Gå til innhold

Passet mitt er ødelagt


Haris Pilton

Anbefalte innlegg

Den første siden i passet mitt ramler snart ut, passet er 5 år gammelt. Jeg mener at jeg leste en plass at dersom det skjer kan man få nytt gratis pass, vet noen om det stemmer eller husker jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første siden i passet mitt ramler snart ut, passet er 5 år gammelt. Jeg mener at jeg leste en plass at dersom det skjer kan man få nytt gratis pass, vet noen om det stemmer eller husker jeg helt feil?

Ja, den 2004-årgangen er skikkelig dårlig, så dette har skjedd med mange pass. Mitt ble ødelagt den dagen jeg skulle fly fra Cuba, av alle steder, jeg kan love deg at det krevde mye tårer og dårlig spansk før jeg fikk komme på flyet.

Uansett, jeg leverte det inn på politistasjonen og fikk nytt pass. Eneste forskjellen er at det nye passet har samme utløpsdato som det forrige, altså 2014. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problemo!

Satt nettopp og diskuterte pass i en annen tråd, og var innom politiets sider. Se her! Halvveis nede på siden står det om løsnet personaliaside :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad.....dette visste jeg ikke!

Det samme har skjedd med mitt pass, så nå er det ned på politistasjonen i morra og få nytt pass:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...