Gjest Mea Culpa Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har slitt med depresjon siden tenaarene og har trykket i meg diverse piller for det. Har ogsaa vaert innlagt paa sykehus et par ganger, og har til og med blitt behandlet med ECT. Men ikke foer i 2008 gikk det endelig opp for meg at kanskje jeg ikke er deprimert. Jeg innsaa at det var faktisk et moenster, nedturene kom med jevne mellomrom. PMS altsaa, og ikke depresjon slik som legene alltid sa. Jeg har spist nattlysolje i ca. 6 mnd. naa, og depresjon og humoersvingninger er borte vekk! Jeg blir jo fortsatt litt muggen noen dager foer mensen starter, men jeg gaar ikke helt ned i kjelleren lenger og vurderer aa ta mitt eget liv. En liten solskinnshistorie dette altsaa. Ville bare dele det med dere, og kanskje den kan vaere til hjelp for andre som sliter ogsaa. Endret 22. mars 2009 av Mea Culpa
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Åh så flott å høre :D Kan du fortelle mer om denne oljen?
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er deilig aa slippe aa vaere saa deppa hele tiden! Og ikke minst aa ha faatt et svar paa hva som er galt. Jeg skjoente liksom aldri hvorfor jeg var deprimert, og da var det jo ikke saa lett aa gjoere noe med det heller. Rart at ingen har nevnt PMS som en mulighet foer ... Nattlysolje faar du sikkert kjoept i helsekostbutikker. Mulig de har det i matvarebutikker og, det har de i hvertfall her i UK.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå