Gjest gjest-jenge Skrevet 26. mars 2009 #21 Del Skrevet 26. mars 2009 Helt feil fokus. Spørsmålet er ikke om han er interessert eller ikke, det er da helt irrelevant. Dette handler om deg, og spørsmålet blir da om DU er interessert eller ikke. Er du interessert så tar du kontakt, er du ikke interessert tar du ikke kontakt. Eneste grunn til ikke å følge strategien over er hvis du er livredd for å få en avvisning. Og hvis du er det bør du likevel gjøre det, fordi da har du godt av treninga som ligger i å bli nettopp avvist. Det er nemlig helt ufarlig. Vet du hva - Du har helt helt rett!! Har utrolig nok ikke tenkt på det slik før, og pleier faktisk å ta kontakt hvis intr. Klart kjipt å bli avvist, men bedre å få det "avklart" og etter en date eller to blir jeg ikke akkurat fryktelig lei meg heller. Så takk takk Cognizance' VELDIG BRA SAGT = ) Dette skal jeg ha i bakhodet neste gang he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. mars 2009 #22 Del Skrevet 27. mars 2009 Helt rett. LIVREDD for å bli avvist og det er det siste jeg trenger akkurat nå. Men jeg har hatt is i magen og vet dere hva? Han ringte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #23 Del Skrevet 28. mars 2009 Helt rett. LIVREDD for å bli avvist og det er det siste jeg trenger akkurat nå. Men jeg har hatt is i magen og vet dere hva? Han ringte igjen Skulle ønske eg va like heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. april 2009 #24 Del Skrevet 1. april 2009 Men så er man ikke så heldig lengre for etter neste treff er man nesten tilbake til basics igjen? Ja, ring meg en dag da, sier han. Men jeg synes det er litt skummelt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #25 Del Skrevet 1. april 2009 Men så er man ikke så heldig lengre for etter neste treff er man nesten tilbake til basics igjen? Ja, ring meg en dag da, sier han. Men jeg synes det er litt skummelt ;p Eg gjorde d samme fordi eg ville hun skulle ta inisativ.. Endte med at eg sendte melding først fordi hun va så jævlig treg xD D ekke gøy å altid være den som må ta inisativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå