Gå til innhold

sønnen til venninde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

-jolie, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet
venninda mi har en sønn på 9år,hva er normalt at han sover inne hos mor?

hu ligger i kun truse å dem små koser liksom opp i ansiktet til hverandre.

ikke rå klining eller kyss på munn.

han skal liksom pelle å komme bort i mor,dusje han ikke bra nok så går hu inn å vasker han i sinne.

Hvordan vet du dette da?

Skrevet

Jeg er 23 år, og koser fortsatt både søsken og foreldrene mine når jeg er hjemme. (i f.eks topp og truse.. Søndagsfrokost på senga er verdens fineste tradisjon!!) Jeg har sett både mamma og pappa nakne i forb. m/dusjing siden jeg ble født, gjør det enda, og jeg har ALDRI tenkt på dette som noe annet enn supert! Seksuelt? Ærlig talt, jeg har hatt verdens tryggeste og beste oppvekst, med foreldre som elsker meg og viser det. Jeg kommer til å gjøre det samme med mine barn, og det samme vil min mann. Jeg synes mer synd på unger som aldri får kose foreldrene sine, og jeg må le når jeg leser at dette kan være "ekkelt".. Alle mennesker trenger kroppskontakt! :jepp:

Skrevet
Jeg er 23 år, og koser fortsatt både søsken og foreldrene mine når jeg er hjemme. (i f.eks topp og truse.. Søndagsfrokost på senga er verdens fineste tradisjon!!) Jeg har sett både mamma og pappa nakne i forb. m/dusjing siden jeg ble født, gjør det enda, og jeg har ALDRI tenkt på dette som noe annet enn supert! Seksuelt? Ærlig talt, jeg har hatt verdens tryggeste og beste oppvekst, med foreldre som elsker meg og viser det. Jeg kommer til å gjøre det samme med mine barn, og det samme vil min mann. Jeg synes mer synd på unger som aldri får kose foreldrene sine, og jeg må le når jeg leser at dette kan være "ekkelt".. Alle mennesker trenger kroppskontakt! :jepp:

Kjempefint svar og jeg er fullstendig enig :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at mange her mener en niåring ikke har noe i foreldrenes seng å gjøre. Hvis foreldrene synes det er greit å ha barna i senga, og barna vil ligge der så ser jeg ikke helt hva som er så veldig skadelig med dette. Nærhet har aldri gjort barn utrygge, og barna vil alltid komme til et punkt hvor de starter løsrivelsen fra foreldrene. Barn er også forskjellige og har ulike behove, så selv om din tiåring ikke vil sove i din seng, betyr ikke det at det er feil at andre tiåringer sover i foreldrenes seng.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor gidder dere svare særiøst på sånne tråder ?

Er det bare meg som har lagt merke til et antall tråder som handler om sønn/forelder på en litt tvilsom måte her ?

Jeg sier ikke at mor/barn nærhet er tvilsomt, men jeg tviler på at 2 venninder har sitti og parata om at "sønnen min ligger ved siden av meg i sengen, og jeg har bare på truse. Han kommer helt opp i ansiktet mitt... Og er han ikke vasket godt nok blir jeg sint og vasker han i sinne" ??

(og merkelig nok forsvinner TS med en gang..)

Greit nok at dere synes dere har fine svar og alt det der, men TENK og la slike tråder bare dø.

Skrevet (endret)
Hvorfor gidder dere svare særiøst på sånne tråder ?

Er det bare meg som har lagt merke til et antall tråder som handler om sønn/forelder på en litt tvilsom måte her ?

Jeg sier ikke at mor/barn nærhet er tvilsomt, men jeg tviler på at 2 venninder har sitti og parata om at "sønnen min ligger ved siden av meg i sengen, og jeg har bare på truse. Han kommer helt opp i ansiktet mitt... Og er han ikke vasket godt nok blir jeg sint og vasker han i sinne" ??

(og merkelig nok forsvinner TS med en gang..)

Greit nok at dere synes dere har fine svar og alt det der, men TENK og la slike tråder bare dø.

Hvorfor det egentlig?

La oss si at ts er et troll som jeg antar du tenker!

Ikke tro at alle som svarer ikke tenker det samme som deg!

Det er bare det at det uansett finns mennesker som faktisk mener det ts skriver, så derfor er det greit å svare på slike spørsmål uansett om man tror det er trolltråd eller ikke!!!!

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...