Gå til innhold

Klage på en deodorant?


Cilla

Anbefalte innlegg

mannen min kjøpte seg en spaydeodorant i går på esthetique. Når han prøvte den i dag svei det noe innmari, tror dere han kan klage på den?? Eller er et slikt kjøp prøve og feile metoden??

Den han hadde tidligere svei ikke så han har lyst til å bytte tilbake til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er klage berettighet...kan gjerne nevne det for personalet, men ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man kan ikke klage på en deodorant fordi man ikke tåler den. Sannsynligvis er det alkoholen han ikke tåler og det er vel ingen stor hemmelighet at dette brukes i mange deodoranter...

Skal man klage til blomsterbutikken hvis man finner ut at man er allergisk mot en blomst man har kjøpt også da? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Dette høres ikke ut som noen legitim klagesak.

Forøvrig kan jeg anbefale en glimrende herredeodorant som er veldig mild og det er Biotherm Homme fra Biotherm.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klaget på en deodorant fra Clarins som butikken hadde anbefalt og jeg fikk pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville klaget.

hva som er egentlig er rett i loven, og

hva butikker egentlig gjør er ofte forskjellig siden butikkene også tenker på omdømme og vil være snille mot sine kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også klaget.

Kjøpte nemlig selv for en tid tilbake dette hårfjerningsskummet fra Veet, og det svidde jo som pokker. Jeg klaga og fikk pengene tilbake.

Leste forresten i avisa en tid etter at det var flere som hadde reagert på dette produktet.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Sannasol: Forbrukerrådet har jo i lengre tid advart mot Veet. Mener det ble sagt at det var et middel i Veet som gjorde at huden reagerer. Debatten om å få det ut av markedet var på topp i fjor høst. Forbrukerrådet hadde fått inn mange henvendelser fra kvinner, som hadde fått brannsår og svie av Veet. De har sagt at de fortsatt er interessert i å høre om disse tilfellene slik at det evt. skulle være mulighet for å ta produktet ut av markedet. Du kunne jo evt. ha sendt et brev til Forbrukerrådet å forklare hendelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klaget aldri, men kjøpte istedet biotherm Homme som ble anbefalt her, og den tåler mannen min veldig bra. handlet den i en annen butikk, og fikk ekspeditrisen til å anbefale en mild deo, og hun anbefalte også biotherm sin. Jeg bruker av og til biotherm sin dame deo og synes denne er den beste i verden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Vi klaget aldri' date=' men kjøpte istedet biotherm Homme som ble anbefalt her, og den tåler mannen min veldig bra.[/quote']

Godt at den falt i smak, min kjære sverger også til denne. Jeg bruker også den blå/hvite deo'en fra Biotherm og den holder deg tørr selv på svært varme dager som vi har nå. Og huden holdes silkemyk fordi den gir fuktighet til huden.

Ikke er den uoverkommelig i pris heller, den ligger på ca. 140 kroner.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scarlet: Ja, jeg vet det. Dette var før den tiden. Faktisk med en gang dette produktet kom ut. Så nå er det vel ingen vits. Men har dette produktet forbedret seg?? Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Ok! Vet ikke om det har forbedret seg, men jeg tørr ikke å bruke det for det. Alle venninne mine som har prøvd Veet klager på svie de også. Holder meg heller til barberhøvlene og barberskummet fra Venus jeg, det er jeg fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...