Gjest xcb Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Har sett på div helsesider,men finner ikke noe. Er det naturlig å ikke tisse ved urinveisinfeksjon? Kan antibiotikan stoppe avgang? Når hvor lenge skal man gå uten å tisse før man søker lege? Hva kan skje om man ikke får ut noe,og hvor lang tid er det snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Er vel endel som ikke får til å tisse når de har uvi, men antibiotikaen skal jo løse dette. Kanskje du trenger en annen type antibiotika? Hvor lenge har du gått uten å tisse? Du kan ganske sikkert oppsøke lege så fort du vil i et sånt tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Er vel endel som ikke får til å tisse når de har uvi, men antibiotikaen skal jo løse dette. Kanskje du trenger en annen type antibiotika? Hvor lenge har du gått uten å tisse? Du kan ganske sikkert oppsøke lege så fort du vil i et sånt tilfelle. Ja,kan jo oppsøke lege når jeg vil,men lurte på når en BØR. Et døgn sia sist
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Ville i hvert fall tatt kontakt med legen i morgen tidlig. Du kan jo ringe legevakt og høre også, de kan gi råd i det minste. Nå er det snart helg, og du bør i hvert fall ikke gå over helga uten å få løst problemet.
LadyB Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Husk å drikke mye da! Ofte jeg ikke får til å tisse når jeg har uvi, men hvis jeg drikker nok får jeg det til til slutt. Blæra blir jo faktisk full. Men hvis det virkelig ikke går, så burde du gå til lege i morgen.
Ce'Nedra Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Hvis du ikke har tisset på et døgn og har drukket like mye som vanlig, ikke vent med å gå til legen. Dra på legevakta! Helst med en gang..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå