Gå til innhold

Hvor mange ganger spruter han?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Virkelig vanlig at jenter teller hvor mange sprut han har? :ler:

Trodde ikke dette var noe jenter bryr seg spesielt mye om.

Vel, jeg teller ikke akkurat, men jeg får det jo med meg når jeg f.eks har han rett foran ansiktet mitt. :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, jeg teller ikke akkurat, men jeg får det jo med meg når jeg f.eks har han rett foran ansiktet mitt. :P

Hehe, ser jo den :P

Men liker du at han kommer mye?

Skrevet

Ehmm, er dette noe man pleier å telle? :klø:

Det var ihvertfall nytt for meg...

Skrevet

Man teller vel ikke akkurat, men man legger jo merke til slikt.

Han jeg er sammen med er en sånn "spruter". Når han kommer så spruter det både langt og mye.

Han har selv fortalt at dette ikke akkurat er veldig praktisk når sæden spruter overalt.

Jeg synes egentlig det er litt sexy, selv om det blir litt å tørke opp.

Gjest jeansgutt20
Skrevet
jeg har kun erfaring fra typen min, og de gangene jeg ser ham sprute vil jeg tippe det er minimum 4-5 men kanskje 6 sprut. Volumet varierer, men antallet er stort sett det samme.

Dette er ikke min erfaring, min orgasme varer så lenge jeg spruter, dama sier jeg spruter vanligvis 10-12 sprut under orgasmen, men en gang sa hun at hun telte 29 sprut. Høres sykt ut, var helt vekk pga nytelsen så jeg oppfattet ikke det selv, men så at jeg hadde sprutet masse over kroppen min etterpå!

Skrevet

De fleste gutter jeg har sett komme i virkeligheten har brukt rundt 5 - 10 sekunder på en orgasme. Han jeg er sammen med nå bruker som regel minst 30 sekunder! Noen ganger onanerer vi sammen og kommer samtidig - han kan starte sin orgasme før min og fortsatt ikke være ferdig når jeg er det! Og han spruter så mye at det sikkert kunne fylt et shotglass... Så alle er forskjellige! Når vi kommer samtidig forsterker vi gjerne hverandres orgasme så de varer lenger... :lur:

• 10 år senere...
Skrevet

Tror ikke jeg har telt mer enn 3 sprut på en mann. Er nok det 😄

Anonymkode: 5b454...898

Skrevet

Nå sitter ikke jeg med telleapparat når det går for ham, men det er 4-5 ladninger etter et par dager siden sist. 

Skrevet

4-5 ganger på min mann, og ofte 2-3 orgasmer :)

Anonymkode: 06d15...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...