Gå til innhold

Reggaelicious crib :)


Gjest TittTitt

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Her vennen min. Har jeg hjulpet deg med å starte dagbok. No er det opp til deg, å klare resten, med litt hjelp fra oss :fnise:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: Jeg var først!

Er visst litt stas å være førstemann i nye dagbøker :) Håper du vil trives her, er litt gøy med en "offentlig" dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Haha så søt du er Regg :) så du laget en dagbok om innflytningsgave :fnise:

Jeg er enda på jobben og leser litt. Men har helt mistet konsentrasjonen no, fikk nettopp vite at venninnen mitt sitt band skal spille på Lost Weekend i sommer. Festival i Bergen. Og det er jeg som har fikset det :bolledeig:

Skal svømme idag, har begynt å trene :sjenert:

Håper du finner noe fint til A da :) Skriv kordan det gikk :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så søt du er Regg :) så du laget en dagbok om innflytningsgave :fnise:

Jeg er enda på jobben og leser litt. Men har helt mistet konsentrasjonen no, fikk nettopp vite at venninnen mitt sitt band skal spille på Lost Weekend i sommer. Festival i Bergen. Og det er jeg som har fikset det :bolledeig:

Skal svømme idag, har begynt å trene :sjenert:

Håper du finner noe fint til A da :) Skriv kordan det gikk :)

:kose:

Åjaa...så gøy:D det var vel det du fortalte om da vi var i Bergen. Så kult at de fikk spille!! :) Du er flink!!!

svømming hørtes deilig ut, jeg har nettopp laget meg en deilig biff!

Har kjøpt et oppvaskstativ til han:$ hehe...men skal finne noe mer personlig og fint;)

Kos deg på jobb! KLemmePå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du må kjøpe deg noe sexy undertøy også da :lur:

Har hatt på meg svømmeføttene og svømt. Er sliten no ja :sukk: Merker det i leggene, har litt gangsperr :ler: Skal bli spennende å se hvordan det blir imorgen, da har jeg vel full gangsperr :ler: Du må si hei i dagboken min da, slik at den kommer opp på dine innlegg :)

Biff er digg. Lagde du med maisstuing da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Fortell kordan det gikk med gaven til A da. Jeg er nysgjerrig :fnise: Ka kjøpte du, ka sa du, ka sa han, ka gjorde dere? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell kordan det gikk med gaven til A da. Jeg er nysgjerrig :fnise: Ka kjøpte du, ka sa du, ka sa han, ka gjorde dere? :ler:

HEii:) Det ble det oppvaskstativet, han ble fornøyd:) passa perfekt inn og så var det et veldig fint et;)

Så lagde jeg fiiin middag og deilig dessert:P Ble en koselig kveld og mye enklere å vaske opp etterpå når man har et oppvaskstativ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Oppvaskestativ til og med :fnise: Du er søt du :kose:

Har du komt i gang med eksamen lesingen? Det må du!! :)

No ser jeg hotel cæsar :bolledeig:

Du legge igjen et spor her da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Har du hatt en fin helg? :)

Hei hei, ja bortsett fra at jeg har stort sett har ligget i sengen og har vært syk:/ Må bli frisk til i morgen!!! Har veldig lyst til å være ute i det nyyyydelige været=)

Gleder meg til A kommer hjem:)) Savner han! Har dere hatt en fin helg? Gjort noe gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Ånei æsj, kjedelig å ha vært syk da :sur: Håper du blir bedre til imorgen. Det er suuuper fint vær her og, det er sååå digg! :sol:

Hvor har A vært da? Blir dere kjærester eller? :fnise:

Har hatt en fin helg, jobbet tidlig igår, men fri idag :nigo: Jeg har vært å svømt idag! Og har svømt 1000 meter!!!!! :hoppe: Det er bra. Jeg ble driit sliten. Og etter det så hentet jeg N så gikk vi å spiste på kinaresturang, og no har han flyttet inn her :bolledeig: Vi skal få lånt bilen til mamma endag, og hente alle tingene hans. Blir deilig å få han i hus igjen ;)

I kveld skal jeg bare daffe på sofaen og være trøtt, og spise taco :sikle:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei æsj, kjedelig å ha vært syk da :sur: Håper du blir bedre til imorgen. Det er suuuper fint vær her og, det er sååå digg! :sol:

Hvor har A vært da? Blir dere kjærester eller? :fnise:

Har hatt en fin helg, jobbet tidlig igår, men fri idag :nigo: Jeg har vært å svømt idag! Og har svømt 1000 meter!!!!! :hoppe: Det er bra. Jeg ble driit sliten. Og etter det så hentet jeg N så gikk vi å spiste på kinaresturang, og no har han flyttet inn her :bolledeig: Vi skal få lånt bilen til mamma endag, og hente alle tingene hans. Blir deilig å få han i hus igjen ;)

I kveld skal jeg bare daffe på sofaen og være trøtt, og spise taco :sikle:

:kyss:

Så flink du er å trene titt-titt!! Very nice!! Bra å være litt trent før bikini-sesongen;) :jepp: Så kos at han har flyttet inn da! Er så deilig å sove med noen:) Jeg er fOelsket :rødme: han har vært på tur til et ski-sted i helgen, men kommer tilbake i kveld en gang...ser han sikkert i morgen eller tirsdag=)

i morgen begynner min 11 ukers praksis på sykehuset. Det blir hardt å måtte stå opp tidlig hver dag, oppgaver og innleveringer og lese til eksamen samtidig... Gleder meg sånn til å se deg igjen!! Ha en fin fin kveld !! :romeo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...