bizzy Skrevet 7. mai 2004 #761 Del Skrevet 7. mai 2004 Heisann Hanni! Tusentakk for kjempekoselige hilsener i dagboken min! Det er virkelig godt for humøret :D Er så glad for at jeg ble kjent med deg her inne Er nok litt samme tendensen på jobben til mannen, de som ikke har barn er det ikke så farlig med :evil: Så han var på den faste deltidsjobben til klokken 22 i går og var på en av de andre jobbene, han er administrerende direktør i et nystartet selskap som designer og produserer labutstyr for genetisk forskning. Så i går la de siste hånd på et prosjekt de leverte inn til en innovasjonskonkurranse i dag. Krysser fingrene for at de gjør det bra! Hadde jo ikke gjort noe å få litt igjen for aksjene vi har Er jo lov å håpe Håper du får plass på ABC 4 måneder allerede, har jo gått kjempefort jo :o Magen kommer nok sikkert til å vokse litt i rykk og napp, plutselig en dag sier det vel bare plopp så er den uten tvil synlig for alle Har akkurat samme forholdet til frisøren jeg også... de skjønner aldri hva det er jeg vil... også er jeg altfor snill til å klage..... Har jo endt opp med rosa hår et par ganger når det egentlig skulle blitt litt lysere.... og da må de bleke det så blir det skikkelig synlig fake... Dyrt er det også... Burde ha vært hos frisøren for en stund siden, men har ikke funnet noen jeg har vært fornøyd med de 6 årene jeg har bodd i bergen.... kanskje klippe meg når jeg er hjemme 17.mai.. Huff nå tok jeg visst helt av i boken din jeg :oops: Håper du får en flott helg hjemme hos dine foreldre Kjempeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mai 2004 #762 Del Skrevet 7. mai 2004 Innom en kjapp tur for å ønske gooood helg! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2004 #763 Del Skrevet 7. mai 2004 Stikker innom for å ønske deg en god helg! Vet du når du skal til ultralyd forresten? Vil dere vite kjønnet? Er så nysgjerrig på hvordan det går med deg siden vi er omtrent like langt på vei :-) Håper du får plass på ABC-klinikken, har hørt veldig mye bra om den. Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus siden jeg snart flytter til Drøbak, og der pusses visst hele fødeavdelingen opp for tida og man får enerom pluss at barnefaren kan overnatte så det blir nok bra å være der. 16+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #764 Del Skrevet 9. mai 2004 Takk for hilsner, Hulderjenta, La Traviata og Bizzy! Koselig å komme tilbake til hilsner i boka mi Bizzy - jeg er jammen glad jeg har blitt kjent med deg også Og det er kjempekos at du "tar av" i boka mi - iallfall når jeg setter i gang med digresjoner i bøttevis i boka di La Traviata: Jeg skal til UL 1. juni. Fikk du forresten ny eksakt termin da du var på tidlig UL? Jeg er veldig spent på ny termin. Er 15 + 1 med menstermin i dag... Og JA vi vil vite kjønnet - alle vil jo det for tida - så da klarer ikke jeg å la være heller. Føler at det er gutt - men i natt drømte jeg at det ble jente. Og da begynte vi å krangle om navn ettersom vi hittil bare har snakka om guttenavn Jeg har hatt en fin helg. I dag har vi møtt venner utendørs i det fine været. I helga var jeg hos foreldrene mine. Det var rolig og behagelig. Har fått jobba en del også - men skal sette meg ned igjen å jobbe bittelitt til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. mai 2004 #765 Del Skrevet 10. mai 2004 Åååå heldiggris som vet når du skal til UL du, legen min er så treg. Håper jeg får time til UL fort etter jeg har vært hos legen den 19. Bra du vil vite kjønn, jeg hadde hvertfall ikke klart å vente!! Hi hi Når fikk du time til Ul du da?? Ellers vil jeg ønske deg en fortsatt fin dag!! Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #766 Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for hilsen XsiljeX!! Jeg fikk beskjed om time for lenge siden - sikkert før påske... Mas på legen din! I dag var jeg hos jordmor til første kontroll. HUn fortalte meg - ut fra arket - at legen min ikke hadde ført på ting nøye nok i forhold til blodprøver osv. Som om det var overraskende :evil: Jeg fikk vite at jeg kunne gå bare til henne framover - og hun var hyggelig og rolig. Jeg søker likevel på ABC - sendte søknad i dag. Ellers var alt bra. Magen har vokst til litt over den røde streken på tabellen - og jeg som trodde jeg hadde liten mage Og så fikk jeg høre hjertelyden det var veldig, veldig stas og veldig betryggende. Så nå koser jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2004 #767 Del Skrevet 12. mai 2004 Så kos... :-) Hvordan syntes du lyden var? Jeg trodde det skulle være veldig rask lyd, men ble overraska over hvor "rolig" den hørtes ut, selv om hjertefrekvensen var på 140... Har du noen følelse av hva det er? Jeg har en liten guttefølelse, men det kan godt være feil! Pappa´n tror mest på jente da... Og så fint at du kan gå til jordmor fremover og slipper han teite legen! Hun hørtes mye mer kompetent ut i hvert fall! Ha en fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #768 Del Skrevet 12. mai 2004 Hun sa ikke noe om frekvensen Æsj - det skulle jeg jo spurt om. Jeg lurer jo på det ettersom det er gutte/jente-tegn..... Vet ikke hvor kompetent hun er - men hun var hyggelig. Og det syntes jeg var godt. Første gang jeg har vært på kontroll uten å bli redd og sint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 12. mai 2004 #769 Del Skrevet 12. mai 2004 Se på helsekortet ditt om hun ikke har ført opp frekvensen der - det gjorde nemlig legen min, og jeg oppdaget det ikke før flere uker etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #770 Del Skrevet 12. mai 2004 "Fin" står det der :-? Det var teit..... Men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2004 #771 Del Skrevet 13. mai 2004 "Fin" står det der :-? Det var teit..... Men takk for tipset Skjønner at du ble litt skuffet, men "fin" er jo bra da Godt å høre at du likte jordmor bedre enn legen, er jo faktisk ganske rart at han kan ha den jobben når han ikke har klart å fylle ut helsekortet ditt slik det skal :o Håper den riktige legen din snart er tilbake i stillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #772 Del Skrevet 13. mai 2004 Takk for støtte. Å, jeg er så sinnsykt dårlig til å skrive i dagbøker for tida. Men jeg leser da Nå ringte de fra ABC. Det var sjanser for å få plass der Men de mangla opplysninger om høyde og vekt. Selv DET har ikke legen greidd å skrive på helsekortet mitt... Jeg mangler det og en del andre papirer som jeg visstnok må ha. Den riktige legen tror jeg ikke kommer tilbake før i november eller noe.... men jeg skal ringe legekontoret og spørre. Og, Bizzy - jeg er kjempeglad for at hjertelyden var "fin" altså. Koselig å høre den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. mai 2004 #773 Del Skrevet 14. mai 2004 Så deilig med positivt svar fra ABC, krysser fingrene for at du får plassen Håper du får en flott helg og en fin 17.mai feiring :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. mai 2004 #774 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette ser ut til å gå rette veien, Hanni! Resten av svangerskapet skal nytes... Er bare å glede seg til UL nå! Det gjør ihvertfall jeg Ha en fin helg og 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2004 #775 Del Skrevet 15. mai 2004 GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. mai 2004 #776 Del Skrevet 15. mai 2004 Romler innom i natten og legger igjen en helge hilsen, samt at jeg ønsker deg og dine en solfyldt og heidundrende 17. mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mai 2004 #777 Del Skrevet 16. mai 2004 Innom for å Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #778 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #779 Del Skrevet 16. mai 2004 Takk for hilsner, jenter :blomst_opp: Helga har vært bra så langt. Men bekkensmertene blir verre og verre :evil: Alt er vondt - alle bevegelser. Til og med å sette seg på do Må ringe legen tirsdag og be om henvisning til fysioterapi. jaja - nå skal jeg nyte resten av langhelgen i sofaen og på verandaen. Skal åle meg inn i bunaden i morra (testa på fredag). Det går såvidt hvis jeg heiser skjørtet over magen. Ser ikke helt pent ut - men bunad må man jo ha Ønsker alle som er innom en god 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. mai 2004 #780 Del Skrevet 16. mai 2004 Jasså du skal til Berlin du. Det skal jeg også! Men ikke riktig ennå. Ikke før i Juli. Gleder meg allerede til å komme tilbake. Turen sist var så bra. Skal reise sammen med noen kolleger som ikke har vært i Berlin før, så jeg blir nesten "kjentmann" Ha en fin 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg