent på farge-resultat på håret også! :wink:

Du behøver aldri å smiske med meg,

selv om jeg liker å bli kalt nydelig... :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tall for vibber, Kipa :blomst_opp:

Takk for hilsen, Capricorn og Lillen :kysse:

Håret ble skikkelig bra altså - veldig mørkt. Fikk masse komplimenter på jobb - selv om mannens kommentar i går var "Var det virkelig sånn farge du ville ha?" :murvegg:

Men i dag spiste han ordene sine altså, og syntes det var fint likevel.

Og the results of the hanni-jury.... :ler:

Mannens prøve: Liv i gutta, ikke noe galt :hjerter:

Hannis blodprøver: Helt fine :enig:

Neste stopp: Røntgen på rikshospitalet for å sjekke om egglederne er tette eller no. Ringe dit i morra. Jeg var egentlig ikke så nervøs i dag, for jeg følte på meg at det var bra - men godt å få det bekreftet.

Nå har jeg vært på kafe og spist middag med venninner og tatt en øl med søsknene mine. Øl var ikke godt i dag, så det ble bare en. Det er litt konkret å ha hørt at EL har skjedd i høyre eggstokk, så forventningene er ganske høye nå.... IKM om en drøy uke. Eventuelt festing i helga - GURIMALLA - nå begynner jeg å få bar peil på dette altså :wink:

I morra er det hyttetur med søte jenter. Gleder meg

Natta, jenter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i orden da :D Får håpe det har klaffet denne gang da! Krysser fingrene for det :hoppe:

Kjenner til det med hårfarging ja. Sambo lurer også ofte på om det

Klem fra Capricorn:klem2:

Lille egg: du har bare med å feste deg i helga altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bar peil? :forvirra:

Herlige resultater!

Må man ta røntgen for å vite om man har tette eggleder??

Og kan man bare ringe å få røntgen?? Har du henvisning da?

Nå ble jeg litt usikker...trodde jeg ikke hadde slike feil jeg, siden alt var fint på ul... Hva er det da de sjekker på ul egentlig? Bare om livmoren er nydelig, og eggposene er fine?

Hvis "bar peil" betyr noe sånt som at du har peiling, så må du hjelpe meg, og gi meg svar på spørsmålene mine... :wink:

Jeg er så glad på dine vegne, og har en feeling nå...

Kan du være gravid? Min venninne likte ikke øl da hun var det...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende det er i livet ditt nå om dagen! :hoppe:

Så flott at alle prøver sålangt er positive!!!

Jeg måtte til laperascopi for å finne ut av evt tette eggledere og sånn. Det høres jo veldig mye enklere ut med røntgen da :roll:

Det var aldri snakk om noe sånt til meg, hm... :roll:

Sannsynligvis trenger du ikke den timen, for du er nok GRAVID nå ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Han sa ikke noe om laprascopi, Murmeldyret. Jeg synes også det var litt rart, men røntgen høres veldig greit ut. Fikk henvisning på onsdag med beskjed om å bestille dersom sædprøvene var OK. Jeg vil ha festesmerter i høyre eggleder nå!!! Men jeg står slalom og drikker vin i helga - dobbelt skuffelse hvis jeg forsaker sånt som jeg gleder meg til til ingen nytte. Dessuten blir det ikke fest, bare kos - så litt rødvin kan ikke skade. Har forresten hørt at rødvin er bra under EL :wink: - Nok en grunn til at jeg helt sikkert er gravid nå! (SÆRLIG!)

Lillen - skriveleif da vettu - bra peil, som i bra peiling. :ler:

det jeg mente var bare at jeg begynner å få veldig god snøring på syklusen min uten å tempe eller teste, og det er litt godt. Legen sa at jeg ikke skulle EL-teste mer, "du blir jo helt rar av sånn testing" sa han - og det er riktig - så ferdig med det.

Skal ringe rikshospitalet snart... må bare tenke litt på hvordan jeg skal formulere meg. Ellers lader jeg opp til hytteturen. Skal snart pakke, hente ski osv. Baker brød nå også, og vasker klær - jeg er flink fredager altså :briller:

Må lese litt i dagbøker - så ringe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alle prøver ser bra ut da! Da er nok fullklaff nå...

Jeg hadde også EL på høyre side og det ble jo innertier. :wink: Skal nok se at det blir et høyrebarn dette!

God tur i helga - stå på ski og kos deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, Kaktus :D

Ringte sykehuset, men jeg må ringe dag 1 og høre om de har tid i den perioden mellom mens og EL - så ringe mandag etter neste helg da (eller IKKE helst :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så FLOTT at alt ser bra ut :D Da er det jo bare å kose så blir det kul på magen din snart :) Hytteturer og andre gøye ting hjelper HELT sikkert! :D

God tur!!

((((((((((((((((((((((((((((((((((((( BLÅ VIBBER ))))))))))))))))))))))))))))))

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte resultater, sikkert en lettelse for dere begge.

Du er flink som kjører på med telefoner tlil Rikshospitalet og alt mens du er i gang. (Og plutselig trenger du kanskje ikke å få time hos dem en gang...)

Kos deg med slalom og vin! Brødbaking og forberedelser høres så koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så de så altså ikke om du hadde tette eggleder på ul...!?

Jeg fikk i det minste beskjed om at jeg ikke hadde cyster...fikk du?

Dette er så innviklet...

Men du...!?

Jeg håper at du ikke får festesmerter i egglederen...

Hvis egget festes der, blir det jo graviditet utenfor livmor, og det er farlig! :( Håp omigjen du! :wink: Og denne gangen i livmor!

Men tror godt at man kan kjenne festesmerte i siden ja, for livmoren har jo også høyre og venstre...var nok det du mente! :wink:

Fint at du slutter med testing! For hva er vitsen, når du vet det finnes el, og du har noen lunde regelmessige sykluser!? :P

Lillen-klem

GOD TUR; GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hanni!

Er litt redd for at feste hoppingen min kom litt tidlig siden de så du hadde hatt el på høyre side hos legen, så nå kommer den en gang til og den gjelder kun for egg som har tenkt å slå seg ned i livmoren altså!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

*hokuspokusfillijokus*

GOD HELG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, og skål for festesmertene!!!

:hoppe:

Kom plutselig på at jeg ved laperascopi også ble undersøkt for evt endometriose. Det ser man vel ikke på røntgen. Gynekologen min ville sikkert bare slå 2 fluer i ett smekk (samt bli noen tusen kroner rikere...)

God helg!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...