Gå til innhold

Farge på strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har man på strømper/strømpebukse? Bruker mann hvit eller hudfarget? Kjolen min er ganske så hvit :sol:

Er det noen som har gode/pene strømpebukser å anbefalle? Jeg kan ikke ha strømper, får en bulk på oversiden som irriterer meg :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å ha hudfarget. Prøvde hvite en gang. Bena så helt rosa ut :O

Strømpebukse. Jeg må ihvertfall ha en som ikke er for høy i livet. Kan ikke snøre opp kjolen for å få dratt ned og opp kjolen hver gang jeg skal på do. Dessuten ruller strømpebuksen ned til smaleste delen på livet hvis den er for høy. Hold-in kan jeg ikke ha. Da former den rumpe og mage til en diger ballong :P Ser slankere ut i vanlig La-mote-strømpebukser :)

Skrevet

Eg skal ha vanlig hudfargede til dagen(strømpebukser). Så til bryllupsnatta skal eg bytte til strømper som er i stil med korsett, Hvit!

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvite strømper er for småjenter tror jeg.

Ta en hudfarget i en naturlig nyanse. Og obs, jeg bor i hovedstaden og hadde vært innom et av varhusenes rikholdige strømpeavdeling. Ble anbefalt og kjøpe en fra Max Mara (dyr som fy, tror det var ca 400 kr) med lavt liv.

Det som skjedde da jeg var i fint driv på vei til jobb, i skjørt for en gangs skyld, var at strømpebuksen var lav ja! Og lavere og lavere ble den.

Så lav at midjen lå under rompa, og jeg ble helt desp. Kunne ikke gå et skritt lenger. Gudskjelov hadde Cubus åpnet, og jeg rasket med meg et plagg som jeg skulle "prøve".

Jeg kom meg på jobb, men med noen ekstra "billige" strømpebukser i veska.

Skrevet

Okei, takk for mange svar. Da blir det hudfarget. Liker ikke hvite strømper uansett, så... Å av erfaring, kjøper jeg et par pakker. Kan jo fort gå en rift i den når den skal på og tror ikke jeg skal i butikken i brudekjole for å få tak i ny strømpebukse bryllupsdagen :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...