Gå til innhold

Nysjerrig på jentesex.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet
Hehe, jo, jeg har hørt det flere steder. Og at de ikke liker tynne jenter. Sånn genrelt. Men spiller ingen rolle!

:-)

Haha! Jeg er jo ikke akkurat feit, men har ikke blitt avvist for å si det sånn... :pp

Tror det er individuelt hva man liker.... xp

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet

Kunne tenkt meg jentesex selv jeg. Men alene! Problemet i akkurat denne situasjonen er at jeg har samboer. Vet ikke hva han hadde sagt til at jeg ønsket å ha jentesex uten han der? Dessuten er jeg gravid. Kansje ikke så mange som ønsker jentesex med en gravid jente. :P Kjedelig å tenke på at jeg kanskje aldri får opplevd jentesex. :(

Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet
Vet heller ikke om jeg tør å ta kontakt med noen på nett, og i alle fall ikke på byen. Tenkt så flaut å bli avvist, og så begynner ryktene å spre seg.. ikke bra..

Så nei, det er ikke særlig lett å få denne fantasien virkelig..

Jeg bor i oslo, så er vel kanskje litt lettere da å prøve på byen enn det ville vært i en småby... =/

Jeg tør heller ikke ta kontakt på nett, det er vel ikke heller det lureste. ;)

Du kunne jo spurt typen din om hva han synes da ?

Gjest Gjest_Leah_*
Skrevet
Haha! Jeg er jo ikke akkurat feit, men har ikke blitt avvist for å si det sånn... :pp

Tror det er individuelt hva man liker.... xp

hehe, mente ikke det! :)

Ja, det er vel det! Er bare litt nærvøs for det hele..Skulle bare øsnke det bodde noen her jeg visste ønsket jentesex, som jeg kunne oppsøke, som kunne lære meg litt. Er som sagt veldig nysjerrig på dette..

Gjest Gjest_Leah_*
Skrevet

Bor også i småby! Derfor blir det så vanskelig!

Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet
Skulle bare øsnke det bodde noen her jeg visste ønsket jentesex, som jeg kunne oppsøke, som kunne lære meg litt. Er som sagt veldig nysjerrig på dette..

På gaysir er det en del jenter med bilde, kanskje du kjenner igjen noen der.. ? :)

Gjest Gjest_Leah_*
Skrevet
På gaysir er det en del jenter med bilde, kanskje du kjenner igjen noen der.. ? :)

Jeg kan prøve! :)

Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet
Jeg kan prøve! :)

Lykke til! :)

Gjest soffy
Skrevet
Jeg bor i oslo, så er vel kanskje litt lettere da å prøve på byen enn det ville vært i en småby... =/

Jeg tør heller ikke ta kontakt på nett, det er vel ikke heller det lureste. ;)

Du kunne jo spurt typen din om hva han synes da ?

Han synes det er okay:) Kanskje han kan finne ei jente til meg? haha:p

Nei, men er egentlig fra Oslo jeg også.. Bare studerer et annet sted for øyeblikket :)

Gjest Gjest
Skrevet

tror ingen av typene deres ville hatt noe imot det om dere hadde hatt sex med en annen jente? nå skal jeg ikke generalisere heller.

typen min sin store drøm er at jeg skal bli med en jente hjem og ha sex med henne. han sier selv at han ikke hadde behøvd å være til stede som tilskuer eller noe, det er visst selve tanken på at jeg har vært/er med en annen jente som er særdeles opphissende :D

Gjest Alkaline
Skrevet

Dette er ikke unormalt. Det er mange jenter som har lyst til å utforske litt. Selv er jeg bifil så for meg er det jo helt normalt å tenne på jenter. www.gaysir.no - Der kan du lage deg en profil og møte likesinnede. Jeg vet at mange blir irritert fordi de får "sexinvitasjoner" der inne, men på en annen side betyr jo det at er jenter der inne som søker det samme.

Der kan du jo ha bilde av deg og se bilder av andre, å samtidig skrive akkurat hva du er ute etter. Det er sunt med fantasier. ;)

Gjest Gjest_Lusa_*
Skrevet

Skjer det noen gang at de man skriver at man søker tar kontakt da? På gaysir?

Gjest Gjest
Skrevet

Som bifil i forhold med ei jente så vil jeg bare si at av alle lesbiske jeg kjenner er kanskje 3 prosent "traktor-lesber" som dere kaller det. Tror også at på samme måte at noen gutter liker tynne og andre mer fyldige jenter, så gjelder det også for lesbiske. Silikon eller ikke driter jeg i. Pupper er bra uansett :)

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg er ei jente på 19 som er veldig intr i å prøve jentesex, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å møte noen som vil. Vil ikke gjøre det med ei venninne. Heller møte ei tilfeldig jente og så ender det opp med sex=P

Gjest Gjest
Skrevet
tror ingen av typene deres ville hatt noe imot det om dere hadde hatt sex med en annen jente? nå skal jeg ikke generalisere heller.

Verden har vel enda ikke gått så langt at ingen menn har noe mot utroskap?

Gjest Gjest_Mrs_*
Skrevet

Selv er jeg kjempe keen på jentesex, bare tanken er opphissende.. Men vet ikke som dere andre hvor jeg skal lete etter noen å prøve dette med. Jeg er i fast forhold og er kun keen på å prøve det ut.

Har en venninne jeg kanskje kunne hørt med, men redd det ødelegger alt etterpå..

Har noen av dere som har skrevet her funnet det dere leter etter?

Hva med å få kontakt med noen som har skrevet i denne tråden....

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Nakenprat er jo www.nakenprat.com :)

Gjest Gjest
Skrevet
Selv er jeg kjempe keen på jentesex, bare tanken er opphissende.. Men vet ikke som dere andre hvor jeg skal lete etter noen å prøve dette med. Jeg er i fast forhold og er kun keen på å prøve det ut.

Har en venninne jeg kanskje kunne hørt med, men redd det ødelegger alt etterpå..

Har noen av dere som har skrevet her funnet det dere leter etter?

Hva med å få kontakt med noen som har skrevet i denne tråden....

Jeg er med! hav med å sende pmer til hverandre?

Gjest womenwomen
Skrevet
Det er vel forskjellig om man liker silikon eller ikke. Personlig synes jeg det er fint hvis de ikke er for store og ser unaturlige ut. Men en c-cup er sikkert fint :)

Jeg er også veldig nysjerrig på jentesex. Jeg er ikke lesbisk, kunne aldri vært i et forhold med ei dame tror jeg.. Har en kjæreste som jeg tenner på og jeg elsker han :)

Har hatt jentesex en gang. Men det var i fylla med ei venninne, og jeg husker ikke noe særlig av det :( Det skulle aldri aldri skjedd. Vi har ikke snakket sammen siden, og dette er snart 2 år siden!

Så ja, jeg føler behovet til å få gjort det ordentlig, i alle fall vil jeg være i stand til å huske det :P

Vet heller ikke om jeg tør å ta kontakt med noen på nett, og i alle fall ikke på byen. Tenkt så flaut å bli avvist, og så begynner ryktene å spre seg.. ikke bra..

Så nei, det er ikke særlig lett å få denne fantasien virkelig..

Er veldig overrasket over hvor mange som svarte i denne tråden - og som sier de liker jenter , alltså samme kjønn .

Tenk dere om og kom dere ut av " skapet " som det heter . Dette bør dere finne ut av før dere innleder noe seriøst forhold med noen mann .

Ante ikke at dette var så utbredt .

Skrevet

Tror begge kjønn fantaserer om å ha sex med samme kjønn, men at det er mindre tabu for jenter enn gutter å snakke om det.

Har kanskje noe å gjøre md legning for noen, men langt i fra alle. Mange ønsker bare å utforske og leve ut sine fantasier. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...