Gå til innhold

Nettdating - Hvor?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har samme erfaring som fyren over meg. For oss gutter så er svarprosenten såpass lav at det bortkasta penger.

Var registrert på match en gang jeg. Fikk meg en date med en jente en gang, og hun sa hun fikk en haug med mail fra gutter hver eneste dag, hun gadd nesten ikke svare på noen.

Så hvis TS er jente, så funker sikkert nettdating fett. Er du gutt, så ikke legg for mye i det.

Dette er det så mange gutter som sier, men egentlig føler jeg det bare er tull. Jeg gikk igang med nettdating med friskt mot - opprettet profil på Sukker og e-kontakt. Ser på meg selv som en oppegående 34 årig jente med det meste på stell ift økonomi, sosialt liv og fridtidsinteresser. Utseendemessig har jeg aldri hatt noen problemer med å få meg gutter irl. Men i nettdatingens verden kom det ikke akkurat drøssevis med meldinger. Fikk tre på Sukker, litt flere på e - kontakt (men her var nesten alle useriøse...). Fikk ingen svar på meldinger jeg sendte. Jeg ble nesten litt deppa siden alle hadde sagt at det ikke var noen sak for jenter;)

Kanskje noe av grunnen er at jeg har to små barn? Men i min aldersgruppe er vel ikke det så uvanlig?

Gjest utlogget nå
Skrevet

Jeg har nettopp registrert meg på q500, og betalt for dette. Men først tok jeg en runde og registerte profil flere plasser, prøvde ut flere tester og så på flere sider. Fant ut at q500 var den som hadde sånn test som fikk fram personligheten som lignet mest på meg, var mest realistisk. Etterpå slettet jeg alle andre profiler, de hadde jeg heller ikke betalt for, de var kun registrert for å utforske nettstedene. Regner ikke med å få masse svar sånn med det samme. Har satt noen krav, og vil bruke litt tid på å prøve å finne en person som kan være den rette. Bor ikke på østlandet, men det virket som om q500 hadde flere potensielle i mitt område. Så nå får jeg bare vente å se :jepp:

Skrevet

Jeg vil anbefale Møteplassen på det varmeste! :)

Det koster litt, men for min del var det absolutt verdt pengene. Etter bare to uker der inne, så fant jeg han som nå er min kjære :D

Det er selvfølgelig ei salig blanding av folk der inne, men det gjelder å sile litt ut hva man virkelig er interessert i.. Jeg fikk også masse meldinger inne på Møteplassen som var fra menn som kunne vært faren min og disse ble selvfølgelig silt ut. Gadd ikke svare de en gang! I begynnelsen så tok jeg meg tid til å sende et høflig "takk for meldingen, men jeg er dessverre ikke interessert i å møte menn såpass mye eldre enn meg", men etterhvert så gadd jeg ikke det. Kom så mange slike meldinger..

Jeg var fornøyd med det som Møteplassen hadde å tilby, men er jo sikkert ikke alle andre er fornøyd med denne siden.. Og når det kommer til at det er mange surmagede folk der inne: bare overse dem! Jeg orker ikke bruke energi på å irritere meg over at mange er sure å bittre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...