hanni Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #361 Skrevet 6. januar 2004 Takk Havsulen og Eliza! Dere er søte og greie :D Hanni er på jobben fortsatt, kommer seg aldri av gårde, men grue seg til å kjøre i snø hjem - tror det blir kræsj
murmeldyret Skrevet 7. januar 2004 #362 Skrevet 7. januar 2004 Hei Hanni! Så flott at dere fikk time til gynekolog så fort! Det blir nok godt å komme igang med utredningen! Godt å få svar, selv om ikke alltid svaret er det man ønsker For oss hjalp det tydeligvis å havne på prøverørs ventelista... Følger med i spenning! Klem fra Murmeldyret!
meta Skrevet 8. januar 2004 #363 Skrevet 8. januar 2004 Så flott at ting gikk fort når dere først har bestemt dere. Det er jo pyton å vente lenge på sånt.. Håper det hjelper og at dere får klaff helt av dere selv nå :D Klem fra Meta
hanni Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #364 Skrevet 9. januar 2004 Hanni oppdaterer. EL-symptomer hele uka - så EL er nok snart nå... liksom. Slitsom første uke etter ferien på jobb. Ikke fridagfredag heller denne uka. Men nå har jeg trent aerobic på SATS og vaska huset og spist middag med mannen med vin. I morra er det skitur. Gleder meg. Sportyhanni altså Ja, ja - jeg sier fra til dere når festesmertene kommer, jeg. Har altså litt gode vibber med denne syklusen - men det kan være tilfeldig. God helg alle som titter innom.
murmeldyret Skrevet 9. januar 2004 #365 Skrevet 9. januar 2004 Wow du er sporty! :o Kan du sende over litt energi (evt overta Lillepia mi ei uke ) Gleder meg til å høre om festesmertene!!! Masse positive vibber fra Murmeldyret (som har stor tro på at Januar er den store måneden)
lillen Skrevet 10. januar 2004 #366 Skrevet 10. januar 2004 Har en virkelig god følelse jeg og...januar er fin! God helg, sporty supergirl!
hanni Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #367 Skrevet 10. januar 2004 Er jeg også supergirl? HURRA! :D Strålende skitur - vi gikk i 3 1/2 time, over to mil. Må bare skryte av en sånn bragd. Lurer veldig ang. EL om når det er. men, men. Nå skal jeg snart lage lasagne. Trodde vi hadde kjøttdeig, men nei, så nå skal jeg lage med kalkunpølser :o Det blir nok snadder Og så tar jeg opp NRKs ungdomstv-kavalkade i kveld. Har gleda meg lenge til det programmet. Det skal bevares - håper det er bra bare og at de sender klipp fra "Forelska 87" og andre herlige ting. "Borgen skole" også var kult husker jeg. mimremimre... Nå skal jeg hakke pølser
lillen Skrevet 10. januar 2004 #368 Skrevet 10. januar 2004 Tusen takk for info om hva som MÅ taes opp på video hvert øyeblikk! Hostesaft er ikke farlig...det er vare varlig! Hva er varlig? Bjørnen sover, og er bare varlig... Jeg skal ha litt lasagne også takk! Men min er kjøpt ferdig i ferskvaredisken... :oops: Fin kveld!
hanni Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #370 Skrevet 10. januar 2004 Liker å imponere :D Nå har vi vært på pub og tatt en øl, og så står lasagnen i ovnen. mmmm gleder meg. Varlig må bety forsiktig, etter som var betyr forsiktig, varsom liksom - og så måtte man finne på et ord som rima på farlig - varlig er da helt logisk Varlig hilsen hanni
lillen Skrevet 10. januar 2004 #371 Skrevet 10. januar 2004 ...men man kan jo, men man kan jo aldri være trygg!
Kipa Skrevet 10. januar 2004 #372 Skrevet 10. januar 2004 væææææ!! - hører også med til sangen vettu...
hanni Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #373 Skrevet 11. januar 2004 Redd hanni bråvåkner av Kipas hyl Da kan jeg altså anbefale pølselasagne til alle som ikke vet hva de skal lage til søndagsmiddag. Nå vasker jeg klær og sånn og lurer på om jeg skal stryke litt mens jeg ser på opptaket av det programmet jeg tok opp i går. Jeg hater å stryke og er IKKE flink til det - jeg har altfor stor toleranseterskel for skrukker i tøyet. Slurvehanni Etterpå i dag skal jeg møte mamman Har ikke sett henne siden jula og gleder meg veldig. Hun er på bybesøk en liten tur. Skal ta en kaffe før hun drar hjem igjen. Må jobbe litt i dag også, gruer meg litt til det, men må disiplinere meg selv littegranne... Jeg tror EL er over for denne gang - slettes ikke sikker - men EL pleier alltid å være på lørdager, dvs har fått positivt utslag på tester på fredager de gangene jeg har testa. Mannen er på skitur i dag. Jeg er støl etter i går, og skal nok holde meg i ro. Deilig å kjenne at jeg har brukt kroppen iallfall. Neste helg skal jeg på hyttetur og stå slalom. DET gleder jeg meg til!
meta Skrevet 11. januar 2004 #374 Skrevet 11. januar 2004 Jeg hater også å stryke. Resultat: jeg bruker ingen av klærne mine som må strykes Ble veldig inspirert av skiturene dine.. Jeg vil også på hyttetur. Lurer på om det blir planen for neste helg her også Takk for tipset med pølselasagne forresten! Har noen kalkunpølser i fryseren som jeg aldri får brukt opp.. Brukte du basis eller lagde du resten selv? Håper du koser deg masse med mammaen!
hanni Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #375 Skrevet 11. januar 2004 Meta - Brukte sånn lasagnepakke - er litt for lat til å lage helt fra bunnen. Brukte 8 pølser, kanskje 10 sjampinjonger og bittelitt tacokjøttdeig fra fredag. Bare fantasien setter grenser, som de der tupperwarefolka sier. Nå skal jeg til byen. Har strøket alle dukene og prøver å vaske de med strearinflekker. Forresten - noen som vet? Stearin på duker - får det ikke vekk! Nå har jeg strøket på duken med bakepapir, kjørt på med flekkfjernerspray og putta inn i vaskemaskin på 60 grader. Tro'kke det hjelper. Har noen kjerringråd mot sånt? Kanskje spørre i annet forum enn dagboka mi, men bare kom på det i farten. Forresten kult å se det NRK-programmet. Men savna med fra de kule seriene som jeg nevnte over. Ville sett mer fra Blikkbåx og Smørøyet som var mest min ungdomstid. Men moro var det.
bizzy Skrevet 12. januar 2004 #376 Skrevet 12. januar 2004 Heisan supersporty Hanni Ble imponert over skituren, minnet meg om da vi bodde på østlandet og hadde kort vei til familiens hytter.. da gikk vi laaange skiturer nesten hver helg, det var koselig det! Leste at du har hatt el i helgen, så da er det på tide med en skikkelig feste F, slik som meta fikk ( og da ble det jo to blå)!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :klem2:
hanni Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #377 Skrevet 12. januar 2004 JUHUUU! Takk for F'en! Du er en engel, Bizzy. Jeg kjenner 1000 tegn allerede - sikkert klaff. Har jeg sagt det før? JEPP!
bizzy Skrevet 12. januar 2004 #378 Skrevet 12. januar 2004 Men nå har du jo fått feste f'en så da er det jo skikkelige greier :blunke: *hokuspokusfillijokus*
havsulen Skrevet 12. januar 2004 #379 Skrevet 12. januar 2004 Stearin på duk - inn i fryser - plukke av. Så stryke med trekkpapir? Og når det gjelder feste: hokuspokusfiliokus!
Anbefalte innlegg