bizzy Skrevet 19. oktober 2004 #1141 Skrevet 19. oktober 2004 Dette høres slitsomt ut vennen Håper det går bra med deg og at du får slappet av innimellom i allefall! Er nok ikke veldig lenge igjen nå Lykke til!!!!
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2004 #1142 Skrevet 19. oktober 2004 Hei vennen, håper dette ikke blir for slitsomt for deg. Har de tilbud om akupunktur på ABC? Hvis du må gå sånn lenge kan du kanskje få avslappende akupunktur og få deg en liten pause? Men det høres jo ut som babyen din tenker på å komme ut snart! Slimproppen kan gå en stund før fødsel, men ifølge jordmoren på svangerskapskurset var det mer snakk om timer og dager enn uker. Lykke til, og hold oss oppdatert da!
Tilde Skrevet 19. oktober 2004 #1143 Skrevet 19. oktober 2004 Var nok bra å ta en tur på føden.Greit å vite litt mer istedet for å gå og lure. Synes også avslapnings/ modningsakupunktur hadde vært en lur ide om de har det. Håper det kommer gang på disse vondtene dine og at du føder snart!
lillen Skrevet 19. oktober 2004 #1144 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg drømte at det skjedde inatt...med både deg og Traviata Lykke til! :-)
hanni Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #1145 Skrevet 19. oktober 2004 Har fått sovet et par timer nå på sofaen, akkurat som i går. Da stilner det liksom litt av. De har tilbud om akupunktur under fødselen der. Men jeg ringer dem igjen hvis jeg blir for sliten. Jeg fikser dette liksom. Kynnerne ble litt mer smertefulle tidligere i dag, men nå er de tilbake på normalt nivå igjen. Får henge opp litt klær og sånn og se om det skjer noe
hanni Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #1146 Skrevet 19. oktober 2004 det ble verre utover ettermiddagen, men nå er de ikke vonde lenger Det er skikkelig dårlig gjort :evil: Skal prøve å gå meg en tur ut etterpå for å se om de kommer tilbake...
hanni Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #1147 Skrevet 20. oktober 2004 Tenk å gå og ønske seg rier Angrer bittert på det, ja... Rier siden ca 2 i natt - bråvåkna, og så ble det verre og verre. 3-5 min mellom. Ringte føden, men de sa at det ikke hørtes så ille ut. Vi dro inn klokka 5 likevel, for de sa det var rolig der. Fikk avslapningsakupunktur som hjalp litt. Hadde 1 cm åpning bare :veldigsur: Etter å ha ligget på en fødestue noen timer uten å få sove og prøvd ulike akupunkturer her og der, var åpningen fortsatt 1 cm - så da dro vi hjem. Og nå må jeg vente på at jeg skal få vondere rier. Men fyttirakkern...hvor vondt kan det bli da? PÅ føden anslo de at det kunne ta mange dager, eller det kunne ta timer. Siden min mor hadde lange og tunge fødsler, er det vel bare å stålsette seg. Men 3 dager uten særlig søvn begynner å sette sine spor i hannikroppen. Jeg er ufattelig sliten og ønsker bare at dette er over snart.
bizzy Skrevet 20. oktober 2004 #1148 Skrevet 20. oktober 2004 Kjempestor til deg! Håper riene snart blir effektive nå som de først skal være der! Tenker på deg
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2004 #1149 Skrevet 20. oktober 2004 :trøste: Kjære deg, dette var ikke noe gøy å lese om... har du rier fortsatt? Jeg vet akkurat åssen du har det, men det er nok ingen trøst. Jeg var så heldig at det stoppa opp helt så jeg fikk slappet av, og det gjorde godt. Kroppen blir utrolig sliten av å holde på sånn. Nå må du bare ta det med ro og la andre pleie deg litt. Håper inderlig du får sove og kommet deg litt "ovenpå" igjen. Tenker på deg
hanni Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #1150 Skrevet 20. oktober 2004 Takk for hilsner. De er mer ustabile nå, men har ikke fått sovet noe. Det verker i hele kroppen. Skal ta meg et bad når mannen kommer hjem, men jeg føler meg som en krøpling, så jeg tør ikke når jeg er alene hjemme Mammaen sendte sms og sa at det hørtes akkurat ut som hennes fødsel da de skulle ha meg. De ble sendt hjem med beskjed om at det kunne ta mange dager, men da kom jeg dagen etterpå... håper det skjer noe i morgen iallfall. Jeg vet ikke hva jeg håper mest på nå; at alt skal roe seg eller at det skal sette skikkelig i gang. Når livmorhalsen er helt borte/forkortet, så er vel det et godt tegn, eller? Den første jordmora i dag sa at jeg var i fødsel - men JM nr 2 sa at det kunne drøye mot helga og sånn...
anonyma Skrevet 20. oktober 2004 #1152 Skrevet 20. oktober 2004 Auda, dette høres slitsomt ut. Får trøste deg med at det uansett ikke er lenge igjen nå. Får du i deg nok mat? Du trenger masse energi nå, særlig når du ikke får hvilt nok. Få hannimannen til å lage deg noe du virkelig har lyst på, med masse energi i. Krysser fingrene for at det går fort. I morgen er du mamma, jeg føler det på meg.
Nanella Skrevet 20. oktober 2004 #1153 Skrevet 20. oktober 2004 Huff, høres veldig slitsomt ut!!! Kan trenge en god du nå! Får håpe ting setter igang ordentelig slik at du kan bli ferdig med det her. Klem
monja Skrevet 20. oktober 2004 #1154 Skrevet 20. oktober 2004 Huff da. Høres veldig slitsomt ut. Men det hender iallefall noe nå da. Krysser bare fingre for at det skjer fort og at du snart er ferdig. Masse lykke til!
lillen Skrevet 21. oktober 2004 #1155 Skrevet 21. oktober 2004 Kremt... Hvorfor er du ikke her, mon tro? Og får vi vite det hvis du føder? Er det noen som kan sladre for deg? Håper, håper... Og aller mest: Lykke til!
bizzy Skrevet 21. oktober 2004 #1156 Skrevet 21. oktober 2004 Innom med en stoooor Sitter klar til å sladre jeg
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2004 #1157 Skrevet 21. oktober 2004 Hei Hanni Hvordan går det med deg? Fikk moren din rett i at dette var begynnende fødsel? Følger spent med deg...
Sandra Skrevet 21. oktober 2004 #1158 Skrevet 21. oktober 2004 Hei hanni!! Må bare ønske deg masse lykke til! Håper det går bra med deg. Snart er dette over så kan du få holde den lille babyen din
bizzy Skrevet 21. oktober 2004 #1159 Skrevet 21. oktober 2004 Endelig!!!! Hanni har fått gutten sin Jeg er litt sen med å legge inn melding :oops: Dårlig samvittighet nå... Kl. 16.45 har denne meldingen tikket inn på min mobil; Hei. Da er han født. Kjempetung og lang fødsel, men han er verdens fineste unge på litt over fire kilo. Gratulerer gratulerer gratulerer Hanni Stor klem :klem2:
murmeldyret Skrevet 22. oktober 2004 #1160 Skrevet 22. oktober 2004 Så godt at fødselen endelig er over! Gratulerer så mye med lille prinsen din!
Fremhevede innlegg