Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #21 Skrevet 23. mars 2009 Jeg støvsuger hver eller annenhver uke, etter behov, da alle rom i leiligheten. Jeg vasker over speil og vask på badet et par-tre ganger i uken, og det er virkelig nødvendig. Myyye støv på badet fra håndklær... grrrr... Tørker over toalettsetet kanskje en gang i uken. Dusj og ordentlig rengjøring av toalett gjøres kanskje en gang i måneden. Vasker kjøkkenbenken hver dag, det trengs også, ettersom jeg er en liten gris når jeg lager mat... Tørker støv overalt hver eller annenhver uke. Vasker gulv: i gangen og kjøkkenet hver eller annenhver uke, etter behov. Resten: omtrent annenhver måned? Jeg har parkett, og da skal ikke gulvet vaskes for mye. Ettersom jeg bor alene og ikke har verken dyr eller barn, blir ikke gulvet skittent.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #22 Skrevet 23. mars 2009 Her vaskes leiligheten en gang i uka(vanligvis torsdag/fredag). Da tørkes det støv, støvsuges og vaskes gulv i alle rom + skifting av sengetøy. Det hender jeg må ta badet 2 ganger i uka, for det blir så fort skittent.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #23 Skrevet 29. mars 2009 Har vaskehjelp en gang i uken - og det er den beste invisteringen jeg har gjordt! Har så mye bedre tid til mann og barn nå Har hatt henne i to år og kunne aldri klart meg uten den hjelpen! Men jeg rydder og småvasker litt ellers i uka da - det blir jo gjerne litt rot og søl med småbarn!
MarilynM Skrevet 31. mars 2009 #24 Skrevet 31. mars 2009 Bare legger dette i mine innlegg, elsker rutiner og har nettopp kjøpt hus, så jeg kommer til å trenge dette!
Suzy Skrevet 31. mars 2009 #25 Skrevet 31. mars 2009 Jeg støvsuger hver eneste dag jeg - av og til et par ganger om dagen, for kattene røyter helt sjukt mye og på kjøkkenet blir det ofte smuler på gulvet - pluss selvsagt grus og sand i gangen. Syns støvsuging går veldig greit og gir en fin rent hus følelse. Støv tørker jeg veldig sjeldent og vasker gulvet bare en gang i blant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå