murmeldyret Skrevet 30. september 2004 #1041 Skrevet 30. september 2004 Du har vikelig fått oppleve norsk helsevesen på sitt mest sjarmerende De fleste jeg kjenner som har fått anslått vekt til babyen via UL, har det ikke stemt på. Håper virkelig det går bra med deg den siste tiden nå!
lillen Skrevet 1. oktober 2004 #1042 Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan har det gått idag? Skulle ikke du på ny time? Håper du er blitt beroliget nå... For jeg vil at du skal ha en fin helg! Og du; det er OKTOBER! :D
Nanella Skrevet 1. oktober 2004 #1044 Skrevet 1. oktober 2004 Dumme dumme leger!! Håper det går bra med deg! Ønsker deg god helg!! Klem XSiljeX
Lilletrollet Skrevet 1. oktober 2004 #1046 Skrevet 1. oktober 2004 Hei Hanni! Jeg har vært veldig dårlig på å legge igjen hilsener i dagbøkene rundt omkring,men her har du en god helg klem fra meg! Klem Lilletrollet
hanni Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #1047 Skrevet 2. oktober 2004 Takk for hilsner og støtte, jenter. Er egentlig beroliga nå, det som er dumt er at jeg allerede begynner å bli utålmodig. De siste tinga til ungen kommer i hus i dag - og det er mer enn 3 uker til termin. Jeg vil møte ham snart Men lite nytt å melde. Vonde kynnere i morgentimene i dag. Sto opp og så på film i stedet for å bli liggende og vri meg. Nå skal mannen og jeg på Babyshop.
meta Skrevet 2. oktober 2004 #1048 Skrevet 2. oktober 2004 Var utålmodig lenge jeg også.. Sånn er det bare.. Syns svangerskapet ditt har gått utrolig fort jeg. Blir spennende å møte knerten da Uansett ikke lenge igjen Håper du får en flott helg!
Fibonacci Skrevet 2. oktober 2004 #1049 Skrevet 2. oktober 2004 Vet akkurat hvordan du har det - lengter sånn etter ungen min at det er vanskelig å tenke på noe annet. Men det hjelper å ha en liten nedtelling og noe å finne på hver dag - du kan jo tenke at for hver dag som går, er du en dag nærmere å få treffe gutten din! Håper du får en fin helg! :-)
hanni Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1050 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har begynt å kjede meg Og det er altfor tidlig. Jeg angrer nesten på at jeg er sykemeldt de neste dagene. NÅ føler jeg meg jo helt pigg. Skal besøke venninne med baby i dag da, det blir koselig. Jeg har begynt å gå litt turer og sånn igjen. I går var tempoet høyere enn på lenge (delvis pga grusomt regn). Etter hvert skal alle setteigangfødselentriks prøves ut ja - eller ikke ALLE.... holder meg langt unna lakserolje og sånne ekle ting. Men TRIM. Fra i morgen har jeg klarsignal for å kunne føde på ABC, så nå kan det bare starte her. Men de vond kynnerne jeg hadde for en uke siden er bare tull og tøys. De kommer av og til og uten system. Og jeg synes fortsatt det kan forveksles med luftsmerter. Mannen trykker på magen og kjenner om magen strammer seg, for jeg skjønner ikkeno sjøl Ellers har jeg vondt i lysken liksom og av og til langt ned i magen. Det presser liksom nedover. Men jeg tror ikke at noe kommer til å skje på lenge. For her er det lite nytt... Fikk vogga i hus på lørdag, den var så fint gjort i stand atte - men dyne og pute og det hele. Og så fikk jeg stelleveske til vogna av pappan min. (Sånn kul som jeg ønska meg - Babybjørn, som mannen min sa at det kunne jeg bare glemme å bruke penger på... ) Vogga skal nå brukes av iallfall 4. generasjon i min familie....lurer på om det kanskje er 5. Den er steingammel iallfall. Koselig å tenke på at farfar lå i den.
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2004 #1051 Skrevet 4. oktober 2004 Så koselig med gammelt arvegods til babyen! Og grattis med kul stelleveske - vet akkurat hvilken du mener, den er kjempestilig. Nedpress og vondt nederst i magen høres veeeldig kjent ut, tror det betyr modning (men er ikke helt sikker). Uansett er det ikke så lenge igjen nå! Og du har sikkert masse du kan gjøre hjemme for å gjøre det klart til han kommer. Eller ting du garantert ikke vil få gjort etter at han er kommet? Lime inn feriebilder i album, lese en tjukk, god bok eller organisere CD-samlinga... Helt enig i at lakserolje er bare tull, derimot har jeg tro på fysisk aktivitet, sterk mat og sex :oops: Jeg har i hvert fall fått de "verste" kynnerne og magesmertene etter å ha spist sterk mat, anstrengt meg ved å gå i trapper o.l. (og etter sex...). Men egentlig er det bare slitsomt å ha sånne smerter uten at det skjer noe mer (for det gjør det jo gjerne ikke...). Babyen kommer uansett når den er klar. Kos deg med den siste tida! Det nærmer seg virkelig nå!
Sandra Skrevet 4. oktober 2004 #1052 Skrevet 4. oktober 2004 Hei Hanni! Jeg har også tenkt litt på forskjellige igangsettingsgreier, men har holder meg også langt unna lakserolje og sånne ting. I dag kjøpte jeg bringebærbladte, men de hadde ikke lakrisrotte. Så jeg skal kose meg med litt te etterpå. Kjenner INGEN tegn på at noe snart skal skje så lurer på om det ikke kommer til å ta noen uker til Så fint at du kjenner deg litt bedre (((((((Fødevibber)))))))) Så sett i gang og klem ut babyen, så kanskje du setter i gang fødebølgen her. Det er flere spm begynner å bli klare her inne, i all fall jeg!
bizzy Skrevet 5. oktober 2004 #1053 Skrevet 5. oktober 2004 Hørtes veldig koselig ut med "generasjons-vugge" !!! Innom med en stoor klem og ønsker om en fin dag uten så mye "kjede-seg-tid" Ikke lenge igjen nå, og jeg må si jeg syns du nettopp testet positivt :o Men tiden går kanskje fortere sånn sett for meg som følger med fra sidelinjen Koselig å følge med deg
hanni Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1054 Skrevet 5. oktober 2004 Takk for hilsner, jenter. I dag presser han veldig på bekkenet. Gjør ikke vondt, men magen har definitivt sunket ned. Gikk rask tur i stad - opp en bratt bakke i raskt tempo blant annet. Det var interessant. Litt slitsomt - men formen blir faktisk bare bedre og bedre. Hadde en bra natt i natt - jeg sover veldig tungt generelt, så jeg blir ikke så mye plaga. Lite vonde kynnere for tida - vil gjerne ha DE tilbake. Men halsbrann har tatt seg opp igjen I kveld skal jeg på teater. Gleder meg til det. Jeg kjeder meg ikke så mye egentlig. Har begynt å lese litt bøker - det er deilig. Må en tur ut på jobben og rydde i morra. Skal dra med mannen på ettermiddagen når alle har dratt hjem
lillen Skrevet 5. oktober 2004 #1055 Skrevet 5. oktober 2004 Tusen takk for koselig prat, Hanni Jeg krysser fingre for at du slipper å vente så mange uker til du får se nurket :-) Og så håper jeg at du morer deg og sover godt i mellomtiden! Synes forresten du er så flink til å gjøre ting du kanskje ikke får anledning til med det første, som mamma...som f eks teater.
hanni Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #1056 Skrevet 6. oktober 2004 OI! Innlegg nummer 1000 :o jaja. Har hatt en SVÆRT dårlig natt. Magetrøbbel i går kveld (spiste nok litt mye litt for seint). Kvalm ble jeg også - og det holdt seg sånn hele natta. Sov noen timer, men har vært mye oppe. Og fra 04 har jeg ikke sovet. :evil: I morgentimene har det vært en del langvarige kynnere også, av og til vonde. Æsj! Gleder meg til kontroll i morra. Blir spennende å høre hva JM sier. Må prøve å gjøre litt fornuftige ting i dag. OK på teater i går. Hyggelig å gjøre sånne ting, men litt slitsomt også. Vurderer kino i kveld. Mannen lovte iallfall at vi skulle gjøre noe hyggelig sammen - og da betyr vel det at det ikker er Champions League i kveld det da
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2004 #1057 Skrevet 6. oktober 2004 Hei Hanni! Leit å høre at du hadde en dårlig natt, håper det har roet seg litt nå. Du er jammen flink som drar både på teater og kino - merker du det forresten hvis det er mye lyd fra filmen, at babyen reagerer? Det gjorde jeg sist jeg var på kino, magen sto ikke stille et sekund! Håper du får slappet av nå på dagtid og tatt igjen litt av det du ikke fikk sove i natt. Og lykke til hos jordmor i morra!
hanni Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #1058 Skrevet 6. oktober 2004 Takk, La Traviata. Skal slenge meg litt på sofaen min og prøve å få litt kontakt med ungen. Når det er mye kynnere, kjenner jeg jo ikke så mye til ham
Sandra Skrevet 6. oktober 2004 #1059 Skrevet 6. oktober 2004 Lykke til hos jordmoren i morgen Hanni! Håper det ikke er lenge igjen nå! ((((((((((((((((((((Føøøøødesnart))))))))))))))))))))))
hanni Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #1060 Skrevet 6. oktober 2004 Takk sandra :klem2: Magen er fortsatt steinhard - tydelig opptrapping på kynnerfronten. Sov et par timer på sofaen, men føler meg fortsatt uggen. Spise litt lunsj snart, og så skal jeg gå meg en lang tur. Kanskje det er bra, litt frisk luft. KJenner at jeg er ordentlig sliten i dag. Kan jo ikke være sånn når han kommer Kanskje jeg skulle ha pakka den sykehusbagen snart også, sånn for å ha gjort det... Æsj, kjenner at denne dagen rett og slett er litt dum. Glad jeg ikke har noen avtaler asosial hilsen fra hanni
Fremhevede innlegg