polarbruschetta Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei. Forskere har funnet ut at jenter med masse østrogen i kroppen blir vurdert som penere enn andre jenter. Dette stemmer jo med det mange sier om at man blir oppfattet som penere på den tiden i måneden man har mest østrogenproduksjon, altså ved eggløsningen. (Og dermed gjør naturen sitt for at hannene skal ville parre seg når hunnene er mest fertile.) Forskerne tok bilder av jenter gjennom hele måneden, og fikk folk til å vurdere bildene ut fra hvor pene jentene var. Som sagt, de ble ansett som penest på det tidspunktet de hadde høye østrogenverdier. Men, det jeg ikke forstår helt, er hva som forandrer seg. En ting er hvis man hadde møtt de i virkeligheten, da tenker jeg det kunne vært noe kroppen sender ut for å si at hun er "klar og egnet for parring", en lukt kanskje. Men på fotografier? Hva helt konkret er det som forandrer seg i ansiktet? Endret 22. mars 2009 av polarbruschetta
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet? kanskje vannfordeling i kroppen er annerledes? ansiktet? mer femining ansikt? Kankje friskere ansiktsfarge? Glans i hår? Benstruktur forandrer seg jo ikke mye på en mnd Bare spekulering fra min side..
polarbruschetta Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 kanskje vannfordeling i kroppen er annerledes? ansiktet? mer femining ansikt? Kankje friskere ansiktsfarge? Glans i hår? Benstruktur forandrer seg jo ikke mye på en mnd Bare spekulering fra min side.. Ja det kan jo hende. Jeg vet at det er fint for huden, at det gjør den tykkere og dermed sunnere. Kanskje man får større pupiller av det også? At de utvider seg når man har høye østrogen-verdier?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå