Gjest Turnip Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har gått på Yasmin ppiller i 9 år, og er nå ganske lei. Har mye vondt i hodet, veldig hormonell, har mye sykdom i familien (Kreft og hjerte sykdom), jeg røyker.. Så er nok grunner til å slutte. Jeg vil ikke gå på noe hormonprevensjon. Så jeg leste litt om LadyComp og har bestilt dette. Men har noen spørsmål... Regner med at syklusen min er i ubalanse så det holder når jeg slutter på ppille. Hvor lang tid tar det før den kommer i balanse? Merket dere noe på kroppen når dere sluttet på ppillen? Har noen blitt gravide med LadyComp (som ikke var planlagt) Er den enkel å bruke? Fikk dere mer/mindre pms når dere sluttet på ppillen? Er det noe dere kan anbefale rett og slett?? Vil gjerne ha erfaringer her... Takk for at du leste dette
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hei Jeg kan ikke svare på spørsmålene, men vil bare si at om du søker på ordet LadyComp , så finner du en del eldre tråder om det her i Kropp og helse forumet.. Du finner sikkert erfaringer der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå