Gå til innhold

noen tips om stillinger der han kommer fortere?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Møtte nylig en herlig fyr. Problemet er at han bruker så lang tid før han kommer ved samleie, som oftest har jeg vært borte i motsatt. Noen erfaringer om stillinger som kan gjøre at vi kan ta en "kjapp" en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min mann bruker også lang tid.. og for oss fungerer bak fra best :)

Skrevet

det er vel individuelt.

du ligger på rygg med bena over hans skuldre eller

han samler bena dine - som fortsatt er rett opp , og har dem foran seg,

evt bøyer dem frem mot deg.

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet

Da er vi to. Kjæresten min bruker også himmla lang tid av og til ;)

Kanskje de ikke er så kåte på oss lengre :sukk: hehe

Skrevet

slik må du ikke tenke :klemmer:

Skrevet
:ler: nei, men føler jo at det er et problem da jeg blir så sår hver gang. "doggy" er bare å glemme, samme er misjonæren. Han er fullstendig klar over problemet selv, så kanskje det er en psykisk sperre han tar med seg opp i :sengekos:
Skrevet

Sikkert psyksik sperre, har vært borti sorten og vårt samliv ble aldri bra på det området...

Jeg mistet all selvtillit, for å si det sånn. Han har fått seg ny dame, og det er visst like trasig stelt mellom dem, etter hans utsagn.. Så jeg tror bare du enten må være verdens mest tålmodigste, eller bare innfinne deg i at det ikke kommer til å bli noe bra dere i mellom på dette planet... Vi forsøkte alt!

Min eks kom som regel kun når han avsluttet selv, og etter hvert ble det til at vi kun hadde sex hver for oss.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Møtte nylig en herlig fyr. Problemet er at han bruker så lang tid før han kommer ved samleie, som oftest har jeg vært borte i motsatt. Noen erfaringer om stillinger som kan gjøre at vi kan ta en "kjapp" en?

Kommer du hver gang du har samleie uten at du berører deg selv?

Har ikke noe med deg å gjøre at han ikke kommer, de fleste gutter er slik når de bytter partner. Er bare til han får løsnet opp og "bedre" kjent med deg så går det nok så det spruter

Gjest Gutt92
Skrevet
Sikkert psyksik sperre, har vært borti sorten og vårt samliv ble aldri bra på det området...

Jeg mistet all selvtillit, for å si det sånn. Han har fått seg ny dame, og det er visst like trasig stelt mellom dem, etter hans utsagn.. Så jeg tror bare du enten må være verdens mest tålmodigste, eller bare innfinne deg i at det ikke kommer til å bli noe bra dere i mellom på dette planet... Vi forsøkte alt!

Min eks kom som regel kun når han avsluttet selv, og etter hvert ble det til at vi kun hadde sex hver for oss.

Det kan da funke selv om mannen ikke får orgasme?

Jeg har aldri, på noe vis, fått orgasme sammen med kjæresten min. Men det er jo utrolig deilig allikevel.

Gjest A.P katt utlogget
Skrevet
Da er vi to. Kjæresten min bruker også himmla lang tid av og til ;)

Det har nok ingenting med det å gjøre.....

At mannen kommer fort eller ikke har nok ingenting me kåthet og tenning å gjøre!

Kanskje dere kan pirre hverandre så utrolig at samleie blir en "eksplosjon" Vent med samleie til dere er helt "ferdige" av opphisselse....

Gjest Shelob
Skrevet

Knipe? Hvis jeg er veldig kåt kan jeg klare å knipe veldig hardt, og da kommer han så han nesten griner.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Kjæresten min kommer på ca. 10 sekunder hvis jeg rir han med rumpa mot han - det er vel en blanding av synet og følelsen, hehe.. Det er jo verdt et forsøk? :) Lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Knipe? Hvis jeg er veldig kåt kan jeg klare å knipe veldig hardt, og da kommer han så han nesten griner.

Ja, men så sier du i en annen tråd at han kommer etter 30 sec da, så dette er jo motsatt av hva hun her sliter med. Typen din er lider jo av for tidlig sædavgang.

Gjest Shelob
Skrevet
Ja, men så sier du i en annen tråd at han kommer etter 30 sec da, så dette er jo motsatt av hva hun her sliter med. Typen din er lider jo av for tidlig sædavgang.

Neida, det sier jeg ikke, bare at det kan variere veldig. (Altså fra etter 30 sek til "nå gir vi opp og spiser litt smågodt i stedet". At han kommer etter 30 sekunder en gang i mellom tar jeg bare som et kompliment.

Kniping fører som regel til at de kommer raskere, hardere og bedre. Men er jeg ikke helt tent sjøl klarer jeg ikke å knipe så bra. Og da funker ikke den teknikken.

Poenget er at om han i ny og ne ikke klarer å komme, så er det best å ikke gjøre det til noe stress.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Neida, det sier jeg ikke, bare at det kan variere veldig. (Altså fra etter 30 sek til "nå gir vi opp og spiser litt smågodt i stedet". At han kommer etter 30 sekunder en gang i mellom tar jeg bare som et kompliment.

Kniping fører som regel til at de kommer raskere, hardere og bedre. Men er jeg ikke helt tent sjøl klarer jeg ikke å knipe så bra. Og da funker ikke den teknikken.

Poenget er at om han i ny og ne ikke klarer å komme, så er det best å ikke gjøre det til noe stress.

Nei ikke sant, det går jo begge veier, du kommer vel ikke hver gang selv

Gjest Shelob
Skrevet
Nei ikke sant, det går jo begge veier, du kommer vel ikke hver gang selv

Nei, helt korrekt. Kommer ved samleie 4 av 5 ganger tenker jeg. Liker best å tenke at det ikke er nødvendig, at vi kan kose oss og ha det deilig sammen uten å "måtte" noen ting som helst. OK å komme tidlig av og til, OK å ikke komme i det hele tatt av og til.

Vi er tross alt ikke maskiner... heldigvis :)

Gjest bolivar
Skrevet

Grunnen til at han bruker "lang" til er at du er dårlig i halmen.Hadde du vært god,kunne du selv bestemt tempoet.Du har ikke mye glede av samleie-når det skal bli over fortest mulig.Slapp av og gled deg med sex.

Gjest Gjest
Skrevet
Grunnen til at han bruker "lang" til er at du er dårlig i halmen.Hadde du vært god,kunne du selv bestemt tempoet.Du har ikke mye glede av samleie-når det skal bli over fortest mulig.Slapp av og gled deg med sex.

WORD!

Gjest mariapia
Skrevet

Ja,det er nok helt sikkert grunnen? Bolivar, finn deg et annet forum for kvalme og gørr :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...