Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Noen som har operert for cystocele og/eller rectocele her?? Hvordan går det med dere idag?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=rectocele
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Har sett den. Men kunne tenk meg litt flere erfaringer om noen ville dele... Har en slik operasjon foran meg og er litt nervøs.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 dytte Nå har du vært gjennom operasjonen. Hvordan gikk det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå