Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Nå kan jeg puste litt ut. Denne uka blir atskillig bedre enn forrige. Men jeg er sliten i hele meg nå. Kvalm fortsatt - mye - men ikke sånn kasteoppkvalm - men sånn orker ikke å gjøre noe-kvalm. Prøver å spise ofte - men jeg føler meg jo konstant fyllesyk - så det blir mye junkfood... Begynner å bli lei av pølser nå :roll:

Ellers har jeg fått time til UL 1. juni. Lenge til, men har noe å se fram til. Mulig vi bestiller en sniktitt i slutten av april - sånn i uke 14 eller noe. Nå er jeg 9 + 1 i dag. Fortsatt ikke noen mage i det hele tatt - bruker fortsatt de trange olabuksene mine uten problemer. Jeg er ganske slank - så jeg trodde det skulle synes fort... men er bare litt utålmodig da. Mange sier rundt uke 11, så jeg håper det blir en bitteliten mage etter påske - men bare sånn at jeg ser den - ikke jobben :wink:

Torsdag skal jeg ut og drikke øl med noen venninner - og noen folk jeg ikke kjenner så godt. Får prøve å dra på meg en hodepine igjen eller presse ned Munkholm. For tida klarer jeg stort sett å drikke vann eller noe som er surt....pga kvalmen da. Hater brus og søte ting. Fikser ikke sjokolade heller - eller kaffe :wink: Men det er jo egentlig greit.

Jeg får ta en runde her og se om det er noe nytt. Igjen - tusen takk alle dere som har lagt igjen hilsner i det siste. Jeg setter så stor pris på det og er dessverre alt for lite flink til å skrive i andres bøker. Men jeg leser ofte da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Jeg er sikker for "flink" jeg... :oops:

Men synes ikke det er noe å skryte av...

Du beviser bare at du har et liv utenom også du... :ler:

Noen får jo ikke mage før etter ultralyden i uke 18 også.

Så det er ganske store individuelle forskjeller.

Alt er like normalt...

Ha en strålende dag... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppdatering igjen:

Sliten etter jobben i går, gleder meg sinnsykt til påskeferie :tommelsmil:

Nå er det bare to arbeidsdager etter denne igjen. Det er fantastisk. Ellers så var det ikke noe nytt å fortelle da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det med junkfood ja - spiste mye på McDonalds de tre første månedene jeg... :oops:

Nyt påskeferien og bruk den til å samle krefter! Har enda en uke igjen til påskerferie jeg... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanni - når det gjelder det med ekstra ultralyd: skal dere "bare" ta en? I så fall ville jeg [foreslå at derei]vurderer å ta den senere - etter den vanlige UL-en.

Særlig hvis dere har lyst til å vite kjønnet, for da får dere en ekstra sjanse hvis de ikke klarer å se det under den ordinære undersøkelsen.

Dessuten ser man jo mer jo lenger man har kommet!

Jeg har ikke tenkt å sniktitte mer, men jeg har kjempelyst! Og den lysten ble absolutt sterkere etter UL i uke 18!

Fint du får påskeferie snart, det blir godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt som deg, Hanni. Det er koselig å se knøttet når man ellers ikke kjenner så mye til graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke vurdert hvor mange vi skal ta, havsulen. Vi tar en i uke 13-14, og så har vi ordinær i begynnelsen av uke 19. Etter det kan det også hende at det blir en - men det har vi ikke bestemt. Tror ikke Røde Kors er så dyrt som Volvat egentlig...

Bra å høre om flere som vil ha Junkfood, kaktus. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Hanni!

Har lyst på internett og msn jeg også.. :roll:

Så morsomt med antydning til mage!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, Lillen :Nikke:

NÅ har jeg påskeferie. Det er helt ubeskrivelig. Formen stiger, kvalmen er ikke så påtrengende lenger - bare litt om kvelden. Men litt trøtt nå, kjenner jeg. Skal på pub etterpå i kveld, så jeg må nok sove litt nå :roll:

hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå reiser jeg på påskeferie! KOmmer kanskje innom dersom jeg får muligheten i løpet av ferien - men skal være mye på fjellet uten bredbånd for å si det sånn :wink: Jeg gleder meg. Ønsker alle dere her inne en riktig god påske så lenge!

Hanni 9 + 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom så brått på! :klaske:

Rakk ikke å ønske deg god tur engang!

Trodde i det minste at du skulle jobbe ut dagen...

Men jeg unner deg fri, selvsagt... :wink:

Kos deg på fjellet, vennen!

:Hehe::kose::kline: :-D :briller::kyss:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...