bizzy Skrevet 24. august 2004 #961 Skrevet 24. august 2004 Heisann! Håper formen er bra i dag!!! Tenker på deg vet du :klem2:
hanni Skrevet 24. august 2004 Forfatter #962 Skrevet 24. august 2004 Tænkju, Bizzy Dro tidlig hjem fra jobben i dag - ble liksom ferdig med det jeg skulle tidlig, og det var godt å slippe rushtrafikk. Jeg er litt slapp, så jeg tror jeg skal slenge meg nedpå litt før jeg går ut og handler middag. Lillebeibi har gått over fra sparking til litt ubehagelig dytting og pressing på en måte. Jeg tror han begynner å bli stor. Jeg kjenner han fra utapå magen ganske ofte, veldig rart. Men jeg vil skjønne hva jeg kjenner :klø: Ellers.... tja - tida flyr. Er 30 + 5 nå...., snart 7 mnd på vei. Gruer meg litt til sosial hyttetur med venner i helga - har egentlig bare gleda meg før, men nå merker jeg litt hvilebehov innimellom, iallfall etter lang arbeidsuke...
Fibonacci Skrevet 25. august 2004 #963 Skrevet 25. august 2004 Takk for hilsen i dagboka mi, Hanni, jeg har ikke vært så flink til å skrive hilsner i din.. :oops: Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver nå om dytting og sånt, min lille gutt starta for noen uker siden å dytte beina langt opp i brystbeinet mitt hadde jeg følelsen av - meget ubehagelig! Men han sparker ikke hardt i ribbeina, bare liker å strekke ut beina i den retningen kanskje? Det er helt merkelig å sitte og se på at ting beveger seg i magen - det må vel være hender og føtter som liksom "stikker ut" eller beveger seg rundt? Jeg synes det er veldig vanskelig å skjønne hvordan han ligger - kjenner ikke hodet noe særlig (håper det er fordi han har lagt seg med hodet ned i bekkenet!). Du må ha det fint i helga med hyttetur - slapp av mye og la andre skjemme deg bort! Det er lov det nå vet du
hanni Skrevet 27. august 2004 Forfatter #964 Skrevet 27. august 2004 Nå er jeg 31 + 1 det begynner å nærme seg, jeg føler meg ganske tung og blir fortere sliten. Ferdig med arbeidsuka nå - og dermed ganske pumpa! Menmen. Dropper husarbeid i dag - tar det neste fredag i stedet. Skal egentlig bare pakke til hyttetur, men vi skal ikke dra før i kveld - så det haster ikke. Trenger litt søvn i dag, merker jeg. Så det må jeg nesten få til. En time eller to på sofaen. Ellers er alt bra. Han sparker og dytter, og det er betryggende. Kjøpte litt småtøy i går - en body og et par luer og en kjempefin fleece-teppe-dress (sånn til å pakke inn ungen i) på Polarn og Pyret. Det begynner å hjelpe nå. Gleder meg veldig til å møte ungen min.
Tilde Skrevet 27. august 2004 #965 Skrevet 27. august 2004 Ja,er det ikke deilig med helg?! Kjenner meg veldig igjen i det med å være tung,sliten og pumpa etter jobb. Gå og legg deg du! Må lytte til kroppen din.
monja Skrevet 27. august 2004 #966 Skrevet 27. august 2004 Håper du får hvilt deg litt i helga. God helg!
lillen Skrevet 29. august 2004 #967 Skrevet 29. august 2004 Håper du har hatt en avslappende og skikkelig koselig helg, Hanni!
hanni Skrevet 29. august 2004 Forfatter #968 Skrevet 29. august 2004 Takk for hilsner Vi dro hjem fra hyttetur i går. Dro innom et kjøpesenter på veien for å småshoppe litt gaver og sånn. Det var dumt! Da vi kom hjem, la jeg meg på sofaen og var så sliten at jeg måtte grine litt Men bedre i dag. Har gått en god tur, og nå slapper jeg av og vurderer om jeg skal jobbe litt. Jeg tror jeg må det :-? jaja, burde sikkert ikke utsette det mer nå da.... Formen er bra. Beibien er livlig. Jeg gleder meg til UL tirsdag. Ganske spent på om morkaka har flytta seg sånn at jeg slipper keisersnitt - men har ikke orka å bekymre meg for det foreløpig. Håper jordmor kan si noe om størrelsen på ungen også. Jeg føler at han er ganske stor nå - bevegelsene er liksom større og treigere - og magen buler veldig ut av og til. Men magen min er nok fortsatt ganske normal - så jeg vet ikke. Spennende å få vite iallfall...
hanni Skrevet 30. august 2004 Forfatter #969 Skrevet 30. august 2004 Sitter og haler ut tida før jeg drar på jobb fordi jeg må innom et kontor før jobb som ikke åpner før ni. Faktisk litt problematisk for en morgenfugl som meg som liker å være på jobben før halv åtte.... Sov skikkelig dårlig i natt. Var sikkert oppe 4 ganger i løpet av natta, og jeg begynner virkelig å føle meg tung (noe som sikkert ikke bare er en følelse - spent på vekta mi på kontroll fredag....) Er ikke helt klar for ny arbeidsuke, for jeg føler meg slapp og sliten, men det er bare 4 og en halv uke igjen nå - så det skal jeg nok holde ut. Jeg får kreke meg ned i bilen og lese i kartboka og finne ut hvor jeg skal....
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #970 Skrevet 30. august 2004 Håper du føler deg bedre snart! :klem2:
hanni Skrevet 30. august 2004 Forfatter #971 Skrevet 30. august 2004 Takk murmel. Jeg har begynt å føle litt sånn trykk i fra mellomgulvet og nedover magen - det er faktisk ganske ubehagelig - og jeg lurer på om jeg er kvalm når jeg kjenner det sånn - men det er jeg ikke (Hvis noen skjønte hva jeg mente med det) Slitsom jobbedag. Tror det blir sofakveld i kveld. Skal kose meg med "The weakest link" - er spent på det.
lillen Skrevet 31. august 2004 #972 Skrevet 31. august 2004 Litt flaut å se the weakest link, synes jeg... Anne G er jo ingen skuespiller! Og vi vet jo at hun ikke er "sånn"... Det ødelegger moroa, etter min mening. De burde vel heller ha funnet en dyktig dame vi aldri har sett før... 8) Menmen...litt underholdende var det da! :-) Håper du får en fin uke, Hanni! Særlig at du får nok nattesøvn...
bizzy Skrevet 31. august 2004 #973 Skrevet 31. august 2004 Litt flaut å se the weakest link, synes jeg... Anne G er jo ingen skuespiller! Og vi vet jo at hun ikke er "sånn"... Det ødelegger moroa, etter min mening. De burde vel heller ha funnet en dyktig dame vi aldri har sett før... 8) Menmen...litt underholdende var det da! :-) Blander meg inn og er helt enig med Lillen jeg..., hun fallt litt igjennom liksom.. Ønsker deg en flott dag Hanni !!!!!
hanni Skrevet 31. august 2004 Forfatter #974 Skrevet 31. august 2004 Helt enig med dere - det var liksom masse innøvde fraser - og det ble veldig kunstig. Og "La oss spille det svakeste ledd" - "Let's play the weakest link" - de MÅ vel ikke oversette alt direkte? Når hu engelske dama sier "You ARE the weakest link - bye" er det kult - men hallo: ADJØ? Hvem er det som sier det da? Helt enig med dere jenter. UL i dag tidlig. Alt bra. Han (det er fortsatt en gutt, ja) ligger med hodet ned -akkurat slik jeg har trodd i det siste. Han har masse fostervann og morkaka lå der den skulle. Det blir altså vanlig fødsel på meg. Nå (i uke 32) veier han 2100 gram - så jordmor mente at det var OK å anslå noe rundt 4 kg som fødselsvekt. Han var større rundt magen enn snittet, hodet var normalt. Det var med andre ord ingen fare for at han var for tynn Koselig å se lille sønnen igjen - gleder meg veldig til han blir født - og det er så leeenge til..... jeg skulle ønske jeg kunne spole fram tida til slutten av oktober nå... Jeg tar det litt mer piano for tida - slapper av litt mer, og da går det ganske bra med meg også. Nå prøver jeg å spikre noen kino - og teateravtaler i ukene framover. Det blir vel en stund til det blir lett å få til igjen - så jeg s¨kal få med meg mest mulig før fødselen har jeg tenkt I morgen skal vi kanskje bestille vogn- det er vel på tide det også
magnhild Skrevet 31. august 2004 #975 Skrevet 31. august 2004 :o På den tiden hadde jeg vognen hjemme jeg... Hentet den i slutten av juli... Så bra at ting ser bra ut og a tdu får en vanlig fødsel. Det er jo det aller beste!!
hanni Skrevet 31. august 2004 Forfatter #976 Skrevet 31. august 2004 hehe, Magnhild. Ja - vi er ikke akkurat kjappe. Det eneste jeg har i orden er fortsatt et stellebord og noen få klesplagg. Men nå er jeg blakk uansett - så da så. Jeg må spare litt til de siste ukene, for da kommer jeg meg til å kjede meg noe veldig.... Og jeg kan ikke tenke meg at lillestore sønnen kommer for tidlig.
hanni Skrevet 2. september 2004 Forfatter #977 Skrevet 2. september 2004 Har kjøpt vogn. Skal hente den i morgen. Det ble Emmaljunga DUO. Spinndyr, men fin. Var sinnsykt sliten i går. Kinodate på kvelden, og det er det jammen i dag også. Nå skal jeg lynrydde litt før jeg skal dra til byen. Er faktisk nødt til å kjøpe gravidebukse til selv om jeg ikke vil det - buksene mine er for trange og ubehagelige, dessuten må jeg vaske dem nesten hver dag. Jeg blir så svett i løpet av dagen. jaja - finne noe billig noe iallfall. I helga skal vi på to bursdagsselskaper - i 4. årsdag på søndag. Det blir nok hyggelig, men jeg er litt sliten :oops: Jeg har blitt litt knekt den siste uka må jeg innrømme. Tror jeg må roe ned litt rett og slett...
bizzy Skrevet 2. september 2004 #978 Skrevet 2. september 2004 Grattis med vogn! De er kjempefine Må ikke slite deg helt ut nå da, husk å være flink til å si i fra og heller avlyse litt avtaler dersom du merker at det blir for mye! Håper du får en fin helg, og finner litt tid til å slappe av ordentlig :klem2:
jolie Skrevet 2. september 2004 #979 Skrevet 2. september 2004 Grattis med vogn! Og goood helg! Jeg er da ikke tidlig ute, vel..
lillen Skrevet 2. september 2004 #980 Skrevet 2. september 2004 Heldigvis er det helg imorgen... Jeg håper bursdagsselskaper ikke er som jobb for deg!? :trøste: Du må ikke slite deg ut... Det er lov til å si ifra at dere må dra, når du føler for det. Ingen skam... Du møter nok full forståelse Kos deg på kino! Synes det er kjempefint av deg å tenke på deg selv nå, og benytte anledning til kino, teater og slike ting :-) God helg
Fremhevede innlegg