bizzy Skrevet 25. november 2003 #261 Skrevet 25. november 2003 Er allt bedre i dag? Håper det!!!! Er selv i "kommer aldri til å bli gravid" hjørnet i dag, men det går vel over når jeg tror jeg nermer meg ikm tid... pleier det, for da klarer jeg å overbevise meg om at jeg garantert er gravid.... Ville bare si at jeg tenker på deg!! :klem2:
hanni Skrevet 26. november 2003 Forfatter #262 Skrevet 26. november 2003 Bedre dag i går enn mandag. I dag er litt stressedag - ellers bra. Takk som spør, Bizzy! I morra skal jeg shoppe julekalenderting til mannens fine julekalender. Montro om han husker meg? Tru'kke det - må minne ham på det og da blir han sikkert KJEMPEGLAD!
Kaktus Skrevet 26. november 2003 #263 Skrevet 26. november 2003 Hm - hvorfor har ikke jeg vært her inne før da?? :oops: Er visst ikke alltid like flink til å besøke dagbøker jeg... Men bedre sent enn aldri! Håper virkelig at det snart klaffer for dere!
hanni Skrevet 26. november 2003 Forfatter #264 Skrevet 26. november 2003 Hyggelig med besøk, Kaktus!!
hanni Skrevet 26. november 2003 Forfatter #265 Skrevet 26. november 2003 jaja.... Dro fra jobb halv seks for å jobbe hjemme....og her sitter jeg og driver dank... Har putta inn noen brød i ovnen og vaska klær da.... kanskje jeg skal prøve å jobbe en liten halvtime før Nikolaj og Julie - sånn for samvittighetens skyld.... Veldig liten mens denne gangen - egentlig kun 3 dager - og så var den på retur igjen. Så - nå er det dag 6. Håper EL kommer om en uke ca - for da vet jeg at mannen ikke skal bort. Hvis EL blir en uke forsinka denne syklusen også derimot.... Hvorfor må alt dette skje i helgene? Pussig i grunnen.... Jeg har enda ikke fått ringt legen :oops: treige hanni.... Må prøve å få gjort det i morra - men det er ingen diskret telefon å ringe fra på jobben.... Det er bare det som er så dumt. Og jeg synes bestilling av legetime er diskret... Pytonvondtimagen har vedvart siden torsdag forrige uke - skikkelig slitsomt. Ikke mensensmerter med mageknip liksom. :evil: Ikke moro. Nå skal jeg prøve å være bittelitt fornuftig. Mannen er ute og øller og bowler med jobben sin. k j e d e l i g
lillen Skrevet 26. november 2003 #266 Skrevet 26. november 2003 GOD BEDRING med den teite magetingen! Legetime-bestilling er diskret det! For du må jo helst si hva det gjelder til kontordamen! Kan jo prøve deg på "kan ikke si det akkurat nå"!? Lykke til med telefon iallefall! Klemkos
Kaktus Skrevet 27. november 2003 #267 Skrevet 27. november 2003 Pleier å tusle ut på gangen med mobilen når jeg skal bestille legetime jeg - eller sniker meg til å låne et tomt kontor hvis det passer sånn... Er helt enig i at det er en privat ting. Kan skrive under på at sånne teite mageting skulle vært utryddet... Håper du blir raskt bedre.
hanni Skrevet 28. november 2003 Forfatter #268 Skrevet 28. november 2003 Nå har jeg likevel bestemt meg for å vente enda en måned med lege...Det har liksom gått over litt - ble ikke såå skuffa som sist denne gangen, for nå er jeg liksom "vant til" at det ikke går. Mamman sier i telefonen "ikke vente så lenge med å prøve" og "dere er jo på en måte i en ny fase av livet", men mannen vil ikke at jeg skal si no..... Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Når jeg er hjemme alene med mamman et par dager før jul, tenker jeg at jeg kanskje sier det likevel... Fridagfredag - deilig. Har jobba en drøy time, og endelig fått nettet på beina. Nettet kobla seg ut onsdag kveld, og siden da har jeg bare hatt jobbnett. Nå har jeg hatt flere samtaler med upc og fiksa selv!!! Hurra! Flinkishanni skal snart i gang med fredagsritualene - trening, vasking, rydding og bittelitt shopping? Mannens julekalender mangler 10 pakker... Mannens kalender til hanni mangler 14 og de ti han har ligger i en pose uinnpakka... Men jeg er godt fornøyd!!
bizzy Skrevet 28. november 2003 #269 Skrevet 28. november 2003 Godt å høre at følelsene ikke lenger er så tunge hanni :D Kos deg i helgen!!! *Helgeklem*
hanni Skrevet 29. november 2003 Forfatter #270 Skrevet 29. november 2003 Nå var det jammen stille på dagboksidene her....Håper alle har det bra :D jeg har det fint. Har hatt en hyggelig lørdag. Nå skal jeg lage mannens favorittmat i kveld, og så skal vi se film. Hurra! herlig lørdag! Kjenner tegn til EL.(allerede :o i så fall helt sprøtt) Kanskje ta en personatest i kveld for å sjekke. Men er jo bare på dag 8. hanni
Veronal Skrevet 29. november 2003 #271 Skrevet 29. november 2003 Jeg vil bare ønske deg en god helg, Hanni! Håper du også får tid til å kose deg med mannen underveis.
lillen Skrevet 30. november 2003 #272 Skrevet 30. november 2003 Tusen takk for pm'er, Hanni! Det var koselig! El nå?? Det lover jo bra det! Kanskje du får TO sjanser før jul!? Ikke at du trenger det... Forstår godt at du vil si det til mamman din jeg! Gjør det nesten flere ganger jeg også, men tanken om å overraske henne overvinner det hele... Kosklem
hanni Skrevet 30. november 2003 Forfatter #273 Skrevet 30. november 2003 Neida - bare tull at det var EL nå... testa i dag - og niks. Har det bra. Har trena skikkelig bra i dag - så nå er jeg supersterk!
bizzy Skrevet 1. desember 2003 #274 Skrevet 1. desember 2003 Jeg vil også være supersterk!!!! Men er nok ikke flink nok til å trene......, støttemedlem....... Er nok altfor glad i sofaen, er så vanskelig å komme seg ut av den når man først har satt seg Har en gang vært treningsavhenging, men det er lenge siden..... Rart det der føler meg jo så fresh etter litt trening, det er bare det å komme igang...jaja neste år....kanskje Du må gjerne smitte meg med litt treningsiver :blunke: En ekstra bonus er jo at trening liksom skal øke den seksuelle lysten :blunke: Så da er det bare å binde fast mannen og sette igang - ja for du har vel snart el :blunke: :enig_animasjon: :klø: + Krysser fingrene
hanni Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #275 Skrevet 2. desember 2003 :evil: sliten og sånn... Snakka litt med mamman i går . har så lyst til å si alt.... Fikk sjokolade i julekalenderen som jeg har trøkka i trynet :D mmm.... Det var dagsrapport fra hanni. Skal el-teste i morra tror jeg..
hanni Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #276 Skrevet 4. desember 2003 På tide med oppdatering. Har testa negative EL-tester i tre dager. Tror ikke den blir positiv i morra heller. Forventer derfor en ukes forsinkelse av EL som sist Reiser på hytta på fjellet med mannen i morra tidlig. Det blir deilig - og så skal vi endelig få skrevet takkekort og kanskje planlagt litt julegaver og sånn. Skal ikke ta med meg noe jobb, bare en bok og slappe av. Gå tur. Tror kanskje det er snø - så vi skal ha med ski. God helg til alle som stikker innom!
jolie Skrevet 4. desember 2003 #277 Skrevet 4. desember 2003 En klem til deg! Håper EL'en kommer din vei snart! Jeg har også lyst til å fortelle mammaen min alt. Nå. Med en gang. I går! Men så er det tanken på å kunne overraske. Enten med en hyggelig telefonsamtale, eller om jeg greier å holde meg: stor mage når jeg kommer på besøk. Vi bor jo så langt fra hverandre at det faktisk er mulig :D Høres deilig ut å reise på fjellet. Selv er jeg ingen skigåer, men hytteliv er digg det :D Kos deg!
havsulen Skrevet 5. desember 2003 #278 Skrevet 5. desember 2003 Håper den forsvunnde EL dukker opp! Tester du videre når den er forsinket? Jeg prøver å begrense meg til å bruke EL-tester i den mest sannsynlige perioden., men det er ikke så lett, for jeg vil jo vite!
Anbefalte innlegg