Thomasine Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hallo! Skal i gang med å pusse opp barnerommene. Skal male rommene hvite og møblene (bokhyllene) svarte. Så vil jeg ha en sjablong - taekwondo-sjablong! Begge gutta driver med dette, så det må jo være midt i blinken! Har googlet litt etter det, men finner ikke. Noen som vet hvor jeg kan finne det, evt. hvilke bilder/tegninger jeg kan bruke for å lage selv? Tips til hvordan jeg lager best selv også, kanskje?
Thomasine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2009 http://www.storeofmartialarts.com/product_...latv8i66n2hlca4 Fant disse som jeg har forstørret og tenkte jeg skulle prøve meg på...
Thomasine Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Arghhh... Klarer ikke lage disse hersens sjablongene, jeg... Tegningene jeg fant er kjempefine...skyggetegninger så de passer egentlig perfekt. Men fikser det likevel ikke. Har printet de ut på tykkere ark og på overhead-plast. Når jeg klipper dem ut blir jo hele "lufta" mellom personene også klipt ut... HJEEELP!!!
Lovis Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Til det bildet ville jeg brukt en overheadprojektor. Om du får tak i det en plass. Tegn omrisset, og så mal inni. Alternativet er å ikke skjære ut hele bildet på sjablongen, men kun omrisset. Tegn rundt, og fyll i etterpå. Du kan også bruke blåpapir. Eller ha flere sjablonger, og overlappe bildet etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå