Gå til innhold

Dårlig service i Platanias...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg og noen venninder opplevde noe veldig rart på kafe i Platanias i høst!! Jeg og en annen bestilte brus, to bestilte sex on the beach og den siste bestilte srewdriver. "Du får ikke det. Det er alkohol i den." sa servitøren tli hun som bestilte screwdriver..... Vi trodde han tullet, for han forsvant bort til baren.....

Først kom han tilbake med to brus. Deretter med sex on the beach. Ikke noe screwdriver. Tiden gikk og gikk, og jenta spurte om hun fikk drinken sin snart. "Nei, du skal ikke drikke det." sa servitøren igjen. Dte vi skulle gjort var å gå derfra men vi trodde han tullet/flørtet på en sær måte!!!

Tålmodigheten sank, vår venninde fikk smake av våre andres drikker, og så gikk vi uten å gi driks til tullingen. En annen kveld gikk noen av oss til hotellet mens hun som ikke fikk drink og to andre gikk til kafen fordi det ble vist et norsk tv program der. De bestilte screwdrivere og alle ble servert det denne gangen, av samme servitør...... Har noen opplevd liknende..........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Servitøren synes vel at jenten så veldig ung ut første dagen da. Merkelig a tdere ikke spurte hvorfor hun ble nektet servering.

Jeg har også, i alder av 28, blitt nektet servering før jeg viste legg. Så helt uvanlig er det ikke. Og det er på et sted jeg har vært mange ganger både før og siden. Jeg så vel bare spesielt barnslig ut dene ene dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...