Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #21 Skrevet 23. mars 2009 Men kjenner du godt etter merker du forskjell på fake og ikke Nuvel.. Vi profesjonelle fakere kjører både stønning, pusting, kniping og skjelving slik vi får det når vi får orgasme. Alle de som har pult meg tror jeg har kommet hver gang, men det er nok dessverre ikke helt sant. En gang gadd jeg ikke fake med en fyr, vi hadde kranglet og det korte og ubrukelige forholdet var helt på randen og jeg ble egentlig sur for at han begynte og skulle ha sex i det hele tatt. Etterpå ble han veldig bekymret siden jeg ikke hadde kommet.. "jeg kom jo hver eneste gang". Fikk enormt lyst til å si at jeg hadde faket fra dag 1, men holdt det inni meg. Stakkars jævel. Jeg angrer faktisk litt på at jeg faket, først var det jo fordi jeg var forelsket og jeg så at han prøvde og ville så hardt, men i slutten så innså jeg jo at det ble en vond sirkel: hvor han aldri ble bedre og jeg ble lei av den dårlige sexen og gadd ikke jobbe for orgasmene selv engang.
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #22 Skrevet 23. mars 2009 Så du har nok vært utrolig heldig ja. I mitt sexliv har jeg aldri opplevd en ordentlig orgasme under samleie. Har du noengang funnet g - punktet ditt ? Og brukt kunn g-punkts stimulering under eks onani ? Anbefales - når man blir vant til dette - er det enkelt å få vaginale orgasmer etterhvert . selv med kunn 1 finger ... faktisk ! Men hvis du ikke aner hvor g - puktet ditt ER - er det ikke rart du tror du ikke får til ... og dermed ikke prøver heller skikkelig ! Jeg har nå fått utrolig sterke orgasmer med ren g- punktsstimulering både med kunn 1 finger eller under samleie - syns i dag det er enkelt og er blitt vant til det nå . Prøv seriøst - så får du nok også orgasme etterhvert på denne måten også .
*Numi* Skrevet 23. mars 2009 #23 Skrevet 23. mars 2009 Må bare legge til noe i "g-punkt og orgasme ved samleie"-debatten: Jeg får orgasme ved kun samleie, men da stortsett i misjonærstillingen. Men likevel, vil ikke kalle det vaginal orgasme, da jeg posisjonerer meg slik under misjonæren at klitoris også blir stimulert under støtingen. Må selvfølgelig hjelpe til litt selv, da - stramme riktige muskler og sørge for å ligge riktig, men tror kanskje dette er lettere å få til enn en ren g-punktsorgasme.
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #24 Skrevet 23. mars 2009 Nuvel.. Vi profesjonelle fakere kjører både stønning, pusting, kniping og skjelving slik vi får det når vi får orgasme. Alle de som har pult meg tror jeg har kommet hver gang, men det er nok dessverre ikke helt sant. En gang gadd jeg ikke fake med en fyr, vi hadde kranglet og det korte og ubrukelige forholdet var helt på randen og jeg ble egentlig sur for at han begynte og skulle ha sex i det hele tatt. Etterpå ble han veldig bekymret siden jeg ikke hadde kommet.. "jeg kom jo hver eneste gang". Fikk enormt lyst til å si at jeg hadde faket fra dag 1, men holdt det inni meg. Stakkars jævel. Jeg angrer faktisk litt på at jeg faket, først var det jo fordi jeg var forelsket og jeg så at han prøvde og ville så hardt, men i slutten så innså jeg jo at det ble en vond sirkel: hvor han aldri ble bedre og jeg ble lei av den dårlige sexen og gadd ikke jobbe for orgasmene selv engang. Siden du faker vanligvis - tror jeg ikke at du har fokus på egen nytelse faktisk og er " med " i hodet også på sexen . Du er ikke helt " med " han da .Må jo være distraherende for deg selv - å måtte spille skuespill SAMTIDIG som du har sex .Hvis du tør være mer naturlig og avslappet og kjenne på egen nytelse , og være deg selv - så kanskje du får ekte orgasme da ... Syns synd på dere fakere her inne - gud hvor kjedlig det må være å ha sex for dere da . Glad jeg slipper å fake selv og ikke har behov for det - da jeg naturlig kommer ganske lett på mange forskjellige måter .Er jo det som er med oss kvinner - vi har så MANGE metoder vi kan bruke ... kontra menn . Hvorfor ikke bare lære mannen minst 1 eller 2 av disse metodene ? Er da 1000 ganger bedre å få klitorisorgasme - enn ikke orgasme i det hele tatt - må jo drepe sexlysten deres etterhvert - når dere aldri får full uttelling .Klitoris orgasmene er jo dødsherlige de også - og absolutt ikke " mindreverdige " på noen måte . Får dere ikke til g- punkts orgasmer - så bør jo klitoris orgasmene ønskes velkommne da ... også i parsexen som en selvfølge . Fins ikke noe fasit på hva parsex skal inneholde og type stimuli - er opp til hver enkelt å få det de ønsker eller liker best ... DERES EGET ANSVAR - JENTER !!!
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #25 Skrevet 23. mars 2009 Må bare legge til noe i "g-punkt og orgasme ved samleie"-debatten: Jeg får orgasme ved kun samleie, men da stortsett i misjonærstillingen. Men likevel, vil ikke kalle det vaginal orgasme, da jeg posisjonerer meg slik under misjonæren at klitoris også blir stimulert under støtingen. Må selvfølgelig hjelpe til litt selv, da - stramme riktige muskler og sørge for å ligge riktig, men tror kanskje dette er lettere å få til enn en ren g-punktsorgasme. G - punktsorgasme er merkelig nok lettere å få til under fingring enn under samleie ofte ...bare prøv selv . Forde fingrene kan trykke bedre direkte oppover " mot " g- punktet ...og treffe det bedre en penis kan med kunn en " inn og ut bevegelse " .Med litt kniping ... hjelper på for bedre følsomhet . Men går jo an å støte liksom litt oppover .... så det treffer bedre og gir bedre stimulering under eks samleie .
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #26 Skrevet 23. mars 2009 Siden du faker vanligvis - tror jeg ikke at du har fokus på egen nytelse faktisk og er " med " i hodet også på sexen . Du er ikke helt " med " han da .Må jo være distraherende for deg selv - å måtte spille skuespill SAMTIDIG som du har sex .Hvis du tør være mer naturlig og avslappet og kjenne på egen nytelse , og være deg selv - så kanskje du får ekte orgasme da ... Syns synd på dere fakere her inne - gud hvor kjedlig det må være å ha sex for dere da . Glad jeg slipper å fake selv og ikke har behov for det - da jeg naturlig kommer ganske lett på mange forskjellige måter .Er jo det som er med oss kvinner - vi har så MANGE metoder vi kan bruke ... kontra menn . Hvorfor ikke bare lære mannen minst 1 eller 2 av disse metodene ? Er da 1000 ganger bedre å få klitorisorgasme - enn ikke orgasme i det hele tatt - må jo drepe sexlysten deres etterhvert - når dere aldri får full uttelling .Klitoris orgasmene er jo dødsherlige de også - og absolutt ikke " mindreverdige " på noen måte . Får dere ikke til g- punkts orgasmer - så bør jo klitoris orgasmene ønskes velkommne da ... også i parsexen som en selvfølge . Fins ikke noe fasit på hva parsex skal inneholde og type stimuli - er opp til hver enkelt å få det de ønsker eller liker best ... DERES EGET ANSVAR - JENTER !!! Egentlig faker jeg ikke vanligvis, jeg kommer vanligvis. Men faker når jeg ikke kommer, og har dessverre vært borti noen menn som har vært såpass dårlige/feil for meg seksuelt at jeg ikke har kommet. Dette er sjeldent, men har typisk nok skjedd med et par av de mennene jeg har falt hardest for (pga alt annet enn det seksuelle, selvsagt). Du tar litt feil i at det å spille ødelegger for sexen og gjør deg mer distrahert. Det er faktisk omvendt, hvis man girer seg opp og lever seg helt inn og stønner og står i så får man gjerne plutselig den orgasmen som virket så langt unna for en liten stund siden. Når jeg VIL ha orgasme og merker at den er litt langt unna, så er det en av metodene jeg bruker for å få orgasme. Man lurer hjernen litt, på en måte. Samtidig så har menn en tendens til å pumpe litt hardere og mer intenst når de tror du nærmer deg orgasme, og da får jeg også lettere orgasme.
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #27 Skrevet 23. mars 2009 Egentlig faker jeg ikke vanligvis, jeg kommer vanligvis. Men faker når jeg ikke kommer, og har dessverre vært borti noen menn som har vært såpass dårlige/feil for meg seksuelt at jeg ikke har kommet. Dette er sjeldent, men har typisk nok skjedd med et par av de mennene jeg har falt hardest for (pga alt annet enn det seksuelle, selvsagt). Du tar litt feil i at det å spille ødelegger for sexen og gjør deg mer distrahert. Det er faktisk omvendt, hvis man girer seg opp og lever seg helt inn og stønner og står i så får man gjerne plutselig den orgasmen som virket så langt unna for en liten stund siden. Når jeg VIL ha orgasme og merker at den er litt langt unna, så er det en av metodene jeg bruker for å få orgasme. Man lurer hjernen litt, på en måte. Samtidig så har menn en tendens til å pumpe litt hardere og mer intenst når de tror du nærmer deg orgasme, og da får jeg også lettere orgasme. Tja - det funker sikkert for noen . Når jeg stønner eller lager lyder - så har jeg det faktisk veldig godt .. og jeg får jo samme resultatet som deg - mannen støter litt hardere og intenst da . Er nå resulttet som teller - fremgangsmåten ikke så viktig .For noen hjelper det kanskje å fake litt for å få ekte orgasmer . Jeg er grønn på det området - siden jeg aldri har faket selv , er orgasmen langt unna , tar jeg bare frem noen pirrende fantasier under akten , så kommer jeg raskere . Jeg antok og trodde derfor det kunne virke distraherende forde dere ikke var ekte og naturlig i adferden da . .
tytebrett Skrevet 23. mars 2009 #28 Skrevet 23. mars 2009 Årh.. skulle ønske fastlegen min visste hvor g-punktet mitt var.. :gjeiper:
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #29 Skrevet 23. mars 2009 Årh.. skulle ønske fastlegen min visste hvor g-punktet mitt var.. :gjeiper: Må du slutte å være så hjelpesløs ... hjelp av legen til å finne g - punktet ... ha ha ha - stakkars leger - alle rare spørsmål de får - herregud for en jobb . Glad jeg ikke er lege he he Hva med å lese om hvor det ER - og prøve å kjenne etter selv .Verre ER det ikke . Er veldig lett å finne det .Fant det på føste forsøk uten problem . Ikke jeg - men typen - gjorde sånne kom hit bevegelser ...og kjente det jo med en gang ! Er ENKELT å finne g- punktet .
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #30 Skrevet 23. mars 2009 Årh.. skulle ønske fastlegen min visste hvor g-punktet mitt var.. :gjeiper: Har du sex med fastlegen din? Om ikke så trenger ikke han og vite det,det er den du har sex med som trenger og vite det.
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #31 Skrevet 23. mars 2009 Har du sex med fastlegen din? Om ikke så trenger ikke han og vite det,det er den du har sex med som trenger og vite det. Hva feiler det dere andre kvinner som ikke greier å finne g- punktet ? Er dere for fisefine til å stikke fingern inn selv eller ? Eller MÅ noen andre gjøre det for dere ? Bare spør jeg ! Redd for å bli våt på fingrene eller ... bare lurer ! Hva ER PROBLEMET DERES ?
Gjest gjestkvinne Skrevet 24. mars 2009 #32 Skrevet 24. mars 2009 Hva feiler det dere andre kvinner som ikke greier å finne g- punktet ? Er dere for fisefine til å stikke fingern inn selv eller ? Eller MÅ noen andre gjøre det for dere ? Bare spør jeg ! Redd for å bli våt på fingrene eller ... bare lurer ! Hva ER PROBLEMET DERES ? Ingen som kan eller vil svare på innlegg ovenfor ?
Rimmern Skrevet 24. mars 2009 #33 Skrevet 24. mars 2009 Heh-heh - mer glimrende bevis på at det er vanlig å fake, og evt. lyve om det, får man vel ikke. Enten er du klar over det du sier, eller så synes jeg nesten litt synd på deg :-) Skjønner ikke helt hvor dere har dette fra? Er det bar jeg som har vært heldig? Alle damer untatt 2 stk(Hatt ca 30stk) jeg har vært med har fått orgasme. (Noen sier sikkert da at de fleste ha faket)
Helen Skrevet 24. mars 2009 #34 Skrevet 24. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
kleshenger Skrevet 25. mars 2009 #35 Skrevet 25. mars 2009 Alle damer untatt 2 stk(Hatt ca 30stk) jeg har vært med har fått orgasme. Tror du, ja.
Gjest womenwomen Skrevet 25. mars 2009 #36 Skrevet 25. mars 2009 Heh-heh - mer glimrende bevis på at det er vanlig å fake, og evt. lyve om det, får man vel ikke. Enten er du klar over det du sier, eller så synes jeg nesten litt synd på deg :-) Kan godt hende han overdriver litt i eksakt antall osv ,mulig alle disse var faste forhold / elskerinneforhold ( kortvarige ) og ikke bare ONS han nevner - men vær nå ikke så mistroisk og pessimistisk . Jeg har opplevd motsatt problem selv som kvinne . Noen gutter har ikke trodd på meg når jeg sa at jeg fikk orgasme - enda det var sant . Det er VERRE å bli mistenkt for å spille orgasme - når man faktisk hadde det - en ekte en ! Pinlig og irriterende å bli mistrodd ...hadde aldri trodd jeg skulle få slike reaksjoner fra de gutta - hadde aldri opplevd det før i det forholdet jeg var i osv - så at de mistenkte faking var helt nytt for meg !!! .Da jeg ble singel etter årevis langt forhold - hadde jeg endel ONS og faste elskere - fikk ofte orgasmer med dem - da jeg var vant til å få det og fikk det så lett . Er ikke alle kvinner som har problemer ,med orgasme - bare så det er sagt . Holder med bare inn / ut for meg - ofte trenger jeg ikke forspill engang - men er klar som bare det uten forspill i det hele tatt . F. eks - er det nok for meg å bare snakke i telefon med min daværende elsker - og straks han sa han var på tur bortover til meg - ble jeg bare kliss våt og kåt .Akkurat som kroppen forventer SEX automatisk bare jeg hørte stemmen hans i telefon .... en kan bli utrolig " nøden " når en lever alene som singel kvinne .... he he ! Så jeg har nå opplevd det også .Godt jeg er i fast forhold nå da . Men - viktig å ikke forskru hodene helt på folk å dra alle over en og samme kam pga kjønn - forde det er store variasjoner innen samme kjønn . Selv om jeg er kvinne har jeg også opplevd i perioder ( et typisk gutteproblem ) at det går for FORT for meg ... og følt meg litt snytt etterpå når jeg var så fort ferdig . .Men heldigvis er jeg multiorgasmisk som oftest - og klarer flere runder . Men nå blir jeg sikkert beskyldt for å være mann igjenn . Har hørt den før her inne på KG - forde jeg er litt annerledes i meninger osv ... : )
Gjest Grafica Skrevet 25. mars 2009 #37 Skrevet 25. mars 2009 Hva feiler det dere andre kvinner som ikke greier å finne g- punktet ? Er dere for fisefine til å stikke fingern inn selv eller ? Eller MÅ noen andre gjøre det for dere ? Bare spør jeg ! Redd for å bli våt på fingrene eller ... bare lurer ! Hva ER PROBLEMET DERES ? Kanskje enkelte bare ikke greier å finne det, hmm? Jeg kjenner det ved penispenetrering, av og til, men sålangt har verken jeg eller samboeren min greide å finne det med fingrene. Jekk ned holdninga di litt På tema: Jeg synes ikke det er ålreit å fake. Jeg gjorde det når jeg var yngre; jeg fikk aldri orgasme, men trodde man "måtte" få det for å bli sett på som et bra knull... Eller noe slikt. Når jeg da traff samboeren min faket jeg i begynnelsen da og, frem til jeg faktisk måtte svelge stoltheten og forklare at sånn vi hadde sex egentlig ikke funka for meg. For det skjønte jo ikke han, for han trodde jo at jeg kom... År med faking henger igjen og jeg har faktisk problemer med å nyte sex ordentlig, for jeg "lærte meg opp" til å ikke følge med på hva som skjedde med kroppen min, jeg begynte å blokkere ut de ekte følelsene jo mer jeg faket. Så moralen er: Faking er bare tull.
tytebrett Skrevet 25. mars 2009 #38 Skrevet 25. mars 2009 Når jeg skrev at jeg skulle ønske fastlegen min visste hvor det var, så var det en spøk.. dvs: jeg har prøvd og prøver, men har problemer med å finne det Lurer på hvordan verden hadde vært uten litt selvironi gitt..
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. mars 2009 #39 Skrevet 25. mars 2009 Når jeg skrev at jeg skulle ønske fastlegen min visste hvor det var, så var det en spøk.. dvs: jeg har prøvd og prøver, men har problemer med å finne det Lurer på hvordan verden hadde vært uten litt selvironi gitt.. Kanskje du har veldig små korte fingre og ikke når langt nok inn ? Mulig .Kunne selv ønske jeg hadde 2 cm lengre fingre selv ... for å nå det selv bedre he he Men får det til likevell Menn har " best " fingre til den jobben ...hehe Absolutt lengre og sterkere . La mannen bruke sine fingre på deg og presse godt oppover . Varier trykket inntil du kjenner at det begynner å bli godt .Men er du ikke kåt og avslappet og eller opphisset når du leter - vil du ikke kjenne det desverre - da er det ingen vits å lete .Forde det da er følelsesløst så og si og vanskelig å finne .Så nøkkelen til å finne det er å være KÅT og oppsvulmet på forhånd . Alternativ 1 ) Du finner det og føler det ENKELT om du er kåt . alternativ 2 ) du finner ikke forde du IKKE ER OPPHISSET ELLER KÅT mens du leter . Da gjemmer det seg og blir ikke oppsvulmet og responderer ikke positivt på stimulering . NB ! Dårlig blodsirkulasjon ...kanskje . alternativ 3 ) Du føler ingenting - forde du ikke har et stort nok og velutviklet g - punkt fra naturens side eller du har psykiske sperrer for å nyte ? .Bare 1 av 4 kvinner har et VELUTVIKLET g - punkt som fremkaller orgasmer ved stimulering - men - bruker du det - vil du muligens utvikle det bedre kanskje med tiden eller i høyere alder . Stimuler selv g-punktet ditt og bli vant til det og kjent med det - så reagerer det raskere og raskere positivt på stimuleringen etterhvert som du blir vant med det .Mitt g-punkt ble mer følsomt med alderen f.o.m 17 år - oppover . 30 års alder like følsomt som klitoris nesten - men trenger hardere og røffere trykk på det . I det hele tatt - g punktet blir mer og mer viktig og klitoris mindre viktig etterhvert .Av og til er jeg øm i g- punktsveggen - pga for ofte og mye stimulering ( for mye sex ) Da må jeg være litt avholden til ømheten er borte igjen .Da mannen min ofte gir meg orgasmer med g- punktsstimulering kunn med 1 finger . En av mine favoritter - da jeg liker å knipe rundt noe lite også og kunne bruke musklene mer flexibelt .veldig opphissende syns jeg . Og utrolig deilig å ha orgasme med fingeren hans inni og kjenne hvor det strammer seg . Han syns og det er gøy - da han kjenner det så godt med fingrene i forhold til roten på penis da ... som ikke er like følsom .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå