jolie Skrevet 10. november 2003 #221 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor jobber du så mye du da? Synes du jobber til langt på kveld hver dag, jeg.. Er det bra da? Lov meg at du tar vare på deg selv innimellom! Med en kopp kakao! :D Ha en god uke da, Hanni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 11. november 2003 Forfatter #222 Del Skrevet 11. november 2003 Jobber nok litt for mye til tider. Men jeg er hjemme fra jobb allerede i dag nå, og skal prøve å ta det litt roligere i ettermiddag. Slitsomt til tider nemlig. Men jeg skal passe på meg selv innimellom også. Faktisk har jeg det veldig bra, men litt snurt for IKM egentlig skulle vært om to dager, men nå er det plutselig 9 lange dager til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. november 2003 #223 Del Skrevet 12. november 2003 Nå må du ikke jobbe deg helt ihjel da.. Huske det skal være gode spirevilkår også Håper du har en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. november 2003 Forfatter #224 Del Skrevet 12. november 2003 Takk, meta :D Neida, jobber ikke alt for mye. Nå har jeg hatt en laaang pause - tatt et bad, spist boller og surfa på nettet. PÅ tide med en liten jobbetime før Nikolaj og Julie på NRK Kjenner ingen tegn til noen ting nå - men innbiller meg hele tida at brystene er ømme - det er de ikke Ikkeno kvalm og noe - men veldig trøtt da - noe som naturlig nok trolig skyldes jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. november 2003 Forfatter #225 Del Skrevet 13. november 2003 Fortsatt ingen tegn til noe. Men er oppblåst i magen som jeg pleier å være før mensen - er en uke til da- så litt tidlig å være sånn... Jeg må jobbe - og så vil jeg bare til byen og shoppe!!!! Vanskelig! Og så vil jeg sove - og så må jeg egentlig rydde i huset, og så vil jeg se på TV. :o :o :o Jeg kan ikke sitte her iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2003 #226 Del Skrevet 13. november 2003 Rotet forsvinner garantert ikke... Kos deg med tv eller en lur du... Ta vare på deg selv. 7 dager til IKM nå... :o Krysser fingrene for deg nå...xxxxxxxxxxx Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. november 2003 Forfatter #227 Del Skrevet 13. november 2003 Så på reprise av Friends - og sovna på sofaen. Våkna nesten to timer senere - litt satt ut :o JObbing utgikk med høye kneløft for å si det sånn. Kreka meg avgårde på butikken og lagde pizza og så mer tv. Sløøøv kveld - men litt deilig. Tror jammen jeg får sove nå også. Trøtt for tida - men kanskje fordi jeg står opp 06 hver dag og det er så mørkt... eller noe annet kanskje..... kjenner og kjenner etter - men... Takk for hilsen, Mayamor! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. november 2003 #228 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg er sikker på at du hadde VELDIG godt av å sove litt.. Og som Mayamor sier: rotet er der i morgen også. Det lever jeg konsekvent etter Håper du får en fin og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. november 2003 Forfatter #229 Del Skrevet 14. november 2003 Men nå har jeg rydda og trent og alt - superflink. Gleder meg til ut og ta en øl med ei god venninne etterpå. Deilig med helg altså. Har fått lønn og prøvde å shoppe litt - men da finner man jo aldri noe God helg til dere som titter innom boka mi. hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. november 2003 Forfatter #230 Del Skrevet 15. november 2003 Vet ikke om det var ølen eller bare surr - men jeg endte med å fortelle denne venninna om prøving også Det var egentlig helt OK - for hu er en person jeg virkelig kan snakke om dette med - og så er hu svært pålitelig. Egentlig er det deilig å fortelle det til mennesker jeg er glad i. Men nå er det altså to venninner som vet :o IKM om 6 dager.... fortsatt er bare trøtthet det eneste symptomet jeg kan kjenne. Ikkeno kvalme, ikkeno stikk i magen, ikkeno ømme bryster. Men jeg har ikke gitt opp håpet da.... Det må jo være min tur snart også. Nå er det fotball for alle penga - mannen er herre over tv'n i kveld. Jeg har bakt eplekake og skal være god kone og fikse kaffe og is til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. november 2003 #231 Del Skrevet 16. november 2003 Det er jo bare deilig å ha noen å snakke med dette om (utenfor denne leiren...)! Jeg synes ikke 2 venninner er så mye. Da ligger jeg dårlig ann ihvertfall (mange unødvendige som vet dette...) Og øl kan nok påvirke en del. Har hatt kjempelyst til å fortelle mange fler om dette etter et par øl... :oops: Husk at det er litt tidlig for symptomer, så du må ikke deppe pga at de foreløpig er fraværende... Men det visste du jo; jeg bare sier det! Det er jo denne gangen vi skal bli... Klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. november 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 16. november 2003 Vet det, Lillen Men likevel - mye kjenning etter symptomer for tida. I går kveld og i dag har det føltes som om jeg har fått hold i siden av og til - men etter jeg har spist da - men pleier ikke å få det. (hanni er nok en gang i ferd med å bli skråsikker på at hun er gravid) Ellers sløv søndag - må få gjort noe fornuftig snart. Hvit lørdag i går - deilig. Hadde det forrige lørdag nesten også. Men ikke noe mer opplagt i dag fordet da 5 dager til IKM - det er leeenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2003 #233 Del Skrevet 18. november 2003 Heisann Hanni Bare 3 dager til ikm for deg nå (stemmer ikke det?), krysser fingrene og hopper litt :hoppe: :hoppe: for at det endelig har klaffet for deg Noen fler tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. november 2003 Forfatter #234 Del Skrevet 18. november 2003 Det stemmer, Bizzy. Jeg tør nesten ikke tenke på det engang, for jeg ble jo så skuffa sist - men samtidig tenker jeg på det hele tiden! Ingen nye tegn nei. Bare trøtt - men ikke noe vondt noe sted. Skal på jobbfest på fredag, og tenkte at jeg tester fredag hvis ikke noe skjer (fredag er IKM) - for hvishvishvis....så vil jeg helst kjøre og ikke drikke. Ellers kan det typisk bli en litt fuktig aften. Nei, nå er jeg egentlig på jobb selv om klokka er seint. Det er jo en grunn til at jeg er på jobb...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. november 2003 #235 Del Skrevet 18. november 2003 Det er så fint å ha en unnskyldning for å teste...! Jeg har en også! Siden jeg ikke har peiling på når IKM er, så skal jeg teste på lørdag, for da skal jeg på julebord... Det er lov til å håpe...og hoppe... Synd at jeg ikke har førerkort egentlig! En edruelig Lillen er faktisk ikke nyttig for fem flate øre! Hvis testene våre blir negativ, så har vi hverandre... ...og onkel Alkohol Men siden koden til den flasken var perebrus, så har nok sjebnen bestemt at vi skal være edruelige en lang stund fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. november 2003 Forfatter #236 Del Skrevet 18. november 2003 Du kan spøke du, Lillen!!! Bra at du skal teste lørdag - så er vi flere som er i den båten. Hvis ikke blir det festings Og mensen :evil: Men den tid den sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 18. november 2003 #237 Del Skrevet 18. november 2003 Svar på spørsmålet du stilte i dagboka mi: Jeg begynte ikke å være trøtt før for en ukes tid siden, men det er nok veldig individuelt. Hos meg ser det ut som at alle symptomene kommer veldig seint... Har f.eks. ikke hatt et snev av kvalme enda. Og så leste jeg i dagboka di at du har "hold" i den ene sida. Jeg vil jo ikke gi deg noen falske forhåpninger, men slik hadde jeg det i ganske lang tid før jeg testet positivt... Men jeg har jo egentlig ikke peiling på om det hadde noe med graviditeten å gjøre. Ellers kjente jeg litt stikking i magen uka før jeg forventet mensen. Lykke til med ikm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. november 2003 #238 Del Skrevet 19. november 2003 Takk for hilsen, er så deilig å finne andre innlegg i dagboken, spesiellt denne uken hvor livet ikke har vært helt enkelt Men nå er allt mye bedre takket være masse støtte fra gode venner, kollegaer og ikke minst familien - jeg er faktisk kjempeheldig, som i tillegg til meget gode venner og en fantastisk familie har dere jentene her inne på kg som også betyr så mye :klem2: Du har så rett så rett!!!!!! Julen er nemlig tiden jeg har bestemt meg for at jeg skal fortelle den gode nyheten til familien, så denne gangen bare skal det klaffe både for deg, meg og en hel drøss med andre her inne!(nevner ikke navn i redsel for å utelate noen, så denne setningen er til alle som føler seg truffet :blunke: ) Oj, nå har jeg kanskje kuppet dagboken din litt med generelle ting.. :oops: Setter stor pris på "kontakten" med deg her inne Hanni :D Krysser fingre og tær for at det klaffer denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 19. november 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 19. november 2003 Koselig med hilsen, Bizzy!!!! :D To dager til IKM - har PMS-kort lunte, litt vondt i magen, noen stikk i korsryggen av og til - så jada - mensen er nok på vei :evil: men kan jo håpe litt og da.... jobbevardetjegskullegjøreja tullehanni.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. november 2003 #240 Del Skrevet 20. november 2003 Å bare en dag igjen til IKM.. Dette er spennende :D Jeg krysser alt jeg har for at det har klaffet denne gangen!! Håper du har en fin dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg