Gå til innhold

GH 14 S


LilleLavendel

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et bilde av den nye GH 14 S med blå stripe... den gule syntes jeg grusom... men båten i seg selv er jo ganske grei...!!

Så håper noen har en hvit og blå GH 14 å vise meg :)

Takk takk !

Endret av LilleLavendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

GH 14 Classic, GH 14 S og GH 460 S har alle en variant med hvitt skrog. Både GH 14 Classic og GH 460 S ser ut som linken over, så jeg tipper (men vet ikke) at GH 14 S også ser slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GH 14 Classic, GH 14 S og GH 460 S har alle en variant med hvitt skrog. Både GH 14 Classic og GH 460 S ser ut som linken over, så jeg tipper (men vet ikke) at GH 14 S også ser slik ut.

Oki.. mulig du har rett :) Men jeg trodde (og håpet) at den hadde sett mer ut som Gh11. Siden begge disse er "nye" modeller...

Men mulig jeg har feil her altså...!?

GH11:

http://www.ghboat.no/gfx/gh_11_toppbilde.jpg

IMG-tag fjernet

Bolledeig (mod)

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Oki.. mulig du har rett :) Men jeg trodde (og håpet) at den hadde sett mer ut som Gh11. Siden begge disse er "nye" modeller...

Men mulig jeg har feil her altså...!?

GH11:

Slik jeg forstår det, betegnes GH 11'n på bildet som at den har blått skrog, mens GH 14 S bare kommer i hvitt og gult skrog.

Men dette er bare antagelser. Du får holde håpet oppe til noen finner et bilde av den. Evt. får du finne frem malingspannet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg forstår det, betegnes GH 11'n på bildet som at den har blått skrog, mens GH 14 S bare kommer i hvitt og gult skrog.

Men dette er bare antagelser. Du får holde håpet oppe til noen finner et bilde av den. Evt. får du finne frem malingspannet. ;)

Ser poenget ditt der ja.. mhmm...

Men lever fortsatt i håpet... og håper noen kan vise meg et bilde snart :)

..maling ja.. det hadde vært noe.. på en ny båt.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Er det noen som har et bilde av den nye GH 14 S med blå stripe... den gule syntes jeg grusom... men båten i seg selv er jo ganske grei...!!

Så håper noen har en hvit og blå GH 14 å vise meg :)

Takk takk !

Hei jeg har en hvit og blaa GH 14 S med henger og Tohatsu 30 hk 4 takter til salgs. Jeg har ikke bilde av baaten her naa, men fant dette bildet paa Finn.no: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._-998913883.jpg

Hilsen

Finn.

E-postadresse fjernet.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk for det!

Om du ser dette innlegget (ser det er en stund siden du svarte, og mailadressen din er blitt fjernet) så kom gjerne med en pris, den det var linket til syntes vi var ganske dyr... men hører gjerne hva du har å tilby :)

Ellers har vi begynt å titte etter en askeladden 435 lite, en båt som er litt av samme typen :)

-Lillelavendel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...