Vesla Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Jeg saa at noen lurte paa om dere sparer paa brudebuketten, hva med kjolen?? Skal dere spare den eller selge den?? Jeg faar ikke helt bestemt meg enda, kanskje faar gifte meg forst og se...
Tusenfryd Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Jeg hadde todelt kjole og skal bruke skjørtet til helgen - i bryllup - med en farget topp. Har også et antrekk planlagt med toppen, og da et annet skjørt eller en bukse. 12
VinterFru Skrevet 17. april 2002 #3 Skrevet 17. april 2002 Min henger i skapet og venter på fremtidige generasjoner 12
09.08.2002 Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Først hadde jeg tenkt til å selge kjolen etterpå (med tanke på pengene). Men så overrasket mamma meg med å betale for hele kjolen! Så nå greier jeg liksom ikke helt tanken på å selge den lenger... Det er en hel kjole så jeg kan ikke bruke den igjen (det er en typisk brudekjole), men jeg kommer til å la den henge til de kommende generasjoner jeg også.
Gjest lilletroll Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Jeg kommer nok til å selge, med tanke på pengene....å la den henge til kommende generasjoner ser jeg ikke noe poeng i....må vel være sånn at de får se den da i såfall, for bruke den vil de jo ikke...er jo moter innen brudekjoler og vettu....kunne aldri tenkt meg å bruke mammas brudekjole foreksempel...12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Kom bare til å tenke på hvordan i alle dager kjolene kommer til å se ut når våre barn skal gifte seg. Kanskje de skal ha noe liknende som det Lene Nystrøm hadde da hun giftet seg? Gif-ene er slettet da det ikke er lov å linke til andre sider enn KG og sine egne hjemmesider - moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-18 09:04 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå