Gjest Gaby Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hiver denne inn her jeg, siden det er her alle mine interiørsjelefrender oppholder seg En venninne har fått baby, og siden vi begge er interiørdesignere og har sansen for både klassisk og ny design, leter jeg etter en gave med stil til babyen. Sånn i farta er hjernen min litt treig, så jeg kommer ikke på så mye. Jeg tenker i retning leker, bestikk o.l. er mere dåpsgave føler jeg. Jeg kommer bare på de klassiske trelekene fra Brio og Rosendahl, samt Ulf Hanses fine småbiler. Flere forslag? Endret 24. mars 2009 av Gaby
Gjest Elastica Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg tenker at det viktigste med en leke for barn er at den skal være morsom for barnet å leke med. Når det er sagt, er det mange leker som er mer interessante enn andre, hvis man kan si det sånn, ut fra et designperspektiv. Ungene mine leker masse med Lego, men dette er vel ikke det man gir til en nyfødt baby. Ellers synes jeg Kaj Boyesens ape er veldig søt og nostalgisk. (Ungene våre har fått mange slike leker av svigerforeldrene mine, men de er dessverre ikke falt helt i smak Jeg liker de imidlertid.) Noe som er fint og funksjonelt, men muligens litt mer dåpsgaveaktig, er denne kofferttag'en fra Georg Jensen.
onyx Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 http://www.poaa.nl/product_info.php?products_id=938 Denne elefantlampen er bare helt genial! Ganske stor, fint, men ikke sterkt, lys og den kan sittes på!
Gjest Gaby Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ellers synes jeg Kaj Boyesens ape er veldig søt og nostalgisk. (Ungene våre har fått mange slike leker av svigerforeldrene mine, men de er dessverre ikke falt helt i smak Jeg liker de imidlertid.) *kremt* Man trenger vel ikke være barn for ha den sittende i stua vel?? Fikk den i julegave av sambo her et år, hehehe. Han syns nok det var et noe snodig ønske, men gjett hvem som ble glad da Jeg har kikket rundt, og har vel egentlig landet på en av bilene fra Ulf Hanses. Den er jo veldig funksjonell for en liten tass Endret 24. mars 2009 av Gaby
Gjest Elastica Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 http://www.poaa.nl/product_info.php?products_id=938 Denne elefantlampen er bare helt genial! Ganske stor, fint, men ikke sterkt, lys og den kan sittes på! Kjempefin lampe! *kremt* Man trenger vel ikke være barn for ha den sittende i stua vel?? Fikk den i julegave av sambo her et år, hehehe. Han syns nok det var et noe snodig ønske, men gjett hvem som ble glad da Jeg har kikket rundt, og har vel egentlig landet på en av bilene fra Ulf Hanses. Den er jo veldig funksjonell for en liten tass Fine biler. Den kan jo lekes med også!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 servicesett (tallerken, kopp og skål) med torbjørn egner motiv: karius og baktus eller kardemommeby' eks baby-converse strikket body fra Ugly children Klassiske barnebøker som "lille larven aldri mett" eller sangbøker. Ellers blir det jo mye brio, lego som allerede er nevnt. Tror ikke jeg kommer på noe mer... jo..denne er jo kjempesøt mye fint på denne siden eller hva men er uro
Gjest Gaby Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk for forslag! Har sett på de strikkede bodyene, de er jo knalltøffe! Converse-skoene var bare kjempesøte Hmmm jeg får se hva jeg finner i byen i morra!
onyx Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Kjempefin lampe! Ja, passer godt til store barn også. Jeg så den i en designbutikk i Amsterdam nå i februar og det var kjærlighet ved første blikk. :rødme: Vi har den i stua og så langt har absolutt alle voksne forelsket seg i den, men den er nok egentlig designet for barn. Det beste med denne lampen er faktisk selve elefantformen. Den er ikke barnslig og tegneseriaktig, men har veldig realistisk silhuett og proposjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå