Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 http://toro.no/index.php?mapping=300&id=12075 Toro pizza pronto, dette er bunner som er ferdig, akkurat som en kjøpepizza, og man trenger ikke å skjevle den ut? Er de gode og sånn ca hvor stor er de, er de som en kjøpepizza? Og er det bare store butikker som har den eller har de den på Kiwi og Rimi også, eller varierer kanskje også, eller?
Gjest Lyh Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Spiste en del av de en stund tilbake, de var ikke så verst! Mener at det fulgte med tomatsaus, veldig enkelt og greit, er jo ikke store greier men jeg ble mett på nesten en hel Passet perfekt for meg og sambo
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Takk for svar. Men er det ferdig bunner, eller må de skjevles ut? Jeg tror selv at de er ferdig på samme måte som en kjøpepizza, bare å lege på fyll, men mamma mener at det er sånn man må skjevle ut, at det rett og slett er en deig. Så blir litt usikker på hvem som har rett. Mamma er alltid så skråsikker.
Gjest Lyh Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ferdig bunner Du ser det på pakken når du kjøper det Det fås overalt, ved pizza ting hyllen Og jeg er 100% sikker, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå