lillen Skrevet 6. september 2004 #981 Del Skrevet 6. september 2004 Halveis ned på side 2 = ikke et sted for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 6. september 2004 #982 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Hanni! Grattis med vogn!! Er det noen bilder av den?? Driver i vogner selv, men blir vel en svensketur på meg. Ser du sliter med buksene og da tenkte jeg at jeg skulle anbefale deg og ta en titt i HM katalogen.. Mama stretchbuksene sitter kjempefint og er gode og ha på seg også syns jeg trikotbuksene er deilig å ha til hjemmebruk. Ellers har jeg kjøpt et par bukser på lindex, de ser helt greie ut men sitter ikke så bra som HM buksene.. (Kommer kanskje litt ann på figuren da) Dette er mine erfaringer hvertfall. Oj, kjøpte forresten også mama skjørt på HM og det satt også kjempefin. Ha en fin dag! Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. september 2004 #983 Del Skrevet 6. september 2004 Håper formen er fin og at du får en kjempe flott dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. september 2004 #984 Del Skrevet 6. september 2004 Ikke noe rart at du blir fortere sliten og trenger å hvile mer enn før. Prøv å passe på deg selv! (for det er ganske mye å gjøre etterpå også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 6. september 2004 Forfatter #985 Del Skrevet 6. september 2004 Oi! Tusen takk for alle hilsner. Jeg ble selvsagt forkjøla i helga - og er ganske pjusk fortsatt. Men nå skal jeg snart plassere meg sjøl i sofaen og bli sittende der. Jeg merker at jeg blir fortere sliten nå, ja - plutselig ble det sånn for et par uker siden. Jeg skal prøve å ta hensyn til det. Fikk brev fra trygdekontoret i dag, selvsagt er det noe feil med søknaden min :evil: Prøve å rette opp i morgen. Var på kontroll på fredag. Alt var bra. Jordmor mente han var veldig livlig - målte puls til 160 - men det var fordi han var så aktiv akkurat da. Jeg kjenner at han er der hele tida, så det kan nok stemme... Litt mer hevelser i beina enn sist, tilsammen gått opp 16 kilo i løpet av svangerskapet til nå - men det er som forventa Jeg kjøpte en bra bukse på Lindex på torsdag - for meg passer faktisk Lindexbuksene mye bedre enn HM-buksene, Silje - men sånn er det jo.... Har egentlig aldri funnet noe særlig klær på lindex før, men Mammaklærne er helt supre. Nei, LIllen - bursdager er ikke mas for meg - men jeg blir lett litt sliten i sosiale sammenhenger for tida - får litt behov for å sitte i sofaen (mer behagelig) og slappe av litt. I tillegg er jeg litt usosial av natur av og til, så jeg synes det er godt å være litt for meg selv. Det behovet har meldt seg litt sterkere i det siste.... Vi har litt opplegg til helga også, men jeg tar litt forbehold framover nå. Det er OK. ja, nei, nå skal jeg sitte i sofaen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. september 2004 #986 Del Skrevet 6. september 2004 Hei hanni. Takk for hyggelig hilsen i boka mi. Lurte litt på hvor det ble av deg i dag men jeg skjønner jo at du har vært litt syk og fort blir sliten. Det er vel bare normalt når du har kommet såpass langt på vei. Kos deg på sofaen din du til deg og bebisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. september 2004 #987 Del Skrevet 7. september 2004 God bedring!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. september 2004 #988 Del Skrevet 7. september 2004 Side 2 :o *dytt* Så forresten i boken til XSiljeX at du har bursdag på samme dag som søsteren min.... egentlig ikke så veldig interessant viten egentlig... Kjeder meg på jobb jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 7. september 2004 Forfatter #989 Del Skrevet 7. september 2004 Anonyma - har søkt om permisjon fra forrige uke - det ble litt for slitsomt for meg på mandager.... så vi ses nok ikke på en stund. Men håper å være tilbake igjen etter jul. Formen er stigende. Litt mer sliten enn vanlig, men det er bra å være på sofaen. kanskje jeg skal gå tur seinere i ettermiddag. Føler litt for å sove litt nå, men. Arbeidsdagen i morra blir intens - så jeg får lade opp litt. Jeg gleder meg til å få lønn, for jeg er utrolig blakk akkurat nå.... skikkelig kjipt. Og det er mye jeg har lyst til å kjøpe til ungen, men vi får ta det når lønna kommer. Fikk fiksa opp i det med permisjonssøknaden min - jobben tok over saken. Det var godt. Ellers er lilleungen skikkelig aktiv - han presser mye oppover mot ribbeina - litt ubehagelig, men godt å kjenne at han er der iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. september 2004 #990 Del Skrevet 7. september 2004 Håper du er mindre forkjølet nå, Hanni :-) Kan ikke være no særlig å være gravid og syk, foran en intens arbeidsdag, så du er flink som slapper av litt på forhånd - og lader opp Håper uka blir mindre og mindre slitsom, frem til helg. Det er vel ikke lenge til permisjon, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. september 2004 #991 Del Skrevet 8. september 2004 Henter deg opp igjen fra side 2 jeg Håper at formen er bedre og at du har en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. september 2004 Forfatter #992 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg skal jobbe (telle....) 14 arbeidsdager til - men før de to siste har jeg en uke høstferie - så det er jammen ikke lenge til nå. Jeg begynner å føle meg litt klar liksom - selv om jeg har 7 uker igjen av svangerskapet. Plutselig fikk jeg det for meg her at han kommer en uke eller to for tidlig - men jeg forsøker egentlig å mentalt innstille meg på minst en uke over tida. Mitt tips er mellom 5 og 8. november en gang. Termin er 28.oktober. Jeg er piggere i dag, ja. Arbeidsdagen gikk ganske greit. Jeg begynner å se hva jeg må gjøre meg ferdig med på jobb nå før permisjon, og det ser overkommelig ut. Det er litt deilig. I morgen skal vi begynne å gjøre klart soverommet og barnerommet - det blir kos. Får nok litt lyst til å handle litt da - men måååå vente på lønn. Har 13 kroner på kontoen nå Jeg har forresten litt vondt øverst på lårene (i lysken?) - spesielt på det beinet jeg ikke har åreknuter.... Lurer på om det er noe rar - kommer når jeg reiser meg opp etter å ha sittet/ligget. Og så er det vanskelig å snu seg i senga om natta - plutselig er jeg mye mye tyngre... merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2004 #993 Del Skrevet 8. september 2004 :o Oi som tiden har gått!!! Dette blir jo bare kjempespennend eå følge med på!! Håper alt står bra til! fra en som leser alt, men skriver lite... Ps! Jeg sier det igjen, babyer født 29. okt er kjempesøte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 9. september 2004 #994 Del Skrevet 9. september 2004 Blir liksom siste innspurt nå.. Det er jo så rart, ikke lenge siden vi akkurat hadde funnet ut at vi var gravide syns jeg. Nesten litt uvirkelig, men tiden fremover blir jo utrolig spennende!! Så kos å gjøre i stand soverom da. Er jo sååååå mye søtt å få kjøpt til de små! Var på Ikea igår jeg og hadde bare lyst til å gå fullstendig amok!! Men må holde meg i nakken jeg også. Godt å ha noe å pusle med når man skal gå hjemme også da. Ha en fin dag! Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. september 2004 Forfatter #995 Del Skrevet 10. september 2004 Nå er det mye å ordne i huset... vi fikk gjort masse i går, men jeg må rydde en del. Vi fikk satt opp nytt skap på badet, så nå skal jeg organisere litt i skapene rundt omkring. det er jo egentlig litt gøy da. Loftsboden MÅ ryddes en dag - og det gruer jeg meg til, men vi får ta en ting av gangen. JObba kort dag i dag, men har (som vanlig) sovet et par timer etterpå. Beibien presser ganske høyt opp nå, i tillegg er ikke magen helt god, så litt ubehagelig er det. Men,men.... Endelig kom lønna i dag - etter å ha betalt regninger var det ikke mye igjen dessverre - tror jeg betalte faste utgifter/regninger for 7500 kroner men jeg skal ligge unna storshopping nå - selv om det er en del vi trnger til ungen. Jeg skjønner nå hensikten med å fordele innkjøpene over en lengre periode Jeg er ikke flink til å skrive i bøker for tida - men som deg, Magnhild, så leser jeg mange.... God helg til de som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. september 2004 Forfatter #996 Del Skrevet 12. september 2004 33 + 3... Lite nytt å melde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 #997 Del Skrevet 14. september 2004 Takk for praten vår, Hanni! Jeg leste at du har åreknuter. Har du fått dette i forbindelse med graviditet, eller hadde du det fra før? Håper du får en fin jobb-uke! Om to uker har du ferie...og nesten perm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. september 2004 #998 Del Skrevet 14. september 2004 Heisann! Innom med en liten klem og håper allt står bra til og at du koser deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. september 2004 Forfatter #999 Del Skrevet 14. september 2004 10 arbeidsdager igjen Jeg er ganske sliten nå. Hadde lang dag på jobb i går, så i dag måtte jeg bare dra tidlig hjem. Har bare surra bort ettermiddagen.... Takk for hilsen, Bizzy og Lillen. Lillen - har hatt åreknuter på høyre lår i iallfall5 år, men nå har den vokst nedover leggen... lekkert. Men mamman har veldig mye åreknuter, så det var jo bare å vente. Jeg begynner å skjønne at jeg har lagt på meg mye i dette svangerskapet. Egentlig har jeg ikke bekymra meg så mye, men det er litt kjipt også jaja. Kontroll om en uke. 33 + 5 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. september 2004 #1000 Del Skrevet 14. september 2004 Her kommer det 999ende innlegget i boken din! Nå er det ikke lenge igjen Hanni, snart kan du slappe av med permisjon og nyte dagene frem mot fødselen. Jeg har også lagt på meg masse, men tar det med et smil. Det er ingen krise, vi får bare trene litt ekstra vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg