Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ca 170 cm høy, 55 kg... Som dere skjønner, så er jeg ikke tykk... Jeg trener aktivt, og er veldig fornøyd med kroppen min.

Men jeg har en dobbelthake, ikke en sånn liten søt en som man får når man trekker haka mot halsen og smiler, men er som er der hele tiden, og jeg må presse ned underkjeven min for at den ikke skal synes..

Dette plager meg svært svært mye. Så mye at jeg ikke liker at folk ser meg fra siden pga er redd de skal se dobbelthaken min..

Er det noe man kan gjøre for å få den bort??

Har hørt om et kjerringråd at man skal strekke halsen og dobbelthaka fremover og litt oppover 10 sekunder 4-5 ganger om dagen, har gjort dette i 2 år med et lite håp, men ingen fremgang...

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg er ca 170 cm høy, 55 kg... Som dere skjønner, så er jeg ikke tykk... Jeg trener aktivt, og er veldig fornøyd med kroppen min.

Men jeg har en dobbelthake, ikke en sånn liten søt en som man får når man trekker haka mot halsen og smiler, men er som er der hele tiden, og jeg må presse ned underkjeven min for at den ikke skal synes..

Dette plager meg svært svært mye. Så mye at jeg ikke liker at folk ser meg fra siden pga er redd de skal se dobbelthaken min..

Er det noe man kan gjøre for å få den bort??

Har hørt om et kjerringråd at man skal strekke halsen og dobbelthaka fremover og litt oppover 10 sekunder 4-5 ganger om dagen, har gjort dette i 2 år med et lite håp, men ingen fremgang...

Noen råd?

Jeg har ingen råd, men det er sikkert bare du som ser den!

Skrevet

Nei... Den er på alle bilder også!

Min forrige kjæreste kommenterte den, og jeg sleit så mye med det at jeg faktisk gjorde det slutt..

Jeg kan ikke slanke meg, da jeg ikke har så mye å ta av, og jeg trener 3 dager i uka på treningstudio...

Skrevet

:klemmer:

Jeg skal faktisk få fettsuget haken min nå pga et slikt problem. Jeg har ikke så altfor mye fett der, men kombinert med en svak hake, blir det et problem. Har alltid hatet haken min. Og nå skal jeg endelig få gjort noe med det! :)

Registrer deg gjerne og send meg PM, dersom du lurer på noe rundt fettsugingen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har slik hake selv, selv om jeg ikke er tykk.

Og det har faktisk resten av familien på ene siden også.

Vi sier det er "slektshaka" og den er der uansett hvor tykk eller tynne vi blir.

Er jo ganske riski med en slik opperasjon også, derfor står jeg over slikt.

Slik strekk øvelser tror ikke jeg virker så veldig godt,, men verd å prøve.

Har og hørt at en ikke skal ligge med mye puter, helst ingen. At det kan hjelpe... men ,, det gjorde ikke det på meg.

Prøvde litt forskjellig i tennårene.

Nei... jeg har funnet ut at det beste er å innfinne seg å leve med det.

Det er slik jeg ER, mitt særpreg.

Brydde meg mye om det i tennåra at jeg synes at folk glodde. Men fant ut senere at de faktisk ikke engang hadde lagt merke til det... "er jo slik du skal se ut ,,, synes ikke dobbelthaka synes SÅ mye da" var kommentarene jeg fikk.

(og joa,,, min dobbelthake synes veldig godt på bilder, i speilet ets.)

Alle har noe de føler er "skavanker" på seg selv. For min del føler jeg at jeg har mange... dobbelthake, for liten hake, for mye hud over øyekokkene. Litt for liten kropp, for korte fingre, litt skjev munn\leppe,,ikke så pene pupper, "Babymage" etter 2 graviditeter ets...

Skulle jeg begynnt å endre på alt ,,,, ville jeg ikke sett ut til slutt tror jeg..

(ser en på de som får helt "dilla" på å gjøre endringer med kroppen,, de er langt i fra pene og blir gjerne bare værre og værre)

Det er nå engang slik en er blidt skapt, med gener fra både den ene og den andre i familien.

Hvorfor skal alle streve slik etter å komme inn i en spessiell "mal" ?

Er det ikke bedre å se på sine egne særegenheter med stoltet istedenfor noe neggativt ?

Gjest dioxide
Skrevet

Det går ikke an å punktslanke, så eneste alternativ blir da å fettsuge.

Skrevet
Har slik hake selv, selv om jeg ikke er tykk.

Og det har faktisk resten av familien på ene siden også.

Vi sier det er "slektshaka" og den er der uansett hvor tykk eller tynne vi blir.

Er jo ganske riski med en slik opperasjon også, derfor står jeg over slikt.

Slik strekk øvelser tror ikke jeg virker så veldig godt,, men verd å prøve.

Har og hørt at en ikke skal ligge med mye puter, helst ingen. At det kan hjelpe... men ,, det gjorde ikke det på meg.

Prøvde litt forskjellig i tennårene.

Nei... jeg har funnet ut at det beste er å innfinne seg å leve med det.

Det er slik jeg ER, mitt særpreg.

Brydde meg mye om det i tennåra at jeg synes at folk glodde. Men fant ut senere at de faktisk ikke engang hadde lagt merke til det... "er jo slik du skal se ut ,,, synes ikke dobbelthaka synes SÅ mye da" var kommentarene jeg fikk.

(og joa,,, min dobbelthake synes veldig godt på bilder, i speilet ets.)

Alle har noe de føler er "skavanker" på seg selv. For min del føler jeg at jeg har mange... dobbelthake, for liten hake, for mye hud over øyekokkene. Litt for liten kropp, for korte fingre, litt skjev munn\leppe,,ikke så pene pupper, "Babymage" etter 2 graviditeter ets...

Skulle jeg begynnt å endre på alt ,,,, ville jeg ikke sett ut til slutt tror jeg..

(ser en på de som får helt "dilla" på å gjøre endringer med kroppen,, de er langt i fra pene og blir gjerne bare værre og værre)

Det er nå engang slik en er blidt skapt, med gener fra både den ene og den andre i familien.

Hvorfor skal alle streve slik etter å komme inn i en spessiell "mal" ?

Er det ikke bedre å se på sine egne særegenheter med stoltet istedenfor noe neggativt ?

Flott innlegg! :enig:

Skulle bare ønske det var lettere å godta seg selv som man er :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...