Gå til innhold

Tenner menn på gravide kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva betyr autensitet?

At man tviler på at det er en ekte tråd...

Om menn tenner på gravide kvinner er vel egentlig like individuelt om som om de tenner på blond, brunt eller rødt hår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter som er gravide er utrolig sexy.

Gjest Mikayla
Skrevet

Jeg får minst like mye oppmerksomhet av mannen min nå, som før jeg var gravid. Får inntrykk av at han virkelig "adores" (synes ikke det er et like godt uttrykk på norsk) at det vokser en baby inne i meg som også er en del av han. Han stråler og får ikke nok av magen, elsker å kjenne på magen hvis babyen sparker. :hjerte:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på gravide kvinner men de er vakre ja, du verden!

Jeg blir mer sånn henført eller betatt over at hun er vakker men sex er ikke tankene som kommer her i gården.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, jeg tenner ikke på gravide kvinner men de er vakre ja, du verden!

Jeg blir mer sånn henført eller betatt over at hun er vakker men sex er ikke tankene som kommer her i gården.

Signerer denne. Gravide jenter får ofte en utstråling som gjør dem enda vakrere enn vanlig.

Å ha sex med ei jente som er gravid med en annen ville vært uaktuelt, uansett hvor pen jeg syntes hun var.

Da min samboer var gravid med vårt barn hadde jeg problemer med å koble ut tanken på at det var et foster i "enden av tunellen". Selv om jeg syntes hun var vakrere enn noen gang. Det gikk selvfølgelig ut over sexlivet, men det var altså ikke fordi jeg ikke likte utseendet hennes.

• 2 uker senere...
Gjest Mann som liker gravide...
Skrevet
Jeg er gravid, 6 mnd på vei, magen er stor nå.

En ting jeg lurer på, tenner egentlig menn på gravide kvinner?

Samboeren min og jeg har mindre sex nå enn før, og han har hatt webcam sex og lignende for så å komme å tømme seg hos meg. Tross dette, har jeg bestemt meg for å gi ham en ny sjanse. Tydligvis er det noe galt, men jeg vet ikke hva. Jeg har tolket det dit hen at det er meg? Eller det vil si min gravide kropp?

Jeg selv liker gravide kvinner.. Synes de er ekstra sexy... Men noen men kan se magen som en hindring.....

Gjest Gjest
Skrevet
Såvidt jeg har skjønt er det oså mange menn som er redde for å skade babyen, til tross for at de vet at det ikke er særlig realistisk. Kan det være noe sånt kanskje?

Ja, när min fru väntade barn var jag livrädd för att ha sex med henne. Visste att det inte fysiskt sett var möjligt att skada barnet, men ändå var det en spärr i huvudet som sa nej. Till min frus stora frustration fick hon inte ett samlag under hela graviditeten (från bevisstheten av den) med mig. Tror dessutom att hon var mycket kåtare än vanligt också, jag blev masad på flera gånger om dagen under hela graviditeten... Stackars henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...