Rabiat Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hallo! Blir en smule frustrert over at det ikke er mulig å finne gode råd for menn ang intimbarbering. Så da får man henvende seg til jentene. Hva gjør man, hva liker dere og hvor mye? Gi svar! T Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 3. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Jeg som jente syns personlig at det er greit om det er noe hår igjen på dere gutter. Vil ikke ha en guttunge i senga, men en skikkelig Mann. Men jeg vil jo finne frem der nede også så litt klipping og stussing er å foretrekke. Ballene kan bareberes. ( men ikke krise viss de ikke er barbert hver dag) Rumpehull er ikke nødvendig på dere menn mener jeg. Hva mener du med oss damer ? Skal vi ta rompehullet og barbere det ?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg tar deg med eller uten hår. Men foretrekker ikke de helt hårløse. Rent estetisk ser det ikke bra ut synes jeg. Samtidig er det bra å klippe litt så det ikke blir så lange hår, sånn rent praktisk.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg prøvde forresten å legge igjen en kommentar på bloggen din, men klarte det ikke, så skriver heller kommentaren min her Du skriver utrolig bra.. Lo godt av teksten om bind he he Håper du skriver mer om gutters forvirring over jenter og jente saker. Artig og lese. Endelig en blogg som handler om annet enn bare hva som er trendy nå for tia:)
Gjest flex Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg som jente syns personlig at det er greit om det er noe hår igjen på dere gutter. Vil ikke ha en guttunge i senga, men en skikkelig Mann. Men jeg vil jo finne frem der nede også så litt klipping og stussing er å foretrekke. Ballene kan bareberes. ( men ikke krise viss de ikke er barbert hver dag) Rumpehull er ikke nødvendig på dere menn mener jeg. Hva mener du med oss damer ? Skal vi ta rompehullet og barbere det ? Du er jo jente, dere har vel stort sett ikke mye hår der uansett, dumt å starte å barber der hvertfall. Kanskje opp og ned det der, men dama har ikke noe nevnbart hår der og hun barbarer heller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Du er jo jente, dere har vel stort sett ikke mye hår der uansett, dumt å starte å barber der hvertfall. Kanskje opp og ned det der, men dama har ikke noe nevnbart hår der og hun barbarer heller ikke. Jenter har nok mere hår der en de vil innrømme ovenfor gutter. DE barberer seg der og sier at de ikke har noe hår der til gutter. Er liksom ikke så feminint og ha hår i rompen, men de har vi nok Lagde en tråd for en liten stund tilbake, der jeg spurte jentene, og da svarte de aller fleste at de hadde hår i rompen, men at de fjernet det.
Gjest flex Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Jenter har nok mere hår der en de vil innrømme ovenfor gutter. DE barberer seg der og sier at de ikke har noe hår der til gutter. Er liksom ikke så feminint og ha hår i rompen, men de har vi nok Lagde en tråd for en liten stund tilbake, der jeg spurte jentene, og da svarte de aller fleste at de hadde hår i rompen, men at de fjernet det. Aha, luringer. Men vet hun ikke barberer hvertfall for det lille som er der får jeg ikke røre med høvelen, hehe
Gjest Charming Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Jeg personlig liker når gutter barberer alt. Da er det litt bedre når man skal suge synes jeg. ;P
Gjest er kvinne, ikke jente Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Hva mener du med at du spør jenter? Er det for de under 20 som er målgruppen din, så se bort fra svaret. Personlig liker jeg ikke glattbarbert kjønn på hverken gutter eller jenter. Ikke synes jeg det er estetisk pent, og siden det er mer uhygienisk å være glattbarbert enn å ha hår, så er det i alle fall ikke aktuelt for meg. Og jeg er faktisk litt bekymret for voksne kvinner og menn som glattbarberer seg kun fordi alle andre gjør det. Farlig å stikke seg ut, eller å være komfortabel med kroppen slik den er, når man har passert 17-18 er litt trist. Usikre mennesker er bare ikke sexy. Voks er et meget godt alternativ til barbering, men jeg aner ikke hvordan gutter barberer ballene sine, da de er skrukkete. Og ja, man må sitte i fødestilling for å komme til bak. Et spørsmål: Har du som mann tenkt over hvordan du skal ha resten av kroppen? Ingenting ser mer rart ut med en mann med hårete ben og armer, hår på mage og bryst men INGENTING i skrittet. Skal du ta alt i skrittet bør du i det minste fjerne alt annet også.
Kitty_katt Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Syns ikke det er pent med helt glattbarbert. Men trimmet hår er fint, er ikke fint med en hel skog heller:p
Gjest Alkaline Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Ja til hår! Stuss gjerne, men behold manken!
firewater Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Jeg fjerner de upraktiske hårene (skrukken, ballene og siden av kuken) og beholder kun kortstusset over kuken fordi det ser bedre ut sånn. Dette er den beste helgraderingen, da jeg har møtt på jenter som har sagt at de hater gutter som er helt glattbarberte mens andre jenter ikke vil suge en gutt som er for hårete. Glattbarbert bortsett fra over selve kuken er nok det jenter foretrekker når de skal suge. Dette gjør jeg for øvrig fordi det ser bedre ut, kjennes bedre ut (spesielt hvis man leker seg med babyolje) og er mest behagelig under oralsex og ellers. Det er ikke fordi jeg føler meg presset til noe som helst. (:
Rabiat Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Takk for alle svar! Jeg skal definitivt ta de med videre. Konklusjonen er soom så ofte før. Alle liker litt av hvert. Men generelt vil jeg si at essensen er "Alt med måte". Dvs de færreste vil ha menn som ser ut som en reklame for Darwins utviklingslære, noen flere vil ha dem helt glattbarberte, de fleste kan leve med dem som steller seg i større eller mindre grad. Er ikke det sånn passe greit oppsummert? ThomasL Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 3. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 de færreste vil ha menn som ser ut som en reklame for Darwins utviklingslære Er du sikker på det? Jeg liker min mann med naturlig behåring. Mandig og barskt.
Ethereal Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 Personlig spiller det ingen rolle for meg om han aldri har stussa håret der nede med en saks, eller om han vokser seg glatt en gang i måneden. Det er helt opp til mannen hva han foretrekker.
Gjest Glør Skrevet 5. mai 2009 #16 Skrevet 5. mai 2009 Jeg fjerner de upraktiske hårene (skrukken, ballene og siden av kuken) og beholder kun kortstusset over kuken fordi det ser bedre ut sånn. Jepp, å ta ballene og selve skaftet er minimum for oralsex. Ville ikke løpt skrikende ut dersom jeg ble med en fyr og han hadde hår der, men ville nok styrt unna oralsex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå