hufsa! Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan får jeg ut vannet? Heia,ta den ut og gjør den ren.Ligger masse rester der,derfor det blir sånn,må gjøres innimellom ;-)) Bare å ta i å dra den ut.
Gjest ts Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Men jeg har en litt eldre type der klær og vaskemiddelet skal på toppen. Så jeg får ikke tatt ut noe. Hmmm..
hufsa! Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ok men kan du ikke ta ei fille og tørke det ut på en måte..
Fortunatus Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 I vår vaskemaskin (bor i kollektiv) er det vann i skyllemiddelholderen.. Hvis med skyllemiddel du mener der Comfort og lignende skal i.. Er ikke mulig å tørke ut dette vannet for det kommer bare nytt, så jeg tror faktisk det er meningen..
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Nei, det kommer av at rester av skyllemiddel og vaskepulver hoper seg opp i overgangene. På maskiner med toppåpning skal det også være mulig å ta ut disse beholderne.
Gjest ts Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Hmm, ganske sikker på at jeg ikke får ut beholderen men skal prøve, etter Rosenborg-kampen Har prøvd med fingrene å få bort såperester, men har ikke lange nok fingre. Men takk for tips dere
#Angel# Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Hos oss kjem det av og til vatn i skyllemiddel-beholderen, men det pleier som regel å forsvinne etter ein vask på 60 grader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå