Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #21 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er helt enig. Det har ikke noe med at hun ikke skal treffe andre menn senere. Men det har noe med hva man er innstilt på å gi der og da, hvilket fokus man har, hvilken respekt man har for en person man forstår er betatt av en. Damer som velger å date mange overfladiske er rett og slett ikke min type. og jeg er enig med deg, har respekt for mennesker jeg og skal jeg først treffe en så holder det leeeenge med JA bare EN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #22 Del Skrevet 18. mars 2009 og jeg er enig med deg, har respekt for mennesker jeg og skal jeg først treffe en så holder det leeeenge med JA bare EN ! må bare legge til at hvis jeg likevel skulle møtt fler hadde jeg rett og slett bare vært ute for å leke, noe jeg for øvrig har sluttet med ( lov å håpe i hvertfall , kremt :.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. mars 2009 #23 Del Skrevet 18. mars 2009 må bare legge til at hvis jeg likevel skulle møtt fler hadde jeg rett og slett bare vært ute for å leke, noe jeg for øvrig har sluttet med ( lov å håpe i hvertfall , kremt :.. Det er ikke noe galt i å leke. På et tidspunkt i livet anser jeg dette som sunt også. Men man leker ikke med andre som ikke er ute for å leke. Folk må gjerne speed-date eller ha et utall dater med så mange de bare vil på en gang. Men da er de ikke interessante for meg. Ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #24 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke noe galt i å leke. På et tidspunkt i livet anser jeg dette som sunt også. Men man leker ikke med andre som ikke er ute for å leke. Folk må gjerne speed-date eller ha et utall dater med så mange de bare vil på en gang. Men da er de ikke interessante for meg. Ikke nå lenger. Sier det samme som deg. Ikke nå lenger;) kommer til ett punkt i livet en inser at leken ikke føles så god lenger, den føles derimot tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. mars 2009 #25 Del Skrevet 19. mars 2009 mm,, slik har verden blitt "eksklusive datere", vanlig å date andre..er ikke rart at folk ikke finner kjæligheten i dagens samfunn, alle de jeg vet er i forhold og som det går bra med har faktisk visst dette GANSKE kjappt, de er også gift en del av dem folk er forskjellige, og det at man er forskjellig, trenger ikke bety at man ikke finner kjærlighet. Jeg vil også gjerne se de statistikker som sier at dersom man ikke vet etter første daten, at man er hverandres kommende kone/mann, så er man mer utsatt for skilsmisse, eller mindre mulig for ekte kjærlighet. Jeg kjenner endel som faktisk har kjent hverandre en stund, før de overhode har sett hverandre som det minste interessante, disse er idag godt gift og storkoser seg sammen. Så det at de ikke fallt for hverandre på første eller andre treffet, men faktisk kjente hverandre uten interesse en god stund før de ble forelsket, har altså ikke betydd at de er mindre glade i hverandre når de først så dette mere i hverandre. Dere jenter dobbeldater da minst like mye. Det er snakk om å doble sjansene sine, få seg en kjæreste litt raskere enn det kanskje ellers normalt ville ha gjort. Men i det øyeblikket jeg hadde innbilt meg selv at det kunne bli noe (mer), så hadde jeg droppa alt annet. Det sier seg selv. Andre kan ha grenser ved klining eller sex f.eks. klart vi dobbeldater like mye, kvinner som menn, er forskjellige. Noen er på seriøs jakt etter den rette, og ser det som en av de viktigste tingene når de møter nye mennesker. Mange (tror jeg) ønsker ikke og trives ikke som single, eller de har ihvertfall ett dypt ønske om en partner, og legger faktisk ganske stor vekt på dating og sin søken etter en partner. Andre gjør ikk det. Ser andre nevner på at dersom man treffer flere, så leker man... vel, det er jeg faktisk litt uenig i! Jeg kan altså fint date to forskjellige menn samtidig, ikke fordi jeg leker med dem, ikke respekterer dem eller ikke finner dem interessante begge to, men rett og slett fordi det å finne ut om vedkommende er min kommende mann, ikke er noe jeg verken haster med eller ønsker noe pes rundt. Jeg kan date to samtidig, fordi jeg liker begge og ønsker å bli kjent med begge to. Hva som kommer ut av den bekjentskapen, får tiden vise. Om det blir bare vennskap, ikke noe, eller noe mer, har ikke med hverken lek eller respektløshet å gjøre, men rett og slett tid. For meg. Jeg tror altså ikke man kan anse ett menneske som mer respektfullt eller ei, utifra hvordan de dater, så lenge det ikke er løgn og usannheter med i bildet da, løgn er ufint. At den ene parten derimot kan finne ut at en ikke passer sammen pga forskjellige måter å gjøre akkurat disse tingene på, tror jeg helt klart! Men fra det, til å mene at den som er annerledes, er slik eller sånn.. tja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #26 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hadde neppe reagert så veldig, blir ikke forelsket med en gang jeg heller, men det er jo hva du føler som er viktig. Hvis du lurer veldig på hva han vil med deg så er det jo bare å spørre. Føler du at det er ubehagelig at han dater flere så dropp han eller prat med han om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå