Gjest Hjelpes Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Det er det rarerste jeg har opplevet noensinne (!) Man lukker opp døren til det offentlige toalettet og der står det en dame i 50-årene med en elektrisk tannbørste som hun har "der nede"!! Hvordan kunne hilse på denne kollegaen etter en slik episode?!
Kamikatze Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Glise bredt og lage tannpussebevegelser, vel? Må dere bruke offentlige toalett på jobben, dere?
Gjest Gjest jente Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Det er det rarerste jeg har opplevet noensinne (!) Man lukker opp døren til det offentlige toalettet og der står det en dame i 50-årene med en elektrisk tannbørste som hun har "der nede"!! Hvordan kunne hilse på denne kollegaen etter en slik episode?! Hahaha Bare å si kudos til henne!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Bare å overse henne i en periode, vel... Altså, ikke være direkte uhøflig, men du trenger kanskje ikke å si "HEI, HEI, HVORDAN HAR DU DET I DAG, DA??" Selv har jeg de siste to månedene unngått et par kollegaer av ymse årsaker... Jeg sier: "Hei...", men ikke noe mer.
Aftensol Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Jeg vil tro at hun du oppdaget er en smule flauere enn hva du er.. Så jeg ville bare ha latet som om ingen ting er skjedd.. Og for all del: IKKE fortell det til noen andre på arbeidsplassen!
Gjest KateW Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Kanskje hun ser litt dårlig og trodde det var en tampong? Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor man må være naken for å ta seg en kjappis....
Gjest Yihaa Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Dette høres svært sannsynlig ut. Jeg kommer også over voksne, nakne mennesker på toalettene der jeg jobber stadig vekk.
Gjest riktig ja Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Dette høres svært sannsynlig ut. Jeg kommer også over voksne, nakne mennesker på toalettene der jeg jobber stadig vekk. Samme her. Det er svært vanlig å ta med seg en elektrisk tannbørste på jobb, kle seg helt naken for å bruke den nedentil samt gjøre dette offentlig i stedet for bak låste dører.
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Glise bredt og lage tannpussebevegelser, vel? Må dere bruke offentlige toalett på jobben, dere? :ler:
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Samme her. Det er svært vanlig å ta med seg en elektrisk tannbørste på jobb, kle seg helt naken for å bruke den nedentil samt gjøre dette offentlig i stedet for bak låste dører. Offentlig toalett kan bety arbeidsplasstoalett fordi mange bruker det... Så flaut om det kommer ut i miljøet....
Helen Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Samme her. Det er svært vanlig å ta med seg en elektrisk tannbørste på jobb, kle seg helt naken for å bruke den nedentil samt gjøre dette offentlig i stedet for bak låste dører. Kvinnen hadde glemt å låse døren, så hun ble bare fersket...
Gjest hopeful Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Det er det rarerste jeg har opplevet noensinne (!) Man lukker opp døren til det offentlige toalettet og der står det en dame i 50-årene med en elektrisk tannbørste som hun har "der nede"!! Hvordan kunne hilse på denne kollegaen etter en slik episode?! Ler meg ihjel!! Noe så FLAUT!!! Hvis det er tilfelle da...
Gjest Gjest_ping_* Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 Hvordan kunne hilse på denne kollegaen etter en slik episode?! Uten problemer. Jeg tok også med meg tannbørsten tilbake fra turen til Australia.
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 21. mars 2009 #15 Skrevet 21. mars 2009 Dette høres svært sannsynlig ut. Jeg kommer også over voksne, nakne mennesker på toalettene der jeg jobber stadig vekk. Du også ja Jeg ar merket meg at flere og flere går inn på den offentlige toalettten, kler seg nakne for så å holde på med tannbørsten "der nede" pesis som trådstarter beskrev! Ser dette flere ganger om dagen og jeg kjenner flere som ser det samme som mmeg! Må være noe som går det der altså :klø:
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 21. mars 2009 #16 Skrevet 21. mars 2009 Beklager de idiotiske skrivefeilene over her
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #17 Skrevet 21. mars 2009 Så flaut...elektrisk tannbørste som durer og går mens en kollega åpner toalettdøren på jobben er jo ikke noe å skryte av hjemme rundt familiebordet.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #18 Skrevet 21. mars 2009 Samme kollega som mistet vaginakulene på gulvet i kantinen?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #19 Skrevet 21. mars 2009 Helt normalt å være naken og bruke elektrisk tannbørste både her og der, mest der. Jeg for min del skal nå kle av meg alle klærne og ta meg en tur ut med den elektriske tannbørsten min. Må bare huske å sette i nye batterier, for jeg har tenkt å ta en lang tur. Finner jeg et offentlig toalett langs veien eller oppi skogen tar jeg meg nok en rast der.
Helen Skrevet 21. mars 2009 #20 Skrevet 21. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg