Smørblomsten Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg og min samboer er totalt uenige om følgende: Han fikk el.tannbørste i bursdagsgave, og medfølgende 4 utskiftbare børstehoder. Han vil absolutt ikke la meg bruke tannbørsten hans, selv om jeg jo kan bruke mitt eget børstehode Han mener at en tannbørste "deler man ikke med andre". Men det er da ikke deling, eller hva mener dere? Hvis en familie på 5 vil ha el.tannbørster, skal de da bruke f.eks 5000 kr på en el.tannbørste til hvert familiemedlem?
Eske Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Haha, det har aldri falt meg inn engang at en ikke "deler" elektriske tannbørster. Hjemme var vi tre stykker som delte en, med forskjellige børstehoder såklart, og ingen av oss har sett ut til å ta noen skade av det. Har faktisk også lånt en elektrisk tannbørste av en venninne jeg, bare med mitt eget børstehode, så jeg synes altså ikke at det er noe problem å dele elektriske tannbørster. Det er jo en grunn til at det kommer med f.eks fire børstehoder, med forskjellige "fargekoder"? Endret 19. mars 2009 av Tonerose
Malum Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hvor langt inn i munnen (halsen?) tror han du har tenkt å dytte den...?? Man har jo ikke annet enn sitt private børstehode i munnen. Helt vanlig å dele sånt.
Gjest Bond Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Vi har to, men mest fordi vi ofte pusser tennene samtidig og vi fikk en som gave Hadde ellers aldri hatt noen problemer med å dele.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Vi deler både tannbørsten og børstehodet, kan ikke forstå problemet.
angeleyes Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Den er laget for at flere skal kunne bruke samme. Det er jo derfor det følger med flere børstehoder med kjennemerke. Jeg ser ikke problemet med å dele.
Kamikatze Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Hvis han føler at det er ekkelt å dele, så føler han at det er ekkelt å dele. Da vil han fremdeles føle at det er ekkelt å dele, selv om han kanskje kan overtales til å gjøre det.
Kamikatze Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=401532
Gjest Wind Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=401532 Det er nok forklaringen, ja. Ellers er jeg helt enig med de andre: De er jo laget for å deles. Men vil han ikke, så vil han ikke. Endret 20. mars 2009 av Wind
Norbertine Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Husker jeg og broren min hadde en felles for veldig mange år siden, skjønner ikke hva som skulle være ekkelt med det. Jeg og mannen har hver vår, men det er av den billige typen som koster ca 300 (og vi har hatt de i flere år). Det er greit å ha to hvis den ene skal reise bort.
Smørblomsten Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2009 Artig å lese andres meninger Vi har begge lest svarene her, og: Min samboer mener nå at jeg bare kan ta det ene børstehodet og bruke el.tannbørsten hans TROR ikke det er fordi han føler seg presset, men kanskje ser litt annerledes på det mtp forskjellige børstehoder...eller, jo kanskje litt presset innerst inne...uten at han sier det... Så da får vi se om jeg tar meg retten til å bruke tannbørsten hans eller ikke Får nesten litt dårlig samvittighet, men har absolutt ikke tenkt å kjøpe enda en (den kostet kr 1600!).
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Jeg og min samboer er totalt uenige om følgende: Han fikk el.tannbørste i bursdagsgave, og medfølgende 4 utskiftbare børstehoder. Han vil absolutt ikke la meg bruke tannbørsten hans, selv om jeg jo kan bruke mitt eget børstehode Han mener at en tannbørste "deler man ikke med andre". Men det er da ikke deling, eller hva mener dere? Hvis en familie på 5 vil ha el.tannbørster, skal de da bruke f.eks 5000 kr på en el.tannbørste til hvert familiemedlem? For ikke å fylle opp det lille badet vi har med all slags ting på hyllen,har vi en tannbørste som vi deler på. Har hvær vår kopp med egne børster. ikke noe problem
Noli Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Vi har én, og hvert vårt børstehode. Om én av oss reiser bort, har vi hver vår reisetannkost i toalettmappene våre. Om jeg ikke kunne delt en sånn tannkost med samboeren, ville jeg heller ikke kunnet kysse ham. Det er jo grenser for hvor langt inn i munnen man får tannkosten. Hadde ikke dødd av å bruke samme børstehode som han heller i et "nødstilfelle".
Gjest hopeful Skrevet 20. mars 2009 #14 Skrevet 20. mars 2009 Vi har en tannbørste hver, men har bare med en på reise ofte. Med hvert sitt børstehode. Og er den ene tom for strøm, så bruker vi hverandres, og bare bytter "hode". Skulle vi bare ha et børstehode tilgjengelig hadde det gått greit å dele også!
Gjest sunn og frisk Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Ville ikke delt børstehode, men vi er tre som deler på tannbørsten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå