Gjest TittTitt Skrevet 23. mars 2009 #1 Del Skrevet 23. mars 2009 Her vennen min. Har jeg hjulpet deg med å starte dagbok. No er det opp til deg, å klare resten, med litt hjelp fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 23. mars 2009 #2 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg var først! Er visst litt stas å være førstemann i nye dagbøker Håper du vil trives her, er litt gøy med en "offentlig" dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 24. mars 2009 #3 Del Skrevet 24. mars 2009 HE he Takk for det titt-titt! <3 Endelig funka det! Ha en fin dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. mars 2009 #4 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha så søt du er Regg så du laget en dagbok om innflytningsgave Jeg er enda på jobben og leser litt. Men har helt mistet konsentrasjonen no, fikk nettopp vite at venninnen mitt sitt band skal spille på Lost Weekend i sommer. Festival i Bergen. Og det er jeg som har fikset det Skal svømme idag, har begynt å trene Håper du finner noe fint til A da Skriv kordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 24. mars 2009 #5 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha så søt du er Regg så du laget en dagbok om innflytningsgave Jeg er enda på jobben og leser litt. Men har helt mistet konsentrasjonen no, fikk nettopp vite at venninnen mitt sitt band skal spille på Lost Weekend i sommer. Festival i Bergen. Og det er jeg som har fikset det Skal svømme idag, har begynt å trene Håper du finner noe fint til A da Skriv kordan det gikk Åjaa...så gøy:D det var vel det du fortalte om da vi var i Bergen. Så kult at de fikk spille!! Du er flink!!! svømming hørtes deilig ut, jeg har nettopp laget meg en deilig biff! Har kjøpt et oppvaskstativ til han:$ hehe...men skal finne noe mer personlig og fint;) Kos deg på jobb! KLemmePå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. mars 2009 #6 Del Skrevet 24. mars 2009 Du må kjøpe deg noe sexy undertøy også da Har hatt på meg svømmeføttene og svømt. Er sliten no ja Merker det i leggene, har litt gangsperr Skal bli spennende å se hvordan det blir imorgen, da har jeg vel full gangsperr Du må si hei i dagboken min da, slik at den kommer opp på dine innlegg Biff er digg. Lagde du med maisstuing da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. mars 2009 #7 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei vennen til Titt! Velkommen her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 24. mars 2009 #8 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei vennen til Titt! Velkommen her!!!! hei hei:) takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #9 Del Skrevet 26. mars 2009 Fortell kordan det gikk med gaven til A da. Jeg er nysgjerrig Ka kjøpte du, ka sa du, ka sa han, ka gjorde dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 26. mars 2009 #10 Del Skrevet 26. mars 2009 Fortell kordan det gikk med gaven til A da. Jeg er nysgjerrig Ka kjøpte du, ka sa du, ka sa han, ka gjorde dere? HEii:) Det ble det oppvaskstativet, han ble fornøyd:) passa perfekt inn og så var det et veldig fint et;) Så lagde jeg fiiin middag og deilig dessert:P Ble en koselig kveld og mye enklere å vaske opp etterpå når man har et oppvaskstativ;) hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #11 Del Skrevet 26. mars 2009 Oppvaskestativ til og med Du er søt du Har du komt i gang med eksamen lesingen? Det må du!! No ser jeg hotel cæsar Du legge igjen et spor her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 29. mars 2009 #12 Del Skrevet 29. mars 2009 Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 29. mars 2009 #13 Del Skrevet 29. mars 2009 Har du hatt en fin helg? Hei hei, ja bortsett fra at jeg har stort sett har ligget i sengen og har vært syk:/ Må bli frisk til i morgen!!! Har veldig lyst til å være ute i det nyyyydelige været=) Gleder meg til A kommer hjem:)) Savner han! Har dere hatt en fin helg? Gjort noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 29. mars 2009 #14 Del Skrevet 29. mars 2009 Ånei æsj, kjedelig å ha vært syk da Håper du blir bedre til imorgen. Det er suuuper fint vær her og, det er sååå digg! Hvor har A vært da? Blir dere kjærester eller? Har hatt en fin helg, jobbet tidlig igår, men fri idag Jeg har vært å svømt idag! Og har svømt 1000 meter!!!!! Det er bra. Jeg ble driit sliten. Og etter det så hentet jeg N så gikk vi å spiste på kinaresturang, og no har han flyttet inn her Vi skal få lånt bilen til mamma endag, og hente alle tingene hans. Blir deilig å få han i hus igjen I kveld skal jeg bare daffe på sofaen og være trøtt, og spise taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 29. mars 2009 #15 Del Skrevet 29. mars 2009 Ånei æsj, kjedelig å ha vært syk da Håper du blir bedre til imorgen. Det er suuuper fint vær her og, det er sååå digg! Hvor har A vært da? Blir dere kjærester eller? Har hatt en fin helg, jobbet tidlig igår, men fri idag Jeg har vært å svømt idag! Og har svømt 1000 meter!!!!! Det er bra. Jeg ble driit sliten. Og etter det så hentet jeg N så gikk vi å spiste på kinaresturang, og no har han flyttet inn her Vi skal få lånt bilen til mamma endag, og hente alle tingene hans. Blir deilig å få han i hus igjen I kveld skal jeg bare daffe på sofaen og være trøtt, og spise taco Så flink du er å trene titt-titt!! Very nice!! Bra å være litt trent før bikini-sesongen;) Så kos at han har flyttet inn da! Er så deilig å sove med noen:) Jeg er fOelsket :rødme: han har vært på tur til et ski-sted i helgen, men kommer tilbake i kveld en gang...ser han sikkert i morgen eller tirsdag=) i morgen begynner min 11 ukers praksis på sykehuset. Det blir hardt å måtte stå opp tidlig hver dag, oppgaver og innleveringer og lese til eksamen samtidig... Gleder meg sånn til å se deg igjen!! Ha en fin fin kveld !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reggaelicious Skrevet 31. mars 2009 #16 Del Skrevet 31. mars 2009 YeY! Aprilsnar i morgen!! Gleder meg til å lure alle jeg møter på min vei:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. april 2009 #17 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, så på facen at du hadde lurt en. Fortell,fortell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 7. april 2009 #18 Del Skrevet 7. april 2009 Du er ikke så flink å skrive i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå