Gjest Gjest_trine_* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 heia. I skjedeåpningen så er det akkurat som om det er 2 hull, fordi hullet på en måte blir delt av en slags langhudslingre,( tråd) vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Noen som har en anelse om hva det kan være?
Catch Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det høres ut som en liten rest av jomfruhinnen din. Har du hatt samleie..?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Det høres ut som en liten rest av jomfruhinnen din. Har du hatt samleie..? ok, det var det jeg trodde nei, har ikke hatt samleie. siden det ikke er så mye igjen av jomfruhinnen, kommer jeg vel ikke til å få det så veldig smertefult under første samleie... eller?
Catch Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Tror nok ikke at det blir så veldig smertefullt nei, bare ta det rolig..
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Tror nok ikke at det blir så veldig smertefullt nei, bare ta det rolig.. ok, takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå