Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Så kjekt med en liten gutt :hjerter: Det er greit å vite kjønn, så har man noen måneder å diskutere navn på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen i gutteklubben! :wink:

- og du, jeg måtte også "jobbe" litt med min mann ang. navn...og vi ble enige! :)

Nyt graviditeten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi - fant på no lurt: La alle navn vi har snakka om til nå til side og gikk gjennom kalenderen med navnedager i - og da klarte vi å plukke ut 4 navn vi liker. Nå har navnestatistikken eliminert to-tre av de, så vi har en "leder" vi er enige om akkurat nå. En times effektiv jobbing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, foreløpig er det hemmelig. For alle faktisk. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å legge ut navn på nettet uansett. Kan få vite på PM etterhvert.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt med en liten gutt da Hanni.

Med termin to dager før rekker du vel både konsert og fest :wink:

(kødda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å være nysgjerrig da, Kipa. I dag kom jeg på at noen venner av oss har en sønn med det navnet vi liker best.... tenkte virkelig ikke på det i går :roll: Er det dumt kanskje?

hehe, anonyma.... Festen SKAL jeg på, om så mannen skal sitte utafor i bil med babyen og jeg må gå ut annenhver time for å amme. Hvis babyen kommer litt tidlig, så skal jeg iallfall prøve å komme for å høre på. Har lyst til å være med på konserten også da, men jeg antar at det KAN bli litt strevsomt :wink: jeg henger på så lenge jeg kan nå iallfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Velkommen i gutteklubben ja.

Helt enig: Det er mye enklere med jentenavn, jenteklær, jenteleker +++

Er det fordi vi er jenter kanskje...? :oops: :ler:

Klem fra Mayamor

mor til 2 gutter, stemor til 2 gutter og stemor til en jente ( for en statistikk... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gutt! :P

Vi diskuterer også navn enda,selv om vi er nokså enige,om det blir jente da.. Guttenavn er vanskeligere.Men jeg er nå rimelig sikker på at det er en jente. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen lurer - hadde behov for å anonymisere dagboka litt - har derfor endra en god del innlegg. Takk for hilsen Bizzy. God fredag til alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hanni!!

Gratulerer med gutt da!! Så gøy og kanskje enda mer gøy siden det er så mange jenter i familien???

Du er to dager lenger enn anntatt og jeg er antagelig en mnd (!!!) kortere enn anntatt!!! He he, spennende er det jo uansett.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det stemmer, XsiljeX. Synd at du ble forskjøvet såpass mye da...

Formen min er fin. Skal trene litt i dag. Mannen er borte i helga, og jeg kjeder meg litt. Men nå er det sol, og da skal jeg sole meg litt. Ikke noe særlig jobb som henger over meg (kunne gjort litt da). Sitter og kikker på UL-bildet mitt av lille hybelboeren. Synes han er fryktelig søt :wink:

I går kveld var han livlig i magen - sikkert fordi jeg spiste mye godteri. Og plutselig kunne jeg kjenne utapå magen at han sparka. Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mannen fått kjenne det ennå?

flott at du er i form nå! Kanskje du kan lene deg tilbake og bare nyte fremover... :Hehe:

Det med at noen venner av dere har en sønn med samme navn som dere tenker på, trenger jo ikke å være et problem. først og fremst kan du tenke på hvor nære venner det er. Treffes dere ofte? Har dere mange felles venner, som forbinder navnet med han som allerede er ute av magen? Og så har kanskje alderen noe og si...!? Om de blir jevnaldrende begge to (er han baby?), så kan det være rarere enn om han er skolebarn... Har dere vurdert å evt legge til et passende mellomnavn, slik at de blir litt mer ulike?

Det viktigste er at dere vil ha en sønn som heter NN...

Og så lenge dere ikke forbinner navnet med han som allerede heter det, så føles det vel riktig? :-)

Jeg skjønner godt at du ikke offentliggjør navnet i dagboken. Det hadde nok ikke jeg heller gjort, og kommer ikke til å gjøre...

Ha en fin søndag, Hanni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...