Gjest Gjest_trinelise_* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 hei.. Di to siste gangene jeg har hatt sex har det kommet bittelitt blod på papiret når jeg har vært å tørka meg på do.. Har gått på do og tissa nesten med en gang begge gangene og da var det litt blod på papiret.. Noen som har opplevd det samme? hva kan det være for noe..?? hilsen jente på 20 år.
#Angel# Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Eg har opplevd dette noken ganger, men det kjem som regel bare frå at eg anten er litt trang når penis trenger inn, eller at eg ikkje er våt nok. Eg merker det kun første gang eg er på do, etterpå så er det vekke. Kjenner du noke når du har sex?
Gjest Gjest_trinelise_* Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Eg har opplevd dette noken ganger, men det kjem som regel bare frå at eg anten er litt trang når penis trenger inn, eller at eg ikkje er våt nok. Eg merker det kun første gang eg er på do, etterpå så er det vekke. Kjenner du noke når du har sex? Fikk for noen måneder siden veldig vondt i magen rett etter at jeg hadde sex.. skjedde vel to ganger.. og det var liksom før jul, men det var det.. Har verken hatt smerte før eller etter siden den gang.. Og har ikke kjente annet som har vært annerledes heller mens jeg har sex..
Gjest Miam Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Sikkert noe med at du var litt trang, og fikk en rift eller noe. Har skjedd meg også et par ganger, er vel ikke så uvanlig akkurat om man har litt hastverk for eksempel Om du er bekymra ville jeg tatt en telefon til legen eller kanskje skrevet inn spm til lommelegen.no?
#Angel# Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Fikk for noen måneder siden veldig vondt i magen rett etter at jeg hadde sex.. skjedde vel to ganger.. og det var liksom før jul, men det var det.. Har verken hatt smerte før eller etter siden den gang.. Og har ikke kjente annet som har vært annerledes heller mens jeg har sex.. Det er nok ikkje noke å bekymre seg for, men du kan jo nevne det for legen, bedre å spør ein gang for mykje enn ein gang for lite. Eg kan merke det akkurat når han trenger inn første gangen at det er litt sårt dei gangane eg blør litt etterpå.
Gjest Gjest_trinelise_* Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Det er nok ikkje noke å bekymre seg for, men du kan jo nevne det for legen, bedre å spør ein gang for mykje enn ein gang for lite. Eg kan merke det akkurat når han trenger inn første gangen at det er litt sårt dei gangane eg blør litt etterpå. Tror jeg får stikke en tur til legen.. Er litt bekymra.. alltid redd for at er det noe skikkelig galt liksom..
kaprifolen Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Blødning etter sex er jo ett av symptomene på klamydia, så er vel bedre å få sjekket det og slippe bekymringene og eventuelle ettervirkninger hvsi du er bekymra? Men hvis det bare er noen dråper på papiret er det nok bare en liten rift/gnagsår hvis du ikke har vært våt nok..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå