hanni Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 12. januar 2004 Trøkka i meg lakris i hele ettermiddag - så dårlig i magen - men det teller ikke med selvpåført kvalme. Ømme bryster siden i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 12. januar 2004 #382 Del Skrevet 12. januar 2004 :hoppe: Hopper litt ekstra for deg jeg også da! Hadde vært så bra om det klaffet for deg nå! Jeg hadde egentlig tenkt å teste i dag jeg...men jeg ble jaget opp av senga av en kollega(som ville shoppe)så da ville jeg ikke teste rett før hun skulle komme. Vet du om det har noe å si når på døgnet man tester? Jeg tenkte morgenurin og greier jeg,men det er kanskje ikke så farlig....?? Undrer litt! Klemmer fra Lilletrollet (som ønsker deg lykketil!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. januar 2004 #383 Del Skrevet 12. januar 2004 Allerede?? Pleier du ha ømme bryster noen gang i syklusen? Her var det skikkelig feste-fest nå, ser jeg! Krysser fingre for festing jeg og... Lakris kan virke avførende ja... :-? Programmet var moro ja! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #384 Del Skrevet 12. januar 2004 Tror jeg har hatt ømme bryster før, Lillen - må se litt bakover i boka her for å finne ut da...Leste i går at det er vanlig med ømme bryster rett etter (?) EL, og det er jo ALT for tidlig for å finne noen tegn, men jeg har jo så gode vibber ang denne perioden, så det er sikkert litt derfor. Takk for tips - havsulen - men trekkpapir? Hvor får man tak i sånt da? Takk alle for festefesting. nei forresten, ikke hoppe, for da detter'n ut. :enig_animasjon: Halvdårlig dag - men altså delvis selvpåført. Prøve litt middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #385 Del Skrevet 13. januar 2004 God morgen Hanni :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #386 Del Skrevet 13. januar 2004 God morgen, Bizzy. Kjeder du deg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #387 Del Skrevet 13. januar 2004 Litt???? MASSE!!!!!!! Det eneste som ligger og venter på meg på jobben er en kjempebunke med usannsynlig kjedelig kopiering, som jeg elegant forskyver til senere Blir sikkert mye morsommere i løpet av dagen Også er jeg jo kjempespent på når vi får legetime.... Mannen er ferdig med forelesninger kl.10 tror jeg.......... Det er litt for lenge til akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. januar 2004 #388 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei Hanni! Går det fint på jobben idag? Eller klarer du ikke konsentrere deg...? Er det mye som foregår i hodet ditt? Du skal jo ha time imorgen... Men når? Og når kan vi vente oss en oppdatering om den...? Spent klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 13. januar 2004 Time klokka 09. Regner med å være på jobben ca 11. Men ikke sikkert jeg får tid til å skrive så mye da. Nysgjerrigper på loftet!!! Ellers vondt i hue etter for mye tankevirksomhet om jobb fram til nå. Nå skal jeg til byen og møte søster - men har dessverre fett hår - og det er UKULT! :evil: (Har innmari kul søster ) Arghh har masse mer jobb jeg skulle ha gjort også. Mindre ømme pupper i dag - så bare tull alt sammen. Skal drikke masse vin i helga - så det så - bar for festinga - Festing - rett og slett!!! Tata! ha en god aften, jenter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 #390 Del Skrevet 13. januar 2004 Heia, heia egget til Hanni MASSE gode tanker til deg i forbindelse med legetimen i morgen! Håper alt går bra :D Meta krysser fingrene :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #391 Del Skrevet 13. januar 2004 Har vaska håret, bakt brød og vaska klær. Flink hannihusmor. Mannen er helt inneforstått med legetime og det hele i morgen. Jeg gruer meg litt. Nå må jeg legge meg, ja - bare henge opp klær og putte brød i fryser'n. Gikk amok i bokhandel i dag - plutselig salg på pocketbøker på Tanum - 500 kroner rett ut - men 7 Pocketbøker - verdt det! Nå må jeg prøve å lese dem også... Nei - husarbeid, så leggetid. Takk for hilsner alle søte jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. januar 2004 #392 Del Skrevet 13. januar 2004 Lykke til i morgen da! Håper du får gode nyheter og at alt står bra til! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. januar 2004 #393 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg krysser fingrene for en god doktor, en feilfri GU, og en fin stund på det lille rommet...for mannen! Eller er det ikke før senere han skal...? KRYSSKRYSSKRYSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. januar 2004 #394 Del Skrevet 13. januar 2004 Stikker bare innom for å ønske deg lykke til hos legen i morgen. Håper alt er som det skal :D Klem fra Capricorn :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #395 Del Skrevet 14. januar 2004 Kort legerapport fra hanni: Legetimen gikk fort og greit. Innvendig ultralyd var helt fin. Han sa at han så jeg hadde hatt EL i høyre eggleder og at det så helt normalt ut - slik det skulle se ut etter EL :D Ellers tok jeg blodprøver, mannen tok prøve (som vi får svar på i morgen allerede :D ). Det høres lovende ut, og legen sa at det var sannsynligvis ingenting som skulle tilsi at jeg ikke kunne bli gravid - så det var jo oppløftende. Det hele var ferdig på en drøy halvtime. Deilig å få kommet i gang. Det var fektisk heller ikke så veldig dyrt - 550,- betalte jeg. OK -nå må jeg jobbe. TATAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. januar 2004 #396 Del Skrevet 14. januar 2004 JEJ! Det var strålende nyheter! Håper resultater imorgen blir like strålende! Vet du hva de sjekket i blodet ditt? Hva er neste skritt? Gjøres det mer med det første, hvis prøver er helt fine? Dette er vel en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. januar 2004 #397 Del Skrevet 14. januar 2004 Så Kjempeflott!!!!!! Nå ble jeg glad gitt Krysser fingrene for at allt er flott med mannens prøve også, og at dere traff eggløsningen i høyre eggleder og at feste f'en og tryllingen hjalp!!! Kanskje det er lettere å slappe av nå når man har kommet igang i systemet!!! Krysser nesten alt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 14. januar 2004 #398 Del Skrevet 14. januar 2004 Så fine eggledere du har! Så bra, og godt å vite! En ting mindre å tenke på! Nå venter vi på resten av resultatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, og mens Lillen fikk høre om liten, fin livmor, fikk jeg høre om fine, små eggposer (hørtes litt eklere ut) - så det er jo bra. Skjønte ikke helt det jeg så på skjermen, men.... Jeg vet iallfall at de sjekka progesteron i blodet, og to-tre ting til. Hvis prøver er fine, så skal jeg på røntgen mellom mens og EL. Masse info om mitt underliv følte jeg nå... Legen sa forresten at sykluser på mellom 3-5 uker var helt normalt - mine er på enten akkurat 28 dager (4 uker) eller 35 dager (5 uker) - og det var regelmessig i følge ham. Jeg er avslappa nå. (OI - det bør jeg kanskje ikke gjøre....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. januar 2004 #400 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja' date=' og mens Lillen fikk høre om liten, fin livmor, fikk jeg høre om fine, små eggposer (hørtes litt eklere ut) - så det er jo bra.[/quote'] Kremt... NYDELIG liten livmor, thank you very much! Jeg synes ikke det hørtes ekkelt ut i det hele tatt! Eggposer - EGGposer - eggposer... Vi liker egg! Og poser er et fint og mykt ord... JA! Og dessuten; kvinnekroppen og dens organer, er et vakkert fenomen, og finnes ikke ekkel... Ihvertfall ikke i mine øyne! Høres ut som dere har fått riktig lege! Dette går din vei... Du skal ikke røyke nei...men AVSLAPPET skal du være... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg