hanni Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #661 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå kan jeg puste litt ut. Denne uka blir atskillig bedre enn forrige. Men jeg er sliten i hele meg nå. Kvalm fortsatt - mye - men ikke sånn kasteoppkvalm - men sånn orker ikke å gjøre noe-kvalm. Prøver å spise ofte - men jeg føler meg jo konstant fyllesyk - så det blir mye junkfood... Begynner å bli lei av pølser nå Ellers har jeg fått time til UL 1. juni. Lenge til, men har noe å se fram til. Mulig vi bestiller en sniktitt i slutten av april - sånn i uke 14 eller noe. Nå er jeg 9 + 1 i dag. Fortsatt ikke noen mage i det hele tatt - bruker fortsatt de trange olabuksene mine uten problemer. Jeg er ganske slank - så jeg trodde det skulle synes fort... men er bare litt utålmodig da. Mange sier rundt uke 11, så jeg håper det blir en bitteliten mage etter påske - men bare sånn at jeg ser den - ikke jobben Torsdag skal jeg ut og drikke øl med noen venninner - og noen folk jeg ikke kjenner så godt. Får prøve å dra på meg en hodepine igjen eller presse ned Munkholm. For tida klarer jeg stort sett å drikke vann eller noe som er surt....pga kvalmen da. Hater brus og søte ting. Fikser ikke sjokolade heller - eller kaffe Men det er jo egentlig greit. Jeg får ta en runde her og se om det er noe nytt. Igjen - tusen takk alle dere som har lagt igjen hilsner i det siste. Jeg setter så stor pris på det og er dessverre alt for lite flink til å skrive i andres bøker. Men jeg leser ofte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. mars 2004 #662 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg er sikker for "flink" jeg... :oops: Men synes ikke det er noe å skryte av... Du beviser bare at du har et liv utenom også du... Noen får jo ikke mage før etter ultralyden i uke 18 også. Så det er ganske store individuelle forskjeller. Alt er like normalt... Ha en strålende dag... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #663 Del Skrevet 30. mars 2004 Kort oppdatering igjen: Sliten etter jobben i går, gleder meg sinnsykt til påskeferie Nå er det bare to arbeidsdager etter denne igjen. Det er fantastisk. Ellers så var det ikke noe nytt å fortelle da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. mars 2004 #664 Del Skrevet 30. mars 2004 Kjenner igjen det med junkfood ja - spiste mye på McDonalds de tre første månedene jeg... :oops: Nyt påskeferien og bruk den til å samle krefter! Har enda en uke igjen til påskerferie jeg... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 30. mars 2004 #665 Del Skrevet 30. mars 2004 Hanni - når det gjelder det med ekstra ultralyd: skal dere "bare" ta en? I så fall ville jeg [foreslå at derei]vurderer å ta den senere - etter den vanlige UL-en. Særlig hvis dere har lyst til å vite kjønnet, for da får dere en ekstra sjanse hvis de ikke klarer å se det under den ordinære undersøkelsen. Dessuten ser man jo mer jo lenger man har kommet! Jeg har ikke tenkt å sniktitte mer, men jeg har kjempelyst! Og den lysten ble absolutt sterkere etter UL i uke 18! Fint du får påskeferie snart, det blir godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mars 2004 #666 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg ville valgt som deg, Hanni. Det er koselig å se knøttet når man ellers ikke kjenner så mye til graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #667 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har ikke vurdert hvor mange vi skal ta, havsulen. Vi tar en i uke 13-14, og så har vi ordinær i begynnelsen av uke 19. Etter det kan det også hende at det blir en - men det har vi ikke bestemt. Tror ikke Røde Kors er så dyrt som Volvat egentlig... Bra å høre om flere som vil ha Junkfood, kaktus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2004 #668 Del Skrevet 30. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig fin uke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. mars 2004 #669 Del Skrevet 31. mars 2004 Veldig koselig med ultralyd av knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #670 Del Skrevet 31. mars 2004 hmmmm. lurer på om det er riktig at jeg ser bitteliten antydning til mage i dag? hanni 9 + 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #671 Del Skrevet 31. mars 2004 Forresten. Internettet vårt er trolig oppe igjen fra i kveld Da er jeg på MSN igjen. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. mars 2004 #672 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for koselig hilsen Hanni! Har lyst på internett og msn jeg også.. Så morsomt med antydning til mage!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #673 Del Skrevet 31. mars 2004 Og ENDELIG har jeg nett hjemme igjen og kan treffe hyggelige jenter på MSN! Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. mars 2004 #674 Del Skrevet 31. mars 2004 J E J ! Møt meg om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. april 2004 Forfatter #675 Del Skrevet 1. april 2004 Absolutt, Lillen NÅ har jeg påskeferie. Det er helt ubeskrivelig. Formen stiger, kvalmen er ikke så påtrengende lenger - bare litt om kvelden. Men litt trøtt nå, kjenner jeg. Skal på pub etterpå i kveld, så jeg må nok sove litt nå hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. april 2004 Forfatter #676 Del Skrevet 2. april 2004 Nå reiser jeg på påskeferie! KOmmer kanskje innom dersom jeg får muligheten i løpet av ferien - men skal være mye på fjellet uten bredbånd for å si det sånn Jeg gleder meg. Ønsker alle dere her inne en riktig god påske så lenge! Hanni 9 + 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. april 2004 #677 Del Skrevet 2. april 2004 GOD PÅSKE :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. april 2004 #678 Del Skrevet 2. april 2004 God påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. april 2004 #679 Del Skrevet 2. april 2004 Det kom så brått på! Rakk ikke å ønske deg god tur engang! Trodde i det minste at du skulle jobbe ut dagen... Men jeg unner deg fri, selvsagt... Kos deg på fjellet, vennen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #680 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg