Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jippi! Idag så jeg at Helios (iallefall den største) har begynt å selge Mooncup! De selger den til kr 299, altså ca 100 kr dyrere enn hvis man bestiller på nettet. Men for alle som kunne tenke seg å ta en titt før de kjøper, anbefaler jeg å ta en tur innom og se! Jeg er kjempestor fan av Mooncup og anbefaler den til alle mine venninner. Har ennå ikke møtt noen som er misfornøyd av de som faktisk har prøvd, så jeg anbefaler absolutt alle å gi Mooncup et forsøk! Passer det ikke for deg, er det bare snakk om et par hundrelapper, og du skal tross alt menstruere ganske mange år av livet. Personlig har jeg faktisk fått mindre menssmerter av å bruke Mooncup, i tillegg til at det er utrolig deilig å sove hele natten igjennom uten ekle nattbind eller frykten for lekkasjer. Etter å ha lest om så mange som hadde problemer med å sette den inn/ta ut, var jeg litt nervøs første gang jeg prøvde, men jeg syntes ikke det var vanskelig i det hele tatt. Men det er vel gjerne slik at det er de som har problemer som skriver om det, og ikke alle de som ikke har problemer:) Jeg håper dette betyr at apotekene snart kommer etter, dette er et altfor bra produkt til å bare selges på Helios (noe som sikkert kan skremme mange jenter med sitt hippie-preg). Men kjempebra at Helios har tatt den inn uansett!
juliane Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Men den er jo så svæææææær! Endret 23. mars 2009 av juliane
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Sikkert teit spørsmål.. Men kan skjeden utvides av og gå med en kopp inni seg en hel mensen periode ?? skulle liksom tro det..
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Sikkert teit spørsmål.. Men kan skjeden utvides av og gå med en kopp inni seg en hel mensen periode ?? skulle liksom tro det.. Selv om koppen er større enn en tampong, er den mye mykere (omtrent som en smokk) og du føler den derfor mindre. Eller ikke i det hele tatt, vil jeg si. Fordi den er så myk, føles det overhodet ikke som om den utvider skjeden, det er nok heller koppen som tilpasser seg skjedeveggene. Så det er ingenting å bekymre seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå