Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Ja mase på dumme legen. Skal til han i morgen så da er det best han får fart på sakene. Neste gang skal jeg til jordmor også.. Gleder meg til det.

Bra at hjertelyden var som den skulle, det viktigste er jo at barnet er friskt og normalt spør du meg. Må være litt rart å få høre den. Spennende å få se og høre syns jeg, da blir alt litt mer virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir SÅ deilig med en liten ferie - selv om det nettopp har vært langhelg. Bekkenet er mye, mye bedre. Nå kjenner jeg ingenting. Har gjort unna ganske mye jobbing, så jeg kan koble helt av på miniferien. Blir så godt med hotell og restaurant og sånn. Vi skal også besøke noen tyske venner der, det blir hyggelig. I dag kommenterer alle at "nå synes det" - og en kollega spurte "skal du har barn, hanni?" oioi - nå er det virkelig sånn at det ikke er tvil. Jeg har kjøpt et par gravidebukser - synes jeg ser VELDIG gravid ut i dem - men du store all verden for noen behagelige plagg :ler:

Nei, må jobbe litt. I kveld er jeg i min favorittby! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du reiser til favorittbyen da! :D

Bare du og mannen? :hjerter2:

Sikkert kjempekoselig at magen synes ordentlig. Og siden du også synes det er så koselig; tenk at den synes bare mer og mer, i flere uker fremover, og til slutt ender det med verdens herligste yndlingsbarn!

Den buksen skal du tipse meg om når jeg blir gravid..

Ha en super tur, Hanni! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er masse bedre i bekkenet. Og i helga har jeg gått masse. Vurderer å avlyse ekstralegetimen jeg har fredag... Skal ta en dagbokrunde etterpå. Har hatt en fin helg. Savna litt å drikke øl - men det gjorde ikke så mye. Må lage mat til mannen nå, men skal hilse litt på i dagbøker seinere.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanni! Så bra at bekkenet er bedre! Høres deilig ut med all reisinga di forresten, vi pleide å reise masse før men etter at jeg ble gravid og vi kjøpte hus har det blitt fint lite gitt...

Berlin har jeg aldri vært i, men vi har besøkt Wien, Krakow og Roma (vakre byer alle sammen!). Pluss at jeg har vært i London, Paris, Budapest og Praha sammen med venninner. Hmmm, lurer på når vi får reist noe sted neste gang jeg? :-?

Går det bra med deg ellers? Nå er det ikke så lenge til ultralyd, bare gled deg, det er så artig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, La Traviata. Gleder meg masse til UL, ja. I dag ble det endelig klart at jeg får forlenga vikariatet mitt fram til jeg skal ut i permisjon. Det er jeg skikkelig glad for. Jeg går ned 20% i stilling da - men det passer meg egentlig bra. Lurer bare på hvordan de regner permisjonspengegrunnlaget :roll: Jeg har stilt spørsmål om dette på gravideforumet.... Føler jeg maser litt om det, men.... :oops:

Ellers har jeg det bra. Fin form. Legetime fredag for å sjekke bekkenet. Skal kanskje trene torsdag for å prøve ut om det er utløsende årsak til smerter - har nemlig ikke trent på noen uker og gradvis blitt bedre. Men jeg må jo også kunne trene. Blir ikke klok på dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Hanni!

Kan nok ikke hjelpe når det gjelder permisjonsutbetalingen din, men jeg kommer dansende med en klem i stedet jeg :wink:

:danse: :klem2: :danse:

Har nok ikke fått meg internett enda, men håper på litt fortgang i prosessen snart :ler:

Ha en fortreffelig dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos legen...? :sjenert:

Håper du har fått noen gode svar.

Håper du finner ut hva som er bra og ikke-så-bra for bekkenet ditt :Nikke:

Og så håper jeg at du har det bra! :hoppe:

Stooor- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avlyste legetimen, for jeg har nemlig eksperimentert med trening denne uka - og det har gått veldig bra. Smertene kom ikke slik som sist. Og da gadd jeg ikke å beholde den legetimen. Jeg er faktisk i superform. Men magen vokser, og folk rundt meg påpeker at jeg kommer til å bli stor :roll: Jeg synes ikke det er så kult akkurat. Det er iallfall ingen tvil om at jeg er på tjukka - men det er jo hyggelig da. Lurer på hva jeg veier nå :o

Ellers har jeg nesten fullstendig konvertert til gravideklær. Ganske deilig. Venter på neste lønning, så skal jeg iallfall kjøpe en bukse på "Den kule mage".

Det med lønn ser ut til å ordne seg. Ikke lønn, men permisjonspenger. Må bare søke litt og sånn. Jeg er skikkelig glad for at jeg kan få jobbe fram til permisjonsstart. jeg skal jo gå hjemme lenge nok etterpå :wink:

Har fått bekreftelse på at vi har fått plass på ABC på Ullevål. Det var jeg veldig glad for. Vi skal på kontroll der 17.juni. 1. juni er det UL og 11. juni er det legetime. Spennende. I dag reiser vi på fjellet og blir der i pinsa. Det blir deilig. Vi fikk ny sofa i går (bestilt fra BOLIA) - det var superdeilig. Vi hadde en gammel og vond IKEA-sofa (Klippan - den billigste de har) - så STOOOOR hjørnesofa var helt herlig! Nå skal jeg bake boller. og det er helg. HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se at formen er bra og at både bekkenet og permisjon ordner seg til det beste :Nikke:

syns ikke du skal bry deg om slike dårlig gjennomtenkte kommentarer som at du kommer til å bli stor jeg!! Det er jo absolutt ikke sant! Magen kommer til å bli helt perfekt for deg og babyen den tenk :fy: Det kan du svare neste gang; Nei, det blir den ikke blir nemlig helt perfekt! :D

Grattis med god sofa! Det er helt himmelsk å bytte fra gammel vond sofa til ny og behagelig :D Syns fortsatt sofaen min er ny jeg.... og den har jeg hatt i snart 3 år... :ler: En liten lur på hjørnesofaen i armkroken til mannen (du med din, og jeg med min altså) anbefales på det sterkeste :wink:

Ønsker deg og mannen en flott pinsehelg på hytta :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at formen er bra! :D

Det er ikke sikkert du blir så stor. Noen vokser mest i begynnelsen, men stagnerer på sluttet. Mens andre vokser mest på slutten.

Uansett er det kun kuuult med stor mage! :ekstra kul:

Ønsker deg ei fin Pinsehelg!

:klem: fra murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det litt travelt. Men kort om UL:

Fikk vite at jeg er to dager lenger på vei enn tidligere antatt. Jeg er i dag 18 + 5, og har ny termin 28.oktober. Alt så bra at. Morkaka lå litt langt ned, så jeg skal på ny UL i uke 32 - det er nok ikke noe å bekymre seg for. Ellers fikk vi bekrefta mistankene våre. Vi venter en liten gutt. Det er egentlig rart - for det er bare jenter på mannen sin side, og på min også. Så det var overraskende. Men vi har hatt gutte-kjælenavn på han hele tida - så vi var ikke så overraska. :ler:

Så: Hurra. Alt er bra med lille sønnen vår i magen. Søt var han også :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: ble så rørt :grine:

Så spennende med en liten gutt, også så fint at allt så bra ut!!

*lusker meg ut igjen, har nemlig bestemt meg for to dager KG fri....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy! Det blir en liten gutt på deg også! :danse:

Og flott å høre at alt var bra! Det med morkaka retter seg nok opp etter hvert, den pleier det har jeg forstått. Har dere tenkt på noe navn ennå? Nå kan dere i hvert fall luke ut halvparten av de aktuelle navnene... :wink:

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavn er lett, guttenavn er vanskelig. Jeg har et par navn jeg "jobber med å få mannen til å like". :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...